Tein kuten täällä neuvottiin ja nyt kaduttaa pahasti!
Sanoin että menen solariumiin johon täällä av:lla kaikki neuvo käyttämään itseruskettavaa voidetta. Ostin suihkepullon sitä jossa luvattiin tasaista jälkeä.. Nyt olen täynnä läikkiä! Ne näkyvät todella pahasti. En kehtaa mennä ulos. Kiva nyt siskon polttarit menee ohi. ja jäljet ovat siis PAHAT.
Kommentit (44)
Kerran Akuutissa kysyttiin voiko itseruskettavia käyttää raskaana, ja se lääkäri sanoi, että se on lähinnä vettä ja sokeria eli voi.
Näin tanssiurheilun parissa liikkuvana neuvoisin ostamaan sellaista ns. rusketuksen korjaukseen käytettävää ainetta. Tanssiurheilun parissa käytetään paljon itserusketusta ja aina lopputulos ei ole paras mahdollinen. Onneksi myydään heti ruskettavia aineita, joista osa on poispestäviä. Suosittelen ostamaan tuollaisia, esim. Sex Symbol, Fixative tai ProTan overnight. Lisäksi on myynnissä myös itseruskettvan poistoon tarkoitettua pesuainetta.
Kokeile tuollaisia korjaavia aineita, niin ei ainakaan jää juhlat väliin.
Syystä että mä en jaksa kuunnella sitä "voi kun sä oot kalpee". Ensinnäkin mä en rusketu helposti, toisekseen en oikein edes kestä aurinkoa pitkiä aikoja, tulee pahaolo.
Nykyään teen niin että ensimmäisinä hellepäivinä laitan ruskettavaa voidetta, pikkuhiljaa jätän sitä pois kun aurinko on jo antanut sitä luonnon omaa väriä. Eipä tartte kuunnella enää kalkkilaivan kapteeneista jne.
sääriin olen joskus laittanut mutta se kuivattaa ihoa ihan karmeasti, joten sitten vaan rasvataan aamuin illoin... Ihan hullua touhua koko rasvaus.