Vaunuihin ilmakenno- vai ilmakumipyörät? Mielipiteitä/kokemuksia?
Kommentit (12)
tympeetä jos menee puhki ja hyvin väliajoin pitää pumpata renkaisiin myöskin ilmaa
ilmakenno ja on toimineet tosi hyvin. Kaverilla on samanlaiset vainut ilmakumipyörillä ja ne tyhjentyväy vähänväliä ja ovat menneet pari kertaa jo puhki.
on tupla Emmaljungissa ilmakumirenkaat. Olleet nyt tyhjänä 6kk kun en saa aikaiseksi pumpata. Tavalliset Teutoniat on matalanprofiilin renkailla ja toimii mainiosti säällä kuin säällä.
Mulla aina vaan ilmakennopyöriä,koska olen laiska ja huono hoitamaan tollasia pumppausjuttuja:) Jos on luonteeltaan jämptimpi ja jaksaa pitää huolta niistä renkaista,niin varmaan kulkee oikein kivasti noi ilma-versiot.Sitten taas jos ei ole pumppauksen ystävä...tyhjillä on kurja työnnellä.
ovat kevyet työntää ja huoltovapaat :) kokeillut olen molempia ja ilmakennot mun mielestä mukavammat käytössä.
vaivalloisemmat kyllä. Jos pitäisi valita, niin ilmakennot... olen laiska ja renkaan puhjetessa olen ihan kypsä.
Meillä ilmakumipyörät olleet käytettynä ostetuissa rattaissa käytössä 1,5 v, ehkä kaks kertaa ollaan pumpattu ilmaa eikä kertaakaan ole rengas puhjennut. Loistavat renkaat sorateillä, kulkevat hyvin lumisohjossakin.
Ostin Teutoniat joissa oli kumi jo valmiiksi puhki. Vaihdoin niihin kennopyörät samantien.
Seuraavaksi tuli Emmaljungat valmiiksi kennoilla.
Kennoihin menee ajan myötä hiekkaa väliin, jota ei millään saa pois, ja siellä se vaan rahisee ja sotkee lattioita, jos sisällä työnnät.
Meillä kumirenkaat olleet lähes 4v. ja kumi on puhjennut kahdesti. Tyhjälläkin renkaalla voi työntää eli aina kotiin pääsee. Pumpataan muutaman kerran vuodessa. On helpot työntää ja lapselle mukavan pehmeää kyytiä.
Kennoihin menee ajan myötä hiekkaa väliin, jota ei millään saa pois, ja siellä se vaan rahisee ja sotkee lattioita, jos sisällä työnnät.
Meillä kumirenkaat olleet lähes 4v. ja kumi on puhjennut kahdesti. Tyhjälläkin renkaalla voi työntää eli aina kotiin pääsee. Pumpataan muutaman kerran vuodessa. On helpot työntää ja lapselle mukavan pehmeää kyytiä.
ollut kennot 3 vuotta eikä niissä ole yhtään hiekkaa välissä!
kaverilla on hiekkaa ja laminaattilattiat menneet pilalle.
Meillä juoksukärrytyyppiset rattaat, joissa ihan rehelliset ilmakumirenkaat. Ne on hyvät. Sitten oli jotkut umpikumisysteemit, joihin en ollut oikein tyytyväinen. Nuo normaalit täytettävät renkaat ovat kestäneet hyvin ja ne voi tarpeen mukaan pumpata. Kevyet työntää.