Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOs joutuu umpparin poistoon, niin miten toi syöminen

Vierailija
20.05.2010 |

siis olen kärsinyt nyt vatsakivusta, ultra on ensi viikolla mutta epäily on ilmeisesti umpisuoleen. Kipu tuntuu tasaisesti nytkin, alue on ehkä vähän laajempi. Mitään pahoinvointia tai kuumetta ei vielä ole. Voihan tämä olla muutakin, selviää toivottavasti siellä ultrassa. Mutta nyt mietin, että mitä jos tilanne tästä pahenee ja olen esim. kotona pystynyt syömään normaalisti niin voidaanko leikkausta edes tehdä, jos olen nauttinut ruokaa vaikka pari tuntia ennen sairaalaan menoa? *** Tässähän ois nyt hyvä syy paastota pari päivää ;) ****

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkkihätään leikataan vain esim. sydän yms vaivat ja umppari odottaa sit vaikka 1h, labrat valmistuu yms. saat tarvittaessa vatsalaukkua neutraloivaa .....ja joka estää oksennusta

Vierailija
2/2 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis olen kärsinyt nyt vatsakivusta, ultra on ensi viikolla mutta epäily on ilmeisesti umpisuoleen. Kipu tuntuu tasaisesti nytkin, alue on ehkä vähän laajempi. Mitään pahoinvointia tai kuumetta ei vielä ole. Voihan tämä olla muutakin, selviää toivottavasti siellä ultrassa. Mutta nyt mietin, että mitä jos tilanne tästä pahenee ja olen esim. kotona pystynyt syömään normaalisti niin voidaanko leikkausta edes tehdä, jos olen nauttinut ruokaa vaikka pari tuntia ennen sairaalaan menoa? *** Tässähän ois nyt hyvä syy paastota pari päivää ;) ****

Mutta sairaalassakin voi vierähtää aikaa ennen leikkausta. Verikokeet, koska pääsee leikkaussaliin yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä