Miten kostaa miehelle pettäminen ja salasuhde?
V***tuttaa ja ottaa päähän! Mitä tehdä?? Haluan tuottaa hänelle samaa tuskaa.
Kommentit (29)
vaan ylpeana ja nena pystyssa taaksesi katsomatta jatkat omaa elamaasi ja jonain paivana etsit itsellesi kunnollisen miehen.
Joku päivä vain tulet kotiin ja toteat: "Noniin! Nyt olemme tasoissa!"
Kämppä myyntiin ja sitä rataa. Kyllähän sitä vaivaa joutuu näkemään muutossa ja elämänmuutoksessa aina, ei se paskasta parisuhteestä lähteminen ole sen helpompaa. Eri asia on olla laiska ja valittaa paskaa elämäänsä, kun ei osaa tai viitsi tehdä sille mitään.
Ja noi kostojutut on toooosi fiksuja :-)
Noin mieheni teki minulle ja se oli oikeastaan helpotus.
Nyt jatkamme puhtaalta pöydältä.
Ole parempi puoliso jolloin miehesi ei lähde etsimään lohtua muualta.
En väitä, että ap on tällainen mutta moni suomalainen nainen suorastaan kerjää parisuhdeongelmia tämän uudenaikaisen tasa-arvon kanssa.
ja siis kaikilla tarkoitan anoppia, appiukkoa + muuta miehen sukua, ystäviä ja työtovereita.. ja kaikkine rasvaisine yksityiskohtineen. Ja sitten ne kamat pihalle...
Joku ehdotti että pakkaa miehen kaman.
Olen samaa mieltä.
Kerran pettää - aina pettää.
aina välttämään. Siis että alentuisi samalle tasolle? Ap
kun oikein asiaa mietin, niin oli se loppujenlopuksi helpotus, että mieheni teki sen saman tempun.
Helpompaa olla tasavertainen kuin että toinen olisi "se paha ja syntinen pettäjä".
Tietysti miehesi aloitti sen, mutta ken leikkiin ryhtyy...
Ainakin meillä se jotenkin puhdisti ilmaa.
Minä petin miestä 04/08 ja mies maksoi takaisin 12/08.
Huono selitys, mutta suhteemme oli tauolla silloin 04/08.
Olin jo siirtänyt tavaranikin pois mieheni luota.
Ilmeisesti se piti silti kostaa...
Aika pitkään oli viileät välit, mutta kun erossakaan emme osanneet olla.
Vasta miehen "kostoisku" herätti minut tajuamaan, että minä halusin sen miehen.
Hän oli liian hyvä menetettäväksi ja näköjään kelpaisi muillekin...
t: 6
mutta en usko että kysymys on tasa-arvosta. Ja en usko, että minusta olisi kostamaan pettämällä. Ja kyllä, kaikki taitaa jo tietää.. Tämä on todella tuskallinen kokemus. Olisi kiva kuulla myös miesten näkökulmia asiaan.
Treenaat itsesi huippukuntoon ja ehostat ulkonäkösi nii hyväksi kuin mahdollista. Sitten täysi flirtti päälle vieraiden miesten kanssa puolisosi nähden. Etkä anna miehellesi seksiä (ennen kuin kiemurtelee jaloissasi).
Mieheni jäi juuri pettämisestä kiinni mitäs minä nyt sitten. No tilasin Ajan botoksia ottamaan en tietenkään kerro hänelle ostin tankotanssiin kausikortin hänen rahoillaan alotan juoksu sekä uima treenin sekä joogan että tulen hyvin notkeaksi ostin piikkikorkokengät ja uusia vaatteita välittomästi en soita miehelleni koskaan. Meikkaan ja katson itseäni peilistä ja hymyilen. Voin sanoa et voi helvetti kuinka mieheni on nyt paniikissa. Saakin olla. Ai niin lähden kaverini kanssa lomamatkalle braziliaan tilasin liput samana päivänä kun sain tietää petoksesta. En pidä mitään kiirettä mieheni saa sitten ottaa eron kun ei jaksa enää leikkiä sehän tämän leikin aloittii luojan kiitos ei ole lapsia. Hei muuten olen vitun hyvän näkönen mähän saan vielä kenet vaa. Hei naiset nouskaa suosta ja ottakaa elämästänne kiinni. Ai niin kortsut mukaan ja menox
kampaajalle ja ostat uusia vaatteita ja varaat matkan etelaan ja tottakai miehen rahoilla. Kayt syomassa ravintolassa ja juot kallista shampanjaa ja tietenkin miehen rahoilla. Hymyilet kauniisti miehelle mutta seksia et anna kun saihan se sita muualta kun et sina kerran kelvannut. Jos on lapsia niin mieshan sen tietenkin hoitaa kun sulla on liikaa menoja ja mies myos itse kokkaa ruokansa ja pesee pyykkinsa. Pettamaan en lahtisi mutta ehka nailla keinoilla mies rupee ajattelemaan aivoilla eika alapaalla...jos ei niin eikohan se ihan itse katoa maisemista...
Ai..Sä olet täällä taas vaiteex jauhamassa potaskaa.
Ainahan sua tuttaa........virtuaaliukko on vaikeaa heittää pellolle.
Hanki siis elämä äläkä roiku netissä 24/7.... Jos se enää on mahdollista.
Miksi vaivautua? Pakkaa kamat ja lähde. Etkä sitä paitsi edes pysty tuottamaan hänelle samaa tuskaa.