Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haloo, perhepedeissä lapsianne nukuttavat! Herätkää!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä turpasi kiinni, kun et oikeasti tiedä mistään mitään!

Vierailija
2/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti nukkuva ihminen ei sitä tee. Itse olen laitokselta saakka nukuttanut vauvan vieressäni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepedissä kai harvemmin useita (enemmän kuin 2)aikuisia ja lapsia.

Vierailija
4/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen jatkaa, nostan vauvan imetysten välillä ylös tyynyjen väliin jotta se ei joudu peittojen alle tms.

Vierailija
5/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä puhu asioista joista et selvästikkään mitään tiedä. Jos joku kuolee auto-onnettomuudessa niin lopetatko autolla ajon? no joo, huono vertaus, mutta oikeasti perhepeti on ihan turvallinen, kun siinä nukutaan oikein!

Vierailija
6/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asti nukuttanut vieressäsi!

Olet onnekas, kun et ole aiheuttanut kuolemaa. Sä et itse tiedä, mitä unissasi teet ja kuinka leveästi käännyt vaivan päälle.

Älä kehuskele, se on ollut vain onnea!

Lopeta!

Vierailija
7/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on selvinpäin, ei ihan tolkuttoman väsynyt eikä ottanut esimerkiksi särkylääkettä. Mä ainakin olen koko ajan jollain lailla tietoinen siitä missä lapsi nukkuu, enkä ole vielä koskaan kierähtänyt edes lapsen käden tai jalan päälle.

Vierailija
8/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnekas, kun et ole aiheuttanut kuolemaa. Sä et itse tiedä, mitä unissasi teet ja kuinka leveästi käännyt vaivan päälle.

Lopeta!

googlettaa ja perehtyä aiheeseen!

Vierailija
9/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nuku vauvan päälle"

Ei ole siitä kyse, vaan siitä, mihin unissaan oleva aikuinen JA/TAI vauva liikkuvat yön aikana.

On olemassa yleinen ohje vanhemmille viranomais-/opetustaholta, että vauvaa ei saa nukkua aikuisen vieressä. Vauvan paikka on pinnasängyssä!

Toinen asia on sitten isompien lasten perhepeti.

Olette yhtä tolloja kuin ne jotka kehuskelee ilman palovaroitinta, että emmepä ole vielä kuolleet tulipalossa!

Ette ole, koska ei ole sattunut huonosti. Mutta vaara on ilmassa!

Pöljät!

Vierailija
10/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran olinkin saanut sen nukkumaan pinnikseen ja menin miehen viereen nukkumaan. Se pomppasi heti ylös ja huusi vauvaa nimeltä. Mun mies on maailman sikeäunisin vaan niin sekin heräsi kun luuli mun litistäneen vauvelin.

Ko. vauva oli tosi huono nukkumaann ja olin todella väsynyt, vieressä nukkuminen auttoi vauvaa nukkumaan paremmin.

Pienessäkään sievässä tai lääkkeissä tai sairaana ei ole vauvan vieressä nukuttu.

Vierailija
11/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta!

oikein johtuu. Tapahtuiko itsellesi jotain? Ja nyt yrität täällä varoitella muita.

Vierailija
12/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nuku vauvan päälle" Ei ole siitä kyse, vaan siitä, mihin unissaan oleva aikuinen JA/TAI vauva liikkuvat yön aikana. On olemassa yleinen ohje vanhemmille viranomais-/opetustaholta, että vauvaa ei saa nukkua aikuisen vieressä. Vauvan paikka on pinnasängyssä! Toinen asia on sitten isompien lasten perhepeti. Olette yhtä tolloja kuin ne jotka kehuskelee ilman palovaroitinta, että emmepä ole vielä kuolleet tulipalossa! Ette ole, koska ei ole sattunut huonosti. Mutta vaara on ilmassa! Pöljät!

tällainen ohje on? Ja missä nämä ohjeet ovat olleet 10 000 vuotta sitten?

Vierailija
13/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoivat että on ok nukkua perhepedissä. Sitäpaitsi tuolla mökillä on ollut monta aikuista jossain yhdessä pedissä ja se vauva on ollut seinää vasten, mitä se ikinä tarkoittaa. Näinköhän on kaikki lapsia lukuunottamatta olleet humalassa. Eikä tuossa sanota mihin se lapsi on kuollut. Se on löydetty siitä seinän vierestä. Tutkikoon asiaa ensin ennenkuin latelet täällä omia totuuksia.

Vierailija
14/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhepedissä, siksi kävi näin onnettomasti.

Surullinen juttu, voimia tälle perheelle.

Vierailija
15/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nuku vauvan päälle" Ei ole siitä kyse, vaan siitä, mihin unissaan oleva aikuinen JA/TAI vauva liikkuvat yön aikana. On olemassa yleinen ohje vanhemmille viranomais-/opetustaholta, että vauvaa ei saa nukkua aikuisen vieressä. Vauvan paikka on pinnasängyssä! Toinen asia on sitten isompien lasten perhepeti. Olette yhtä tolloja kuin ne jotka kehuskelee ilman palovaroitinta, että emmepä ole vielä kuolleet tulipalossa! Ette ole, koska ei ole sattunut huonosti. Mutta vaara on ilmassa! Pöljät!

se juttu kokonaan ennenkui alat syyttelemään vai luitko ollenkaa vai jäikö lääkitys väliin

Vierailija
16/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukuttaa vauvaa itsensä ja seinän välissä. Usein kuulee, että sänky on perhepedin takia hilattu seinään kiinni, koska äiti pelkää lapsen putoamista.

Ja joskus käy niin onnettomasti, että otetaan muutama kalja ja juodaan pullo viiniä, ja silti nukutaan siinä perhepedissä vauva kainalossa, koska eihän se vauva yhtäkkiä pinnasängyssä suostu nukkumaan kun on opetettu nukkumaan vieressä. Ja sitten sattuu näitä onnettomuuksia.

Tässä nyt ei ollu kyse varsinaisesti perhepedistä ja kukaan meistä ei tiedä kuinka paljon alkoa siellä on käytetty vai onko ollenkaan, mutta vastaavaa voi tapahtua ja tapahtuukin perhepedissä nukkujille.

Vauva omaan sänkyyn ja vanhemmat omaansa. Voihan se vauvan sänky olla vaikka kiinni siinä vanhempien sängyssä, ja siitäkin vauva sen äidin läheisyyden vaistoaa.

Vierailija
17/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on useampi kirjoittaja, jotka eivät pidä perhepetiä viisaana.

Vierailija
18/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa yleinen ohje vanhemmille viranomais-/opetustaholta, että vauvaa ei saa nukkua aikuisen vieressä. Vauvan paikka on pinnasängyssä!

kätilö

Vierailija
19/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan eli siis vastaavan missä Suomessa vauva kuollut äidin viereen. Siinä tapauksessa äiti oli humalassa ja tuomittiin oikeudessa. Itse en usko, että selvinpäin voi tuollaista "vahinkoa" käydä. Tai en tiedä sitten jos vauvan vieressä on ollut lapsi, osaavatko he varoa samalla tavalla kuin aikuinen...?! Tosi ikävä juttu.

Vierailija
20/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti nukkuva ihminen ei sitä tee. Itse olen laitokselta saakka nukuttanut vauvan vieressäni

on tyhmää väittää, että kykenee hallitsemaan käännöksiää kun on tiedottomassa tilassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän