Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein kuten täällä neuvottiin ja nyt kaduttaa pahasti!

Vierailija
20.05.2010 |

Sanoin että menen solariumiin johon täällä av:lla kaikki neuvo käyttämään itseruskettavaa voidetta. Ostin suihkepullon sitä jossa luvattiin tasaista jälkeä.. Nyt olen täynnä läikkiä! Ne näkyvät todella pahasti. En kehtaa mennä ulos. Kiva nyt siskon polttarit menee ohi. ja jäljet ovat siis PAHAT.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
22/44 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solarium-rasvat on erikseen.

Ne on ilman aurinkosuojaa ja "kiihdyttävät" solariumin vaikutusta!

Suomessa niitä ei myydä kun yleensä solarium-paikoissa...ja ehkä jossain kempsuissa...Virossa myydään joka putiikissa.

Itseruskettava on itseruskettava, ethän sä silloin enää solariumia tarvitse, koska se rasva ruskettaa sut!

Ja siihen liittyy nää edellämainitut kuivan ihon mahdolliset läiskäongelmat!!

En edes uskalla ajatella, miltä näyttää jos käyttää molempia yhtä aikaa!

Tsemppiä, ja koita sitä ihon kuorimista!

Ja tavallista rasvaa vaan päälle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vaihtoehtona oli solarium TAI voiteet.

-ap

Solarium-rasvat on erikseen.

Ne on ilman aurinkosuojaa ja "kiihdyttävät" solariumin vaikutusta!

Suomessa niitä ei myydä kun yleensä solarium-paikoissa...ja ehkä jossain kempsuissa...Virossa myydään joka putiikissa.

Itseruskettava on itseruskettava, ethän sä silloin enää solariumia tarvitse, koska se rasva ruskettaa sut!

Ja siihen liittyy nää edellämainitut kuivan ihon mahdolliset läiskäongelmat!!

En edes uskalla ajatella, miltä näyttää jos käyttää molempia yhtä aikaa!

Tsemppiä, ja koita sitä ihon kuorimista!

Ja tavallista rasvaa vaan päälle!

Vierailija
24/44 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laitoit puhtaalle kuivalle iholle tasaisesti levittäen?

Niin itsevärjääminen on aina riski. Minä en uskalla ja jos kokeilisin, niin todella vaalealla sävyllä ja sääriin aluksi. Siis niitä sävyjäkin on erilaisia. Itse kokeilin kerran clinique:n vaaleampaa sävyä ja oli ihan ok tulos. Se oli voide, joten kosteuttaa samalla.

Kuorinta kannattaa tehdä joka tapauksessa ennen värjäystä, koska kuiva ja kuollut ihoalue imee värin kuin sieni ja jos käytät suihketta, niin ilmeisesti se imeytyy vielä tehokkaammin noihin kuiviin läikkiin ihollasi.

Vierailija
25/44 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuoritko ap ihosi ENNEN itseruskettavaa?

Vierailija
26/44 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli vaalea sävy.. lopputulos nyt on ihan kauhee :(

ap

Vierailija
27/44 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että talven kalpealle iholle en laittaisi välttämättä edes itseruskettavaa ja jos, niin ihan niitä vaaleimman sävyisiä. Vaalealla iholla ne värit jää todella helposti oranssin sävyisiksi.

Miksi ylipäätään et voisi nyt vaan kuoria pariin otteeseen sitä väriä pois iholtasi ja voitele iho ihan perusvoiteella ja unohda se ruskettaminen. Ei sitä joka tapauksessa edes saa yhdellä solariumkerralla näkymään. Ei ihmisen tarvitse olla ruskea ollakseen kaunis. Päinvastoin. Vaalea iho on nuorempi ja parempikuntoinen ja jos hoidat ihoasi ja kuntoasi, niin siitäkin saa päivettyneen heleän vaikka vaalealla aurinkopuuterilla.

Vierailija
28/44 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvaa juuri sen takia että en ole saanut niillä mitään haluttavaa tulosta.

Vierailija
29/44 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oletko katsonut ikkunasta ulos viime aikoina? Jos vietät puoli tuntia auringossa saat kivan rusketuksen ilman mitään rasvoja ja solariumeja.

Vierailija
30/44 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on käytössä doven-rasva, ei oo edes kallis ja olen ollut siihen tyytyväinen. Kertakäyttöhanskat käteen ja sitten oon levittänyt rasvan mahdollisiman tasaisesti ajan kanssa tietty, ei hutiloiden.

Ei oo laikkuja!

Vierailija
31/44 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten solarium? Mutta myöhemmin sanoo et jompikumpi. TÄH?

Vierailija
32/44 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitettiin, että eka solarium ja sitten itseruskettava? Muuten en voi ymmärtää...

Vierailija
34/44 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytä ap se ketju.

Vierailija
35/44 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan helpolla usko, että itseruskettavalla saa mitään laikkuja aikaiseksi. Yleensä tulos on niin mieto, ettei edes huomaa.

Vierailija
36/44 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jo kuorimaan se iho, niin näet tuleeko yhtään parempi....

Sen jälkeen voit yrittää korjailla ruskettavalla päivävoiteella, jos vielä näkyy läiskiä.

Itse olisin jättänyt koko rusketuskokeilun väliin, kun ulkona saa ihan hyvän rusketuksen ilmaiseksi...

Vierailija
37/44 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseruskettavaa ennen solariumia. Minkä merkkistä käytit?

Vierailija
38/44 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin heität vaatteet pois ja lotraat tavallista rasvaa ihoon niin paljon että iho on valkoisena, annat olla ainakin 15min, miel. pidempään ja lisäät rasvaa tarvittaessa. Sitten menet kuumaan suihkuun/kylpyyn ja hankaat rasvat pois karhealla sienellä tai pyyhkeellä.

Vierailija
39/44 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en esim. kasvoihin ikinä tunkisi minkään valtakunnan itseruskettavia..

Mutta monena keväänä olen käyttänyt niitä ihan kaupan Dove, Nivea tms. kosteusvoiteta, joista tulee vähän sävyä muualle kroppaan ja tosi hyvin on toiminut ja tasainen sävy tullut. Tänäkin vuonna laitan sitä ainakin jalkoihin, kun ne on niin vitivalkoiset ja ruskettuvat jostain syystä huonommin/hitaammin kuin kasvot ja kädet.

Vierailija
40/44 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseruskettavaa ennen solariumia. Minkä merkkistä käytit?

mutta mammat neuvo että unoha se ja käytä itseruskistavaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä