Aborttivideo yhä netissä. Oletko jo katsonut?
Kun aborttivideo mainittiin vuosia sitten niin ketju keräsi nopeasti useita tuhansia kiinnostuneita ketjun lukijoita ja videon katsojia. Mutta nyt ei aborttivideo ole ollut esillä ikimuistoisiin aikoihin.
Pro Life Suomi ry näyttää aborttivideon kotisivuillaan. He taistelevat vielä tähän näkyvään maailmaamme syntymättömien lasten oikeudesta elämäänsä.
Video löytyy kun laittaa googleen hakusanaksi aborttivideo tai lopettakaatappaminen tai Pro Life.
Kommentit (46)
videon katsominen todellakin pakolliseksi ennen aborttia!
joissa eläimiä teurastetaan.. ei välttämättä maistuisi liha enää.
Ja teurastushan on yleensä vaan helpotus noille raukoille. Enemmän tuotantoeläimet kärsii navetoissa/sikaloissa/kananoilla..
poroerotuksessa ja harrastan metsästystä. Kummasti liha maistuu edelleen.
joissa eläimiä teurastetaan.. ei välttämättä maistuisi liha enää.
Ja teurastushan on yleensä vaan helpotus noille raukoille. Enemmän tuotantoeläimet kärsii navetoissa/sikaloissa/kananoilla..
poroerotuksessa ja harrastan metsästystä. Kummasti liha maistuu edelleen.
Olen minäkin katsonut tuon videon ja tehnyt silti abortin.
Jokakuukautista abortointia - tänne ei ehkä synny ne lapset, jotka on tänne tarkoitettu.
Abortti on laajempi kysymys ja ulottuu ehkäisyvälineisiinkin.
Lapsi paloitellaan ja huuhdellaan alas lavuaarista... :'(
En ymmärrä... en ymmärrä...
Pienet sormet ja varpaat, pieni sydän joka lyö. Ja toisella ihmisellä on valta häneltä ottaa elämä pois.. :'(
se pieni käsi :( meinas ihan tulla itku.. tai se jalan palanen.. toivottavasti noilla ei ole mitään aivotoimintaa vielä ja ovat varmasti paremmassa paikassa tällä hetkellä... Toisaalta ensimmäisenä ajatuksena tuli, että varmasti tuo on lapsen kannalta parempi kuin elää paska elämä... Itse en kyllä pystyisi toimimaan tuossa ammatissa, joka tekee noita.
Syön myös lihaa ja olen nähnyt sekä dokumentteja ja että opetusmateriaalia elinsiirroista. Olen luovuttanut verta ja munasoluja ja tapan ja fileeraan itse onkimani kalat.
Hui. Erilaisia kudoksia!
Olen nähnyt kuinka heppa roikkuu jaloista katossa avattuna veret valuen, so? Pistin suuren fileen pihviksi ja paistoin. Olen nähnyt kun kanalta katkotaan pää,so? Hyvin maistuu.
Sun muita dokumenttejakin olen kuule nähnyt ja hyvin maistuu ruoka, se on vaan sitä elämää, minkäs sille mahtaa..
mutta se ei oo mitään normaalia ja hyväksyttävää elämää että ihmiset tappaa toisiaan.. Oli heillä sitten aivotoimintaa tai ei. Miksei aivokuolleita tai koomapotilaitakin paloitella ja ripusteta jaloista kattoon valumaan, kuka heidän aivotoiminnastakaan tietää..
mutta se ei oo mitään normaalia ja hyväksyttävää elämää että ihmiset tappaa toisiaan.. Oli heillä sitten aivotoimintaa tai ei. Miksei aivokuolleita tai koomapotilaitakin paloitella ja ripusteta jaloista kattoon valumaan, kuka heidän aivotoiminnastakaan tietää..
samoin heidän puolisonsa, jotka joutuvat katsomaan. Itse toivon että töpselit irti vaan..
katsomaan n 15 sekuntia. Ja luulin olevani aika karski.
vaan... olen se joka pystyi katsomaan 15 sekuntia tuota videota. Ja todella luulin olevani karsiki. Olen ollut lihanleikkaajana ja nähnyt monen monta teurastusta ja verenvalutusta... Silti kolahti. On nimittäin melkoisen eri asia.
en edes halua katsoa, en jotenkin kestä ajatusta siitä, että siinä vaiheessa, kun lapsia jo pelastetaan elämään keskosina, niitä saa vielä tappaa jonkin sairauden vuoksi...
jotenkin voin käsittää ihan alkuraskaudessa tehdyn abortin, mutta en missään tapauksessa enää silloin kun vauvan liikkeet on jo tuntunu jne..
Tietenkin suhtaudun asiaan tunteella, olenhan itse raskaana, enkä mistään hinnasta antaisi pois tätä pikkuista..
Mutta voi silti ymmärtää, miksi joku päätyy kyseisenlaiseen ratkaisuun. Tällaista provosointia ja mustamaalausta en kuitenkaan ymmärrä tai sitä, miksi aihe pitää ottaa uudelleen ja uudelleen jankattavaksi täällä. Päätös ei oo varmasti helppo, ei puoleen eikä toiseen.
kummallista vaan, että aina kaikkeen riittää fanaatikkoja, joiden sydän on surkastunu yksipuoleisen ajattelun ympärille.. Kaikki tekee virheitä, toiset isoja, toiset pieniä..
joissa "abortoidaan" jo valmiiksi sairauksiin tms. kuolleita sikiöitä ties mieltä viikoilta.... Näitä tulee niin säännöllisin väliajoin, ettei kukaan enää edes jaksa oikeasta noitten tollasten videoitten ristiriitoja todellisuuden kanssa.
entistä enemmän olen aborttia vastaan.
Abortti ei ole ehkäisykeino,vaikka sitä siihen usein käytetäänkin.
Terveen aikä lievästi vammaisenkaan vauvan elämää saa tieten tahtoen lopettaa itsekkäistä syistä.
Ei tulevan äidin ikä ole myöskään mikään syy tai et tulevat vanhemmat on vammaisia. Jos ne ei pysty itse huolehtimaan aina löytyy adobtioperheitä.
Tuo videon pieni käsi kolahti kyyllä lujaa.
entistä enemmän olen aborttia vastaan. Abortti ei ole ehkäisykeino,vaikka sitä siihen usein käytetäänkin. Terveen aikä lievästi vammaisenkaan vauvan elämää saa tieten tahtoen lopettaa itsekkäistä syistä. Ei tulevan äidin ikä ole myöskään mikään syy tai et tulevat vanhemmat on vammaisia. Jos ne ei pysty itse huolehtimaan aina löytyy adobtioperheitä. Tuo videon pieni käsi kolahti kyyllä lujaa.
synnyttää lasta jonkun toisen pariskunnan tarpeisiin, ellei nimenomaan ole näin sovittu. Ja piste.
Vahinkoraskauksia tulee aina olemaan. Aina. Ja persoonaltaan risaisia naisia, jotka tekevät useita abortteja. Turha jeesustelu ei johda mihinkään.
on samanlaista psyykkisesti häiriintynyttä sakkia kuin nämä OE kettutytöt.
jotta ei koskaan itse joutuisi liemeen.