Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimisin? Asiaa miehen pettämisestä/epärehellisyydestä!

Vierailija
19.05.2010 |

Olen aivan hajalla. Enkä tiedä miten toimia. Josko joku jaksaa lukea sillä minulla ei ole ketään kenelle tästä puhua ja tarvitsen apua..Ja mielipiteitä myös, että mahdanko ylireagoida :(

Eilen tein kamalan teon, ratsasin miehen kännykän kun oli suihkussa. Ja kas kummaa, sieltä löytyikin viestejä työkaverilleen. aiemmin oli kehunut miten syötävän hyvältä tämä nainen näytti mekossaan ja olisipa villi ja vapaa plaaplaaplaa.

Eilen oli viestitelleet, että treffit on sovittu (asuvat aika kaukana, eri paikkakunnilla) ja jos nainen laittaakin farkut jalkaan, jolloin harmitteli ettei voi ihastella kauniita sääriä. Sitten olikin puhette miten on tylsä työpäivä ja kyllä tämä puhelinseksi on parasta silloin. Taaamisen on pakko olla tänään sillä mies lähti kauemmaksi töihin tänään. Ai niin mies oli muuten poistanut lähes kaikki saapuneet viestit, mutta lähetetyistä pääsin kärryille.

N. puoli vuotta sitten otin miehen luokalla sillä oli valehdellut menevänsä aivan muualla ja löysin laatikostamme ravintolakuitteja aivan eri kaupungisgta. samaan aikaan tutkin kännykän ja löysin viestejä miten olivat puhuneet naisen alusvaatteista. Muistan ne vieläkin liituraitastringit..Mies kommentoi vielä ettei olisi mies ollenkaan, jos ei reagoisi kauniin naisen alusvaatejutteluihin.

Kun otin miehen puhutteluun hän nauroi ja suuttui ja lähti ulos, ryyppäsi kaksi päivää. Selitti ihan luontevasti heti kuitenkin kun syytin häntä, että oli ihan viaton tapaaminen ja liittyi töihin. Ei halunnut kertoa minulle koska ajatteli minun suuttuvan. Lupasi ettei valehtele enää tapaamisista. Mutta kuinkas kävikään..

Meillä on perusonnellinen liitto,ja kyllä seksiäkin saa vähintään sen 5 kertas viikossa. mutta en pysty enää tämän kaiken jälkeen millään häneen luottamaan. Kulissiliitto kunnes lapset on isoja?

Soittaisinko miehelle nyt vai myöhemmin päivällä? Mietin, että jos soittaisinkin sille naiselle ja pyytäisin puhua miehen kanssa. Numeron saan helpsoti selville. Entä jos en kerro mitään? Jatkamme vain tätä peliä..

Mutta enpä itsekään ole kauhean reilusti toiminut tutkiesssni miehen kännykkää.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sain tietää pettämisestä. Ekan kerran annoin anteeksi, tokalla kerralla kun tuli kotiin annoin valmiiksi pakatun laukun mukaan ja eropaperit käteen.

Vierailija
22/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästänyt itsensä siihen pisteeseen on todella vaikea muuttaa itseään. Sitä ei voi ymmärtää, jos on hyvän itsetunnon omaava. Minulla on ollut ikäni itsetunto-ongelmia, ja kyllä se varmasti helpottaa mieheni toimintaa. Koska ainahan voi sitä syyttää, kun epäilen ja kuvittelen turhia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu ja tekisin uudestaan tarvittaessa. Meillä ei tosin silloin ollut lapsia, mutta en voisi elää sellaisen kanssa, joka nöyryyttää minua kuksimalla toisia ja sen jälkeen tulee minun peittoani heiluttamaan. Minusta luottamus on silloin lopullisesti mennyttä.

Sun tilanteessasi mä pelaisin myös omaan pussiin ap! Älä rupea nyt riehumaan vaan hankit vielä varovasti ja salaa lisätodisteita miehesi sivusuhteesta, jotta mies ei pääse kieltämään sivusuhdettaan.

Sitten rupeat siirtämään omaisuutta omiin nimiisi mahdollisimman paljon ennen eroa. Jos teillä yhteiset varat niin ostat kaapit täyteen lapsille vuosiksi eteenpäin vaatteita ja kenkiä, samoin sulle itsellesi. Ostat myös pikkuhiljaa varastoon teille lasten kanssa astoita, pyyhkeitä ym kodin tavaraa, jotka voit vähin äänin pakata mukaanne, kun muutatte pois. Eli sun ei tarvii aloittaa tyhjästä ja mies saa tällä tavalla maksaa petturuudestaan. Rupeat siirtämään rahaa joka kuukais lasten tileille (avaa tilit jos ei ole) teidän yhteisistä rahoista. Katselet jo kämppää valmiiksi. Siirrät myös mahdollista omaa omaisuuttasi lasten nimiin, jotta ei tarvitse jakaa ukon kanssa avioerossa. Esim auto/vene lasten nimiin jne niin saat sen kokonaan itsellesi.Ja tähän voit käyttää hyvin vaikka puoli vuotta aikaa, pikku hiljaa kun siirtelet omaisuutta itsellesi niin et jää puille paljaille.

Sen jälkeen heität kaikki faktat pettämisestä miehen nenän eteen avioerohakemuksen kera ja toivotat hyvät jatkot komeasääriämmän kanssa =)

Vierailija
24/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä, tekisin niin että pakkaisin kamani ja lähtisin sukulaisillle/ystäville sillä välin kun mies on pois.

Saisi sitten ihmetellä palatessaan, mitä on tapahtunut.

Niin minäkin sinuna tekisin. Eikä sun tartte enää koskaan pyytää mitään selityksiä. Älä edes anna sen puhua enää itsellesi puuta heinää.

Aivan hirveää, että lapsia syntyy tällaisiin liittoihin. Tämä on nyt niitä todellisia kusipäämiehiä. Minusta lapsilla ei tarvitsisi olla oikeutta tällaisiin isiin ja jos heitä olisi pakko nähdä, niin minusta lasten pitäisi kuulla totuus, että isä oli pettäjä ja valehtelija.

Kyllä se, että lapsi hylkää isänsä pistäisi miettimään, että kannattaako enää. Ymmärtää olla hylkäämättä seuraavaa perhettään.

Vierailija
25/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu ja tekisin uudestaan tarvittaessa. Meillä ei tosin silloin ollut lapsia, mutta en voisi elää sellaisen kanssa, joka nöyryyttää minua kuksimalla toisia ja sen jälkeen tulee minun peittoani heiluttamaan. Minusta luottamus on silloin lopullisesti mennyttä.

Sun tilanteessasi mä pelaisin myös omaan pussiin ap! Älä rupea nyt riehumaan vaan hankit vielä varovasti ja salaa lisätodisteita miehesi sivusuhteesta, jotta mies ei pääse kieltämään sivusuhdettaan.

Sitten rupeat siirtämään omaisuutta omiin nimiisi mahdollisimman paljon ennen eroa. Jos teillä yhteiset varat niin ostat kaapit täyteen lapsille vuosiksi eteenpäin vaatteita ja kenkiä, samoin sulle itsellesi. Ostat myös pikkuhiljaa varastoon teille lasten kanssa astoita, pyyhkeitä ym kodin tavaraa, jotka voit vähin äänin pakata mukaanne, kun muutatte pois. Eli sun ei tarvii aloittaa tyhjästä ja mies saa tällä tavalla maksaa petturuudestaan. Rupeat siirtämään rahaa joka kuukais lasten tileille (avaa tilit jos ei ole) teidän yhteisistä rahoista. Katselet jo kämppää valmiiksi. Siirrät myös mahdollista omaa omaisuuttasi lasten nimiin, jotta ei tarvitse jakaa ukon kanssa avioerossa. Esim auto/vene lasten nimiin jne niin saat sen kokonaan itsellesi.Ja tähän voit käyttää hyvin vaikka puoli vuotta aikaa, pikku hiljaa kun siirtelet omaisuutta itsellesi niin et jää puille paljaille.

Sen jälkeen heität kaikki faktat pettämisestä miehen nenän eteen avioerohakemuksen kera ja toivotat hyvät jatkot komeasääriämmän kanssa =)

Petturi saa maksaa omaa lääkettään.

Mutta toisaalta tämä vahvistaa petturille vaan oman käytöksensä oikeutuksen.

Joskus se ei myöskään ole ollenkaan väärin vaan jättä ja lähteä. Ei kaikki jaksa tuommoista puolta vuotta odotella ja pelata omaan pussiin. Varsinkin, jos siinä joutuisi ikäänkuin myymään itseään miehelle. Ehei, minä vaan ottaisin korkeintaan ne todisteet ja sen mitä helposti pystyy ottamaan ja sitten lähtisin vähin äänin. Lapsia kun on niin on pakko miettiä huoltajuuksia ja tapaamisia. Mutta ne todisteet kannattaa ottaa talteen. Eli ota vaikka kännykuva lähetetyistä viesteistä, milloin on lähettänyt ja kelle. Ja kyllä tämä on todella nöyryyttävää puuhaa, mutta jos miehesi on totaalinen kusipää, niin se voi jälkeenpäin vaan väittää sinua vainoharhaiseksi hulluksi ja vaikka röyhkeyttään väittää, että sinä itse asiassa petit ja lähdit jonkun miehen matkaan, joka myöhemmin hylkäsi sinut.

Vierailija
26/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsen. Samalla kun saan aikaa, niin EHKÄ pystyn myös keräämään itsetuntoni rippeet ja pääsen aloittamaan elämän uudestaan.

ap

Vierailija
27/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehesi teki ensimmäisen kerran noin ja näki kuinka asiaan reagoit (oli kaljalla pari päivää ja sinä sitten lepyttelit/pyytelit anteeksi) niin tottakai mies tekee tämän uudestaan.

Hän huomaa ettet pahemmin siitä suuttunut joten olettaa että jokainen kerta onnistuu ja sinä käyttäydyt vaan noin.

Minä en voisi tuollaisen miehen kanssa olla saatika harrastaa seksiä miettien onkohan hänen vehkeensä uinut muuallakin yhdessä olomme aikana.

Vierailija
28/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästänyt itsensä siihen pisteeseen on todella vaikea muuttaa itseään. Sitä ei voi ymmärtää, jos on hyvän itsetunnon omaava. Minulla on ollut ikäni itsetunto-ongelmia, ja kyllä se varmasti helpottaa mieheni toimintaa. Koska ainahan voi sitä syyttää, kun epäilen ja kuvittelen turhia.

ap

Pistä vähäksi aikaa kokonaan syrjään miehesi ja hänen tekemistensä pohtiminen. Tekee mitä tekee. Keskity ITSEESI.

Jollei terapiaan esim. yksityisellä ole varaa, hanki iso pino itseapuoppaita. Lue itsetunosta, läheisrippuvaisuudesta ja mikä kaikki nyt kolahtaa.

Tuollainen parisuhteen tilanne minun melestäni helposti päätyy ruokkmaan ongelmaasi, kun koko ajan vain keskityt miehen tekemisiin, joista omanarvontunteesi on kiinni. Irrottaudu siitä noidankehästä henkisesti. Löydä itsestäsi voimaa ja vapautta - tapahtuipa mitä tahansa, päädyittepä mihin tahansa. Opettele rakastamaan itse itseäsi, jos miehen rakkaus on mitä on.

Suhteenkin dynamiikka muuttu, kun yksi osapuoli aloittaa henkisen kasvun. Mihin se johtaa, sitä ei voi sanoa. Mutta projektin kuuluisi olla "AP:N ONNELLISUUS JA TASAPAINO", ei miehen käytös tai sen muuttuminen.

Ja muistuta itseäsi siitä, että miehesi käytös EI ole mikään mittari, jolla sinua mitataan. Jos hän pettää, se kertoo hänestä ja mitä lie ongelmia hänellä onkaan kypsyydessä, välittämiskyvyssä tai vastuunotossa, ei sinusta.

Halu kontrolloida tilannetta jotenkin - vaikkapa ottamalla yhteyttä toiseen naiseen - voi olla voimakas, mutta se vain johtaa sinua syvemmälle kurimukseen, tekee sinut vielä heikommaksi ja haavoittuvammaksi. Päästä irti.

Tsemppiä!

Vierailija
29/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon miehelle mitä luulen tänään tehneen ja uhkaan, että jos meinaa taas nauraa ja lähteä ulos, niin soitan saman tien koko suvun läpi ja kerron mitä on puuhaillut. Luulen, että ainakin oman perheen tietäminen saisi kuuntelemaan asiani.

Tietääkö muuten kukaan tehdäänkö kaupoissa yleisökuulutuksia? Tyyliin siis soitan kauppakeskukseen ja pyydän kuuluttamaan henkilön paikalle.

Laskeskelin tuossa vähän matkoja ja aikoja..

ap

Vierailija
30/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis oikeasti, eikö sulla ole minkään laista itsekunnioitusta? Jos minä olisin sinun tilallasi, miehen tavarat odottaisi pihalla kun hän saapuu töistä ja lukot olisi vaihdettu.

Vierailija
31/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut avoliitossa pettäjän kanssa ja ero oli hirveää. Aikaa on kulunut, ja nyt minulla on perhe toisen miehen kanssa. Kokemukseni perusteella sanoisin, että älä soittele sukua läpi ennen kuin sinulla on vedenpitävät todisteet. On miehiä, jotka eivät ikinä myönnä mitään. Exäni kuului heihin, eikä myöntänyt mitään pettämisiä, vaikka kaikki kaverit tiesivät niistä, olivat nähneet, ja keskustelin pitkään yhden naisenkin kanssa. Tämän naisen jälkeen meille tuli ero.

Yritä saada mies kiinni rysän päältä. Siihen ei riitä, että löydät miehen toisen naisen kanssa jostain kuppilasta, koska mies voi aina selittää, että kyse on työtapaamisesta. Ja mitä, jos onkin? Noloa sinulle. Kun saat tietoa tartpeeksi, tapaa toinen nainen kasvokkain niin, ettei hän tiedä etukäteen tapaamisestasi, mene hänen työpäikalle tms., mikä tilanteeseen sopii. Saat varmasti rehellisemmät vastaukset. Älä soita, sillä puhelimessa toinen voi helpommin lopettaa keskustelun. Nyt todeisteita kehiin ja varmuuden vuoksi alat pedata tulevaisuuttasi kuten 24 ohjeisti. Tsemppiä.

Vierailija
32/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita sinne ja pyydä kuuluttamaan ja sitten kun sun mies tulee sinne info-pisteeseen pyydät niiden antaa luurin ukolle ja toteat "heippa kultsu" =)

Turha sun sukulaisia tähän on sotkea. Jos uhkaat soittaa suvulle niin miehesi sanoo todennäiköisesti vaan että "sen kun soitat, ei ne usko". Ja sitten saattaa sanoa sukulaisilleen, että "vaimo on vaan mustasukkainen ja keksii juttuja, vaikka olen vaan työmatkoilla". En mä millään sukulaisille soitolla uhkailisi vaan pitäisin suvun erossa koko asiasta, eihän se niitä koske. Ja mitä sä sillä voittaisit vaikka suku oikeasti tietäisi mitä miehesi puuhastelee? Ei se pettämistä sen takia lopeta vaan tekee sen vaan tarkemmin salassa.

Kysymyksesihän ap kuuluu nyt; haluatko jakaa miehesi kalun toisten naisten kanssa? Ja saada mukana sukupuolitauteja? Au-lapsia? Ja mitä teet miehellä, joka ei rakasta ja kunnioita sinua, kuten aviovaimoa kuuluisi rakastaa? ei toista voi pakottaa rakastamaan, mutta silloin onkin siirryttävä elämään omaa elämää ja ehkä se oikea kunnon rakkaus tulee vielä joskus omalle kohdalle.

sanon miehelle mitä luulen tänään tehneen ja uhkaan, että jos meinaa taas nauraa ja lähteä ulos, niin soitan saman tien koko suvun läpi ja kerron mitä on puuhaillut. Luulen, että ainakin oman perheen tietäminen saisi kuuntelemaan asiani. Tietääkö muuten kukaan tehdäänkö kaupoissa yleisökuulutuksia? Tyyliin siis soitan kauppakeskukseen ja pyydän kuuluttamaan henkilön paikalle. Laskeskelin tuossa vähän matkoja ja aikoja.. ap

Vierailija
33/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alat meuhkata kylälle ja suvulle, pääset äkkiä tasapainottoman puolihullun akan kirjoihin. Pahimmassa tapauksessa kukaan ei usko sinua, säälivät vain "miesparkaasi" kun puoliso on "vainoharhainen hysteerikko".

Mitä rauhallisempana ja aikuisempana pysyt, sitä parempi.

Vierailija
34/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä näyttäisin miehelle ovea jo siitä että lähtee ryyppäämään kahdeksi päiväksi! Ei tuollainen käytös oo perheellisen miehen käytöstä.

Vierailija
35/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kun on vieläkin matkalla kotiin. itse asiassa vituttaa vain enemmän.

ap

Vierailija
36/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyse sun ja sun miehen suhteesta.

Sun pitää miettiä, millaista liittoa sinä toivot, ja onko tämä nykyinen elämä sellaista, jota haluat. Miestäsi et voi muuttaa, omaan toimintaasi voit vaikuttaa.

Miehesi on saanut mahdollisuuden elää perheensä kanssa, mutta hän on valinnut toisin. Kyse on hänen valinnastaan; onhan se mukavaa, jos on koti ja lapset ja sitten vähän seikkailuja päälle. Mutta kohdellaanko rakastettua niin kuin sinua? EI! Ja jos miehellä on paha olla tai ongelmia, niin niihin olisi rakentavampiakin ratkaisuja kuin pettäminen. Eivätkä hänen ongelmansa johdu sinusta, vaan hänestä itsestään.

Eli mieti mitä haluat. Lapsille ei ole hyvä elää kodissa, jossa äiti on onneton, ilmapiiri valheellinen ja kylmä. Eikä sinullekaan!

Kyllä erosta selviää. Taloudelliset ja muut asiat järjestyvät ennen pitkää. Ja sinä löydät oman itseluottamuksesi kun huomaat pärjääväsi. Luultavasti pärjäät paremmin yksin kuin tuollaisen miehen kanssa, koska kaikki tuo vie älyttömän paljon energiaa. Ajattele kaikkea sitä aikaa, jonka olet käyttänyt itkemiseen ja tilanteen miettimiseen...

Niin, kokemuksesta muuten puhun.

Vierailija
37/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen niin väliä, ettet toiminut reilusti. Sitten olisi syytä hävetä, jos mitään ei olisi tapahtunut ja mustasukkaisuudessasi ratsaisit hänen kännyn. Selvä pelihän toi on.

Vierailija
38/41 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vähääkään itsekunnioitusta, niin ap heittää ukon pihalle ja heti! Laita se maksamaan elarit lapsista. Miten kukaan petetty voisi puoli vuotta elellä niin ku mitään ei olis tapahtunut ja "todisteita keräillen"?? Tuossa on jo ihan tarpeeksi todistetta, että mies on häntäheikki. Älä nyt ap. enää anna sille ja ota ero heti.

Vierailija
39/41 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielökin ihan hukassa. Mies tunnusti tavanneensa naista ihan nopeasti ja käyneensä sitten asiakkaan luona. Olen uskovani, vaikka tiedän että valehtelee. Löysin nimittäin ravintlakuitin. Aika ja paikka eivät tosiaan täsmää siihen mitä mulle väittää. Eli valehteli taas.

Annoin vielä myöhemmin 2 eri mahdollisuutta kertoa totuuden. Sanoin, että ei haittaa vaikka olisikin ollut koko päivän naisen kanssa kunhan vain kertoisi siitä nyt. Mutta ei.

SAnoin vielä ohimennen että jos harrastaa seksipuheluita/tekstareita tai jotain niin toivon että lopettaa. Tänään sovimme, että lähtee ulos ja sainpa ohimennen kuulla että toivoo saavansa puolhärskejä puheluita naiselta..

Meinasin laittaa miehelle viestin illalla, että tiedän nyt ihan varmasti ettei vieläkään kertonut totuutta. Jatkossa en tule uskomaan enää juttujaan.

Eli jos jatkamme yhdessäeloa niin luottamuspulan kanssa. Enää ei asiat palaa ennalleen.

Tilanne on aika kauhea sillä rakastan miestäni hyvin paljon enkä kuitenkaan haluaisi erota. Mutta tämän viikon episodin ajan olen voinut fyysisesti pahoin: mahaan sattuu, oksettava olo ja heikotusta..Eli ei taida olla mahdollista pitkään tämä meininki.

Vai annanko asian vain olla, minähän siinä vain kärsin. Hyvin nimittäin pystyin näyttelemään nämä päivät.

Voisin vaatia, että valitsee jommankumman. Ja jos valitsee minut, niin kaiken yhteydenpidn täytyy loppua. Mutta mitenkäs sitä ikinä tulen tietämään? En mitenkään. Ja miten mahtaa onnistua kun ovat samassa työpaikassa.

ap kuka vieläkin tarvitsisi rohkaisuja ja apua :(

Vierailija
40/41 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua petettiin tässä keväällä, tunsin sen naisen.

Sinun osasi ei kyllä ole herkkua. Näyttää siltä, että miehesi luottaa siihen että olet pysyvää kalustoa, tapahtui tai teki hän mitä vain.

Siinä vaiheessa kun kerroin miehelleni että tiedän, mitä hän on tehnyt, näytti siltä ettei hän ollenkaan katunut tekoaan.

Olenhan ollut aina hänen vierellään, tehnyt kaiken hänen puolestaan....ollut itsestään selvyys. Mieheni kyllä huomasi kuinka kovasti hän oli minua loukannut, ja kun lopulta saimme asiat puhutta ja tein SELVÄKSI että jos näin vielä käy, niin minä lähden lasten kanssa. Siinä vaiheessa hän vasta todella heräsi, tajusi että oikeasti voi menettää minut ja lapset.

Ketään ei saisi koskaan pettää, ei missään tilanteessa. Mutta, valitettavasti me ihmiset olemme sellaisia että kun elämä on liian tasaista liian pitkän aikaa, sitä vain heikolla hetkellä ajautuu tekemään jotain sellaista, mitä ei saisi tapahtua. Ei tuokaan ole mikään luvallinen selitys pettämiselle, sillä sitähän ei koskaan saisi edes sattua, olisi elämä sitten vaikka kuinka tasapaksua..

Toivotan sinulle hyvää jatkoa ja yritä jaksaa...tiedän mitä olet kokenut, ja se tuska sisällä ja huono olo, sitä ei halua enää uudelleen kokea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme