Jos sinulla olisi penis,
Kommentit (23)
koolla on todellakin merkitystä -vauvaviesteistä.
...ai niin, se mielikuvituspenishän on aina muhkea, eikä normaali.
Sen voisi satuttaa. Yhtäkkiä olisi riskaabelia ajaa pyörällä. Muuhunkin liikuntaan pitäisi suhtautua ihan uudella tavalla. Lisäksi olisin entistä haavoittuvampi. Minua inhoava ex-tyttöystävä tuhoaisi helposti koko loppuelämäni palkkaamalla jonkun jengin irrottamaan penikseni. Yhtäkkiä hyvinvointini olisi toisten armeliaisuuden varassa!
helikopterin eli heiluttelisin peenistä kaikkie´n nähden. Päivän kokonaisen.
Olisi mielenkiintoista tietää miltä se miehistä tuntuu, kun heillä 90% ajasta tuntuu ajatukset enemmän tai vähemmän pyörivän sen ympärillä...
Ihan keskenäni näin aluksi, ei sitä tarvitse heti lähteä muille esittelemään, huvia piisaisi yksinänikin.
Koko ajan tuolla haarovälissä joku mollukka, jota pitää asetella, joka hikoo ja syyhyää jne.
Ja jos vaikka juoksee vähän löysemmissä alkkareissa niin eikö se heilu ja pompi ärsyttävästi?
Yäk :P
Miekkailisin sillä mieheni penistä vasten.
mäkin kokeilisin kaikkia naisia, että onko reijällä väliä. sit mul muutenkin varmaan seisoisi koko ajan. opettelisin jonkun hyvän runkkaus taktiikan. ja heittäsin kepillisen metsään. kokeilisin myös miten sihdata pyttyyn.
sen ykstyiskohtaisemmin en niistä unista ala kertomaan, mutta runkkaaminen tuntui mahtavalta.
täällä oli jokin aika sitten juttua mikropeniksistä ja täytyihän se uteliaisuuden tyydyttämiseksi googlettaan. vikatikki :)
seuraavana yönä unessa huomasin jalkovälissä olevat kauhean kokoiset kassit, mut itse kalu oli ihan tynkä. en muista, miten uni päättyi, mutta olin tosi pettynyt "kaluni kokoon".
kai noi unetkin on oire jostain...
Penikset ovat ällöttäviä. Rumia ja haisevia. Miten se munahiki voikin olla niin kammoa?
Eikä auta jos on aamulla käynyt suihkussa. Kunnon hellepäivä ja jo alkaa iltapäivällä lemuta.
...alkaisin heti piereskellä, juoda kaljaa sohvalla röhnöttäen ja katsellen töllöä, laukoa mauttomia kaksimielisyyksiä, röyhtäillä äänekkäästi, lukea autolehtiä ja tottakai kaivella vehkeitä ja kokeilla ovatko ne tosiaan vielä tallessa.
Lopettaisin heti tiski- ja pyykkihommat, lasten vaatetuksen, ruuanlaiton, vapaaehtoiset suihkukäynnit ja pissimisen pöntön sisäpuolelle.
..ai mut sitä mulla ei sit kai olis :)