Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni laskee sisää Jehovan todistajat ja kuuntelee

Vierailija
20.05.2010 |

mitä heillä on sanottavanaan?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovan todistajat eivät tyrkytä eivätkä tuputa.

Vierailija
22/39 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan pullat ja kahvit. Sen lisäksi väittelemme tulisesti uskon asioista asiallisesti.

T: 11cm mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki edellä olevat

mutta mutta

sit päätin jututtaa todistajia ja ns lyödä luun kurkkuun

mutta kuinkas kävikään

alkoi kiinnostava ja yllättävä tutkiskelu

heillähän on totuus, se valkeni minulle pikku hiljaa vuosien tutkiskelun aikana

eivätkä todellakaan aivopese

jättävät rauhaan heti kun haluat

he vaan täyttävät raamatuksen ennustuksen ; tämä valtakunnan hyvä uutinen tullaan saarnaamaan koko asutussa maassa ja sitten tulee loppu

tämä hetki on yhä lähempänä, kuten kuka vaan voi nähdä ja kuulla kun ympärilleen katysoo ja uutsia kuuntelee

suosittelen, puhukaa heidän kanssaan

Vierailija
24/39 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ne JT:t, jotka meillä käy on sukulaisia. Juttua riittää aina ja sanottavaa on paljon. Ollaan jo ajat sitten sovittu ettei uskonasioista puhuta : )

Vierailija
25/39 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä ainakin tulevat uudestaan ja uudestaan,vaikka ollaan sanottu,ettei aiota ruveta jehovan todistajiksi.ERehdyttiin keskustelemaan muutamaan otteeseen asioista.Keskustelu vaan tuntuu olevan kovin yksipuoleista:he syöttävät sitä omaa juttuaan,mutta ei saa oikein mitään kommenttia siihen,mitä itse sanoo.Tai sitten kaikki on aina paholaisesta..

Vierailija
26/39 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin päästää sisälle. Keskusteleminen saattaisi olla mielenkiintoista. Tekisin kyllä heti selväksi, että olen uskonnoton ja perustelisin oman maailmankatsomukseni. Kuuntelisin myös heidän näkemyksiään. Tosin taitaa olla niin, että jos kerran päästää sisälle, tulevat uudelleen?

Vierailija
27/39 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoruudessaan kinasi jehovien kanssa, ja hän sanoi, että siinä näkee hyvin, miten aivopestyjä ovat, kun toistelevat heille opetettua oppia, vaikkei siinä ole järjen hiventäkään.

Vierailija
28/39 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itseasiassa niissä jutuissa on enemmän järkeä kuin päällepäin luulisi. Itse olen agnostikko, mutta ymmärrän oikein hyvin sen voiman minkä uskosta voi saada arkielämäänsä ja minusta Jehovan Todistajien usko on tietyt hihhulipiirteet poislukien hyvin ihmisläheinen ja armollinen verrattuna ev.lut.-opetuksiin sellaisina kuin minä ne muistan. He eivät esim. usko ikuiseen helvettiin eivätkä mielestäni täysin älyttömään kolmiyhteyteen. Lisäksi korostavat Raamatun opetusten soveltamista arkielämään rohkaisevasti. Eivätkä todellakaan yrittäneet "aivopestä" vaan jättivät rauhaan heti kun itse sanoin, ettei enää kiinnosta.

Vierailija
29/39 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään lehtiä. Heidän pudottamansa lehdet heitän takkaan tai roskikseen. Paperinkeräykseen en niitä vie, ettei vain kukaan muukaan saa niitä luettavakseen.

...mutta kannattaa joskus huvikseen lukaista niitä! Aikamoisia huumoriaviiseja nimittäin.

en halua myöskään naureskella muille uskonnoille.

Vierailija
30/39 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään lehtiä. Heidän pudottamansa lehdet heitän takkaan tai roskikseen. Paperinkeräykseen en niitä vie, ettei vain kukaan muukaan saa niitä luettavakseen.

...mutta kannattaa joskus huvikseen lukaista niitä! Aikamoisia huumoriaviiseja nimittäin.

en halua myöskään naureskella muille uskonnoille.

Kyllä täydellisille huuhaa-jutuille voi ja pitääkin nauraa. Kuten nyt esimerkiksi uskonnoille.

Vierailija
31/39 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täydellisille huuhaa-jutuille voi ja pitääkin nauraa. Kuten nyt esimerkiksi uskonnoille.

Naurat omalla riskilläsi ;-)

Vierailija
32/39 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on oma tuote jota koettavat myydä minulle. Minulla ei ole tuotetta myytävänä, mutta koetan parhaani mukaan todistaa tuotteen olemattomuutta.

Saatan olla väärässä. Silti heidän tuotteensa tuottaa mielenkiintoista vänkää.

T: Loukattu 11cm mies

Vierailija
33/39 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

11cm miehestä on mukava vängätä! Emme olekaan huomanneet...

Vierailija
34/39 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vänkäämiseen tarvitaan aina pari.

Vierailija
35/39 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todistajiin sisään. Naisiin.

Vierailija
36/39 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

he eivät harrasta esiaviollista seksiä.

Vierailija
37/39 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallisia ihmisiä. Kun tutustutte heihin niin samat ongelmat ja ilot heistä paistaa. Emme ole kovinkaan erilaisia.

Vierailija
38/39 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten suht normaalit ihmiset voivat olla kun puhutaan hihhuleista. Ihan niin kuin olisi pahempi asia olla Jehovan Todistaja kuin rattijuoppo tai pysäköinninvalvoja. Ihan tavallisia ihmisiä he ovat, vaikka uskovat vähän erikoisella tavalla. Muslimeja suvaitaan ilomielin (suvaitsen itsekin), mutta Jehovan todistajat ovat muka jotain hirviöitä. Vähän suvaitsevaisuutta kehiin, pliis.

Vierailija
39/39 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

he eivät harrasta esiaviollista seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme