Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIksi kaikki vastustaa

Vierailija
19.05.2010 |

Luomua/ekologisuutta? Siis ruokaa ja muita luomu/ekologisia tuotteita? Olenko ainoa joka on todella sitä mieltä että kemikaalit ja lisäaineet on pahasta???

Itse sain pari vuotta sitten postilaatikkooni esitteen jossa kerrottiin mitä kaikkea kosmetiikkatuotteet sisältää ja olen siitä lähtien käyttänyt luomu/ekologisia tuotteita (shampoot, hammastahnat, voiteet, pesuaineet jne.).

Pliiis, anybody?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vaan sellanen ihminen joka ei jaksa paneutua asioihin tarpeeksi. Kestovaippojakaan en käytä siksi että koen ne työläinä. Siis jos joku antaisi mulle kaikki palaset niihin eikä aina hokisi että omepele itse niin sitten varmasti kestoilisin. En vaan ole ihminen joka jaksaa hakea tietoa asioista (ja vielä toteuttaa) jotka ei kiinnosta NIIN paljoa. Jep, aavistuksen laiskakin.

Hyvin usein luomu on myös sen verran kalliimpaa että kauppakorillisesta tulee ainakin kympin kalliimpi. Olen siis kassalla töissä ja tämän pistänyt merkille.

Nostan hattua niille jotka jaksaa ja luomuilee ja ajattelee tälläisten dorkien puolesta, mutta kyllä vaan pistää naurattamaan kun kassallekin tulee joku joka on olevinaan niiiiin luomu niin luomu ja sitten pakkaa pakasteet muovipussiin ja vihannekset ja hedelmät muovipussiin yms yms..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi