Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihduin 9 kg tänä keväänä!!

Vierailija
20.05.2010 |

En uskonut ikinä että pystyisin moiseen, mutta onpas niin ihana olo kun pystyin =)

Tavoitteena vielä 5 kg pois, mutta tämäkin riittää hyvään oloon!

Alku meni painonvartijoiden pisteillä omatoimisesti ja nyt syön ilman laskemista, mutta pieniä annoksia ja olen lisännyt liikuntaa (2 krt zumbaa viikossa + kävelylenkit).

Kaksi lasta ja neljä kotiäitivuotta oli takana, innostuin laihdutukseen ja liikuntaan vasta kun lähdin töihin. Tosin kotona oli mukavaa ja sosiaalista aikaa, kaipailen sitä kovasti.

Tsemppiä muillekin laihduttajille, kyllä se onnistuu! Mulla oli kaveri tukijoukoissa eli yhdessä tehtiin suunnilleen sama tulos.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt olen raskaana vk.7+. Vielä olisi jäljellä ollut 10kg pudottamista,mutta nyt vähän taukoa tulee siihen. Tosin mässäilyyn en aio sortua vaan terveellisesti olen syönyt edelleen ja lenkillä käyn 5-6krt viikossa.

Vierailija
2/4 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein saman kerran, ja yhteensä sitä tippui itse asiassa noin 20kg. Joskin... melkeen kaikki on nyt jo tullut takasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiputin -12kg, että on hoikka ja hyvä olo. Ihan ruoka-annoksia pienentämällä laihdutin ja lisäsin kävelylenkkejä. Vielä olisi 4kg mitä haluaisin tiputtaa, mutta toisaalta peilistä katsoo nyt ihan kivan näköinen nainen takaisin :D

Vierailija
4/4 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin vasta 7 kiloa lähtenyt vuoden alusta jolloin tajusin että on tullut vähän isonnuttua . vielä 5 kiloa pois niin tavoitteessa, bmi silloin 22.