Miten toimisin? Asiaa miehen pettämisestä/epärehellisyydestä!
Olen aivan hajalla. Enkä tiedä miten toimia. Josko joku jaksaa lukea sillä minulla ei ole ketään kenelle tästä puhua ja tarvitsen apua..Ja mielipiteitä myös, että mahdanko ylireagoida :(
Eilen tein kamalan teon, ratsasin miehen kännykän kun oli suihkussa. Ja kas kummaa, sieltä löytyikin viestejä työkaverilleen. aiemmin oli kehunut miten syötävän hyvältä tämä nainen näytti mekossaan ja olisipa villi ja vapaa plaaplaaplaa.
Eilen oli viestitelleet, että treffit on sovittu (asuvat aika kaukana, eri paikkakunnilla) ja jos nainen laittaakin farkut jalkaan, jolloin harmitteli ettei voi ihastella kauniita sääriä. Sitten olikin puhette miten on tylsä työpäivä ja kyllä tämä puhelinseksi on parasta silloin. Taaamisen on pakko olla tänään sillä mies lähti kauemmaksi töihin tänään. Ai niin mies oli muuten poistanut lähes kaikki saapuneet viestit, mutta lähetetyistä pääsin kärryille.
N. puoli vuotta sitten otin miehen luokalla sillä oli valehdellut menevänsä aivan muualla ja löysin laatikostamme ravintolakuitteja aivan eri kaupungisgta. samaan aikaan tutkin kännykän ja löysin viestejä miten olivat puhuneet naisen alusvaatteista. Muistan ne vieläkin liituraitastringit..Mies kommentoi vielä ettei olisi mies ollenkaan, jos ei reagoisi kauniin naisen alusvaatejutteluihin.
Kun otin miehen puhutteluun hän nauroi ja suuttui ja lähti ulos, ryyppäsi kaksi päivää. Selitti ihan luontevasti heti kuitenkin kun syytin häntä, että oli ihan viaton tapaaminen ja liittyi töihin. Ei halunnut kertoa minulle koska ajatteli minun suuttuvan. Lupasi ettei valehtele enää tapaamisista. Mutta kuinkas kävikään..
Meillä on perusonnellinen liitto,ja kyllä seksiäkin saa vähintään sen 5 kertas viikossa. mutta en pysty enää tämän kaiken jälkeen millään häneen luottamaan. Kulissiliitto kunnes lapset on isoja?
Soittaisinko miehelle nyt vai myöhemmin päivällä? Mietin, että jos soittaisinkin sille naiselle ja pyytäisin puhua miehen kanssa. Numeron saan helpsoti selville. Entä jos en kerro mitään? Jatkamme vain tätä peliä..
Mutta enpä itsekään ole kauhean reilusti toiminut tutkiesssni miehen kännykkää.
a) mies jäi aikaisemmin kiinni samanlaisesta toiminnasta eikä katunut edes, valehteli sulle silmät ja suut täyteen
b) jäi taas kiinni naisen vikittelystä, valehteli taas
c) rakkaudesta mieheesi ap voit toipua, sillä luottamuspula ja epärehellisyys kyllä tappaa rakkauden lopulta
d) parisuhde harvoin toipuu toistuvasta pettämisestä
f) jatkuvasta kynnysmattona olosta sairastuu äidin mieli ja siitä kärsii ennen kaikkea lapset. Mä voin pahoin lapsena kun isä petti ja ryyppäsi ja toivoin monesti että vanhemmat älyäisi erota!
JOHTOPÄÄTÖS: ajattele lastesi tulevaisuutta. Pakkaa sen äijän kassit ja heitä se ulos! Käytä nyt tervettä järkeäsi!