Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiukat muslimimaat. Oltava 4 miestodistajaa naisen raiskaukselle.

Vierailija
20.05.2010 |

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakkupuku.

Ja tätä oikeutta EI saudinaisilla ole! Eikä monilla muillakaan musliminaisilla.

Tai afgaaninaisilla, jotka voivat saada talebaneilta vaikka happoa kasvoilleen, jos uskaltautuvat ilman burkaa ulkoilemaan, tai katselemaan luontoa ja kukkia ilman silmät peittävää kangasristikkoa.. ://

Vierailija
122/137 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keikistellä bikineissä. Eikä minusta naisen esineellistäminen ole mitään tasa-arvoa. On oikeasti naista loukkaavaa esittää että naisen tulisi aina olla vain hoikka ja nätti. Siinäkö on se länsimaisen naisen elämän tarkoitus? miellyttää miehen silmää?

Todellakin. Naiset jopa leikkelevät itseään ja se on koko ajan yleisempää. Tää on ihan järkyttävä pakkopaita ja sen ainoa hyvä puoli on se, että tämä naistenrajoituskeino on tuttu ja turvallinen, kun ei tiedä mitä kamaluuksia seuraavaksi keksitään :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saudit kieltäneet naisia osallistua Olympia-kisoihin koska tietyt lajit voivat saada immenkalvon repeämään.

Naiset turvautuvat jopa kauneuskirurgiaan, että saavat itsensä neitsyiksi. Tämäkö on järkevää?

Vierailija
124/137 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän Suomessakaan saa nainen hijabbia päälle ilman etteikö saisi kaikkia hulluja niskaansa, huiviakin pitäville kuulema huudellan.

Joo, toki saa pitää jos vaan kantti riittää.

Samoin kadulla miehet (poikaset) huutelee naisten perään kommentoiden heidän ulkonäköään (minusta mukamas imarteleva viheltelykin on alentavaa.) Minun äitini joka on 65v. niin hänenkin ulkonäköään on kommentoitu, ihan kuin tuon ikäisenkin pitäisin olla joku kaunotar.

Vierailija
125/137 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on jokaisen yksilön oman valinnan tulos, täällä länsimaissa.

Ja aika pienellä prosentilla sellaiseen on oikeesti varaa tuhlata. Julkkiksilla ehkä eniten.

Naisten ympärileikkaukset, siis sukupuolielinten silpomiset taas perustuvat pakkoon ja vanhaan iljettävään traditioon. Siinä leikellään naista, mutta hieman eri syistä, sukupuolisen siveellisyyden ylläpitämiseksi.

Vierailija
126/137 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kauniissa kesävaatteissa kävelen. Siis kukaan suomalainen mies.. Korkeintaan jotain suloisia, imartelevia miesten katseita olen kohdannut, mutta en koskaan mitään älytöntä viheltelyä!

Välimeren ja Lähi-Idän maissa meininki oli sen sijaan toista.. En meinannut basaareista pois päästä kun miesmyyjät oli jo kutsumassa takahuoneeseen "teelle".

Vierailija
127/137 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syystä että siellä raiskaajan henki ei ole useinkaan minkään arvoinen, siitä pitää yhteistö ja suku huolen. Kaksinaamaista ja tekopyhää puhua muslimimaiden raiskausrikoksista sillä täällähän ne vasta rehottaakin.

Vierailija
128/137 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kauniissa kesävaatteissa kävelen. Siis kukaan suomalainen mies.. Korkeintaan jotain suloisia, imartelevia miesten katseita olen kohdannut, mutta en koskaan mitään älytöntä viheltelyä! Välimeren ja Lähi-Idän maissa meininki oli sen sijaan toista.. En meinannut basaareista pois päästä kun miesmyyjät oli jo kutsumassa takahuoneeseen "teelle".

olen aina monta kertaa käynyt, mutta kyllä minun perääni on vislailtu täällä ja ulkomaan turistikohteissa myös mutta ei lähi-idän kaupungeissa. Olen vaalea ja oikeasti kaunis nainen.

Vierailija
129/137 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole saanut olla rauhassa ainakaan tämä kaunis vaalea suomalaisnainen. Ei edes hyvin asiallisesti pukeutuneena.

vaikka kauniissa kesävaatteissa kävelen. Siis kukaan suomalainen mies.. Korkeintaan jotain suloisia, imartelevia miesten katseita olen kohdannut, mutta en koskaan mitään älytöntä viheltelyä! Välimeren ja Lähi-Idän maissa meininki oli sen sijaan toista.. En meinannut basaareista pois päästä kun miesmyyjät oli jo kutsumassa takahuoneeseen "teelle".

olen aina monta kertaa käynyt, mutta kyllä minun perääni on vislailtu täällä ja ulkomaan turistikohteissa myös mutta ei lähi-idän kaupungeissa. Olen vaalea ja oikeasti kaunis nainen.

Vierailija
130/137 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä tuo on tavallista, ei tarvitse olla edes kummonen, oikeasti mitä tavallisempi sitä enemmän ne tykkää. Minä olen käynyt Egyptissä, Syyriassa ja Libanonissa. Vain Egyptissä oli tuollaista.

Vierailija
131/137 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis missään, en tarvitse sitä itsetuntoni pönkittämiseksi.

-se edellinen.

Vierailija
132/137 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mieluumminko sitten vihaisia, kireitä ja henkisesti päälle päin sylkeviä miesten katseita?!

Eikä semmosta itsetunnon pönkittämiseksi tarvii, mutta hyvälle mielellehän aina suloisista, ystävällisistä katseista tulee! :) Hyvänen aika, miksi ei tulisi?

Vierailija
133/137 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelun otsikko on muutettava koskemaan suomalaista vanhustenhuoltoa. Ylläpito, tule apuun! Meillä ei ole oikeutta kritisoida muslimimaiden raakuuksia koska myös omassa kulttuurissamme on epäkohtia.

Avaa nyt jo silmäsi, ja yritä ymmärtää meillä olevan omiakin ongelmia ratkottaviksi! Hyväntekeväisyyskin alkaa kotoa, oli muistaakseni vanha suomalainen sana. Lisäksi kristinuskossa kehoitettiin heittämään se kivi vain, jos itse on täysin synnitön.

siksi pitäisikin hoitaa suomalaisten asiat kuntoon, ennekuin Suomi alkaa hyysätä mamuja.

Vierailija
134/137 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät kuulu Islamiin, vaan heimoyhteiskuntiin, kuten itsekin totesit. Ja kyllä romaneillä verikosto on aivan elävää arkipäivää. Mitä taas tulee kristinuskoon, ei itse usko ole kehittynyt, eikä edes mahdollistanut itsessään kehitystä. Kristinusko ja länsimaat ovat kylläkin tehokkaasti olleet hidastamassa mm. arabimaiden kehitystä.

on eri asia, kuin muslimimaissa harrastettu kunnniamurha, joka kohdistuu omaan lapseen. Romanit eivät tapa omia lapsiaan.

Vierailija
135/137 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjua olet nähnyt suomalaisen yhteiskunnan epäkohdista? Monessako ei lopulta syytettäisi maahanmuuttajia? Ja jos tässä ketjussa keskustelun aiheena ovat kunniamurhat ja oikeus, kyllä molemmat ovat osa aivan omaa suomalaista yhteiskuntaamme, jopa ilman maahanmuuttajia.

Mamuista, noin 10... Että näin.

Vierailija
136/137 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkautta ja lisää etnistä värinää

Vierailija
137/137 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ovat niin ailahtelevaisia ja liian tunneihmisiä sekä tyhmempiä kuin miehet.