Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä vikaa lapsesi ulkonäössä on?kerro totuus.

Vierailija
17.04.2010 |

nyt kun täällä lasten ulkonäöstä keskustellaan,niin kerroppas nyt ihan rehellisesti,mitä vikaa juuri sinun lapsesi ulkoisessa olemuksessa on? jonka tunnustat itsekkin.... ja tiedostat....

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voit edes kysyy tommosta!?!

Vierailija
2/33 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole niin säälittävä.. Ja ihan rehellisesti, ei mitään ;)

Tai no, kuopus raukka ei saanut isänsä ruskeita simmuja, että se vähän mummoa harmittaa, kjeh kjeh..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitää itse ensin, sit me muutkin.

Mun vauva on kans tietenkin tätdellinen, mutta pikkuruisen napatyrän takia sen napa on ulkoneva. Söpösti pullottaa toisaalta, kun masu on vielä ihan pömppö :)

Vierailija
4/33 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

exältä valitettavasti sen piirteen, että leveästi hymyillessä yläleuasta näkyy ikeniä. Ei mitenkään hirveän paljon, mutta kuitenkin.

Vierailija
5/33 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tummahipiäinen niin valkoiset pallosilmät oikein korostuu, ja pullistuu päästä varsinkin silloin kun suuttuu.

hänellä on myös

suuri suu, paksut huulet, isot hampaat :) kaikki kasvoissa on kuin pari numeroa liian suuria, joskin kauniita, mutta tosiaan suuria

Vierailija
6/33 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöllä on liian iso nenä. olemme molemmat vanhemmat isonokkaisia,joten säälittää,mitä lapsi joutuu tulevaisuudessa kestämään...muistan nuoruudestani. olin se "kolvinokka",joka muuten haavoitti silloin tosi paljon...

JA isältään perinyt; etuhampaiden välissä iso rako:(

-ap

Vierailija
7/33 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liäski yläikenet joskus näkyy. Siis kamala hammaskalusto pienellä söpöliinillä. Onneksi voi raudoin auttaa, mutta eipä lopullisesti muuttaa.

Kahdella muulla ei ole muuta vikaa kuin siniset silmät :)

Vierailija
8/33 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oikeastaan hiukset on liian pitkät muutenkin, mutta siis vain minun makuuni. Haluaisin, että ne olisivat lyhyemmät, mutta tyttö itse haluaa kasvattaa pidemmiksi. Muuten ovat paksut, kiiltävät ja kauniin ruskeat. Ja tyttö muutenkin täydellinen:)

Ei ole kyllä pojassakaan ulkonäöllisesti mitään vikaa, ellei tuota atooppista ihoa lasketa mukaan. Hoidossa kutsuvat poikaa hurmuriksi:)

Olen aidosti ylpeä lasteni ulkonäöstä, he ovat kauniita lapsia molemmat.

Vierailija
9/33 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minusta aikuisella rako etuhampaiden välissä on erittäin seksikästä. Joten ei hätää näiden lasten vanhemmilla..

Vierailija
10/33 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät oio kunnallisella puolella mutta aiotaan mennä yksityiselle, kun on rautahampaat tulleet tuohon etten

Vierailija
11/33 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät oio kunnallisella puolella mutta aiotaan mennä yksityiselle, kun on rautahampaat tulleet tuohon etten

Itsellä oli myös rumat etuhampaat, ja äitini hoidatti hampaani kuntoon yksityisellä. Nyt aikuisena olen todella kiitollinen tästä äidilleni, vaikka halpaa hupia se ei ollutkaan. Kiva kun on kaunis hymy:)

Vierailija
12/33 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukka on joskus ruma. Lapsi kun ei suostu parturiin ja vaan äiti saa leikata.

Vierailija
13/33 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihanpuoleinen, muuten täydellinen.

Vierailija
14/33 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä hiukset kasvaa todella hitaasti, joten ei toivoakaan, että ne saisi jotenkin nätisti.

Vierailija
15/33 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luettujen/vastausten määrästä voi päätellä,että suurin osa äideistä pitää sitä omaa nuppuaan kerrassaan onnistuneena ulkonäöltään,ei mitään vikaa... :DD

rakkaus on sokea.

Vierailija
16/33 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokalla(tyttö)hörökorvat ja isohko nenä, kuopuksella nyt ainakin ohuet hiekanvaaleat hiukset ja pyöreät kasvot.

Kaikilla toki myös kauniita erityispiirteitä.

Vierailija
17/33 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä on vaan ihania ominaisuuksia :)

Kerrassaan täydellinen poika. Meille.

Vierailija
18/33 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat niin suloisia kaikki!!

Vierailija
19/33 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä on ehkä turhan kapeat huulet. Toisella on pienehkö mansikkaluomi (mutta koholla) kasvoissa.

Nenät näkee oikeasti vasta aikuisiällä millaisia tulevat olemaan, nyt vielä sopivia.

Muuten ulkonäkö lapsilla ok, ovat hoikkia, normaalin näköisiä ja kasvoissa riittävästi, mutta ei liikaa luustoa. Kropat loistavia.

Ikinä ei ole kukaan arvostellut, edes vauvana, että ulkonäössä olisi jotain vialla... Ja onneksi me vanhemmat olemme ihan ok näköisiä (ja täydennämme toistemme ulkoisia ominaisuuksia sopivasti), joten tuskin noista hirveitä rumiluksia tulee.

Minusta suurin osa lapsista on ihan nättejä, ne piirteet sitten korostuvat kasvaessa ja vasta silloin näkee paremmin ne "viatkin".

Vierailija
20/33 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopuksella hiukset töröttää joka suuntaan. Nyt se toki on vielä ihan söpöäkin, mutta aikuisena? Ai niin, ja oravantöyhdöt korvissa:D Minun mielestäni toki vaavikin on NIIIIIN ihana, mutta muiden mielestä nuo "virheet" ehkä vie sitä söpöyttä joskus pois...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi