Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Potty Bowl eli sylipotta tietoutta kyselen

Vierailija
20.05.2010 |

Poikavauvani olisi vähän vajaat neljä kuukautta vanha, kun saisi sylipotan käyttöönsä. Kuinka monta kuukautta sitä yleensäkään on voinut vauvoilla käyttää, että peppu kokonaan mahtuu siihen hyvin?

Olisiko kenelläkään mahdollisesti myynnissä tällaista pottaa? Suomen nettikaupoista en löytänyt ja Amerikasta tilatessa olisi postimaksut 30 e.

Nyt minulla olisi mahdollisuus saada erään Amerikassa vierailevan tutun tutun kautta tämä potta, mutta vasta tuolloin lähempänä vauvan 4 kk päivää, joten sen vuoksi arvelluttaa tilauttaa se.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota pidetään sylissä, jalkojen välissä. Malliltaan tietenkin pieni ja alaspäin kapeneva. Googleta esim. ec store potty bowl.

Vierailija
2/4 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks helvetissä sellasta pitäs käyttää?

Tai järkeäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos löydät potan netistä niin olisko siinä sellanen suositusikä. Tuon ikäistä on vielä ihan kiva potattaa sylissä ja vaikka itse lattialla istuen. Siinä 8kk iässä lapsi alkaa painaa sen verran että lavuaarin päällä roikottaminen käy selän päälle ja silloinhan voi käyttää jo tavallista pottaa...

Hmmm... eli potta kesäis sen noin n. 4kk käytössä jos haluat sitten potattaa istumaan oppinutta tavallisella potalla...

Mutta kyllä mä tilaisin. En tidä saako niitä suomesta mistää joten kyllä niille olisi sitten kysyntää kun teiltä jää pois käytöstä :)

Vierailija
4/4 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mietin, että jos olet vessattanut 4kk ikäiseen asti jossain muualla niin tottuuko tuohon uuteen kapistukseen :) mutta toisaaltaan se voisi taas tuoda lisää kiinostusta pottailuun...

tilaa vaan :)