ärsyttävimmät sanonnat!!!
Aikuisten oikeesti!
prkl, nään punasta aina ku joku urpo sanoo noin.
Kommentit (44)
Tattis! (eräs ärsyttävä mies sanoi aina kassalla, kun vuosia sitten työskentelin kaupassa. grrr.)
jota esim tänään lätkäkommentaattori käytti: taakke!!!??????????
Eli taakse! Miks se s pitää jättää pois kuullostaa ihan tyhmältä. Toivottavasti se ei yleisty!
- Kun se ja se rantautui Suomeen. Esim. "uusi saksalainen vaatekauppa rantautuu Suomeen huhtikuussa". Rantautuu? Kelluuko se meriä pitkin satamaan vai mitä.
- Sananlasku " Itku pitkästä ilosta" Että kannattaa vaan muistaa, jos on liian hauskaa, niin kohta on taas murheellista. Ei kannata iloita siis.
- Pientä pintaremonttia
Nyt saunaan kera hyvien ystävien. Nyt lomalle kera lapsien. Uunilohta kera salaatin ja viinin.
Vittu miten typerän kuuloista!
inhosin kuulla tota lapsena vanhemmilta/isovanhemmilta vastauksena, kun yritin jotain selittää että "mutku mä luulin, että..."
lasten suusta. Mä en oo ikinä saanu karkkii, sä et ikinä tee mun kans mitää jne.
pukeutumista. Tätä vilelevät vaan todella veemäiset turhaan pätijät.
Ei harmainta hajua.
Näin on näreet!
Varsinkin kun itse sitä viljelen ihan liikaa :-(
No joo, mä vihaan sanontaa "palataan astialle". Ja "nou hätä" on kans ärsyttävä.
- Kun se ja se rantautui Suomeen. Esim. "uusi saksalainen vaatekauppa rantautuu Suomeen huhtikuussa". Rantautuu? Kelluuko se meriä pitkin satamaan vai mitä.
- Sananlasku " Itku pitkästä ilosta" Että kannattaa vaan muistaa, jos on liian hauskaa, niin kohta on taas murheellista. Ei kannata iloita siis.
- Pientä pintaremonttia