Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otetaankohan lapseni nyt huostaan? :(

Vierailija
18.05.2010 |

Olen saamassa häädön vuokrarästien takia. Masennuin syksyllä pahasti hirveiden vastoinkäymisten takia ja en enää jaksanut huolehtia mm. vuokran maksusta. Lapsista olen pitänyt aina hyvää huolta ja he ovat iloisia ja reippaita. Nyt sosiaalityöntekijäni teki lastensuojeluilmoituksen ja minustakin se oli hyvä asia, koska tarvitsisin perusteellista apua asioiden hoitamisessa, jotta saisin asiani kuntoon. Ehkä myös hiukan lastenhoitoapua, koska olen yksinhuoltaja ja tosi väsynyt.Nyt kuitenkin, kun minulle soitettin sieltä ja sovittiin tapaamisaika ja luin muutamia huostaanottoketjuja täällä, rupesin pelkäämään, että onko nuo rästit ja masennus tarpeeksi hyvä syy ottaa lapset huostaan... Mitä mieltä olette?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos todellakin olet pahasti masentunut. Miten vakava masennus voisi olla vaikuttamatta lapsiin? Miten olet sairauttasi hoitanut?

Vierailija
22/23 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ts pelkoa huostaanotosta. Muista vaan VAATIA tukitoimia itsellesi, omalle jaksamillesi ja lapsillesi. Ihan mukava vaihtoehto voisi olla myöskin tukiperhe jossa lapset voisivat olla yhden viikonlopun kuussa ja sen ajan saisit sitten ihan itsellesi voimistua ja suunnitella tulevaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon ulkoillaan ja miten syödään jne.? Kyllähän sen varmaan huomaisi, jos olisin muuten kohdellut huonosti esim. lasten käytöksestä. Tarkoitan jos olisivat jotenkin häiriintyneitä. ap

kuin paljon kunkatselen lapsiasi jos niitä sulla olisi niin siitä käytöksestä kuin sä näät kuin häiriintyny lapsi on.Olen itse jutellu KOLMOIS MURHAAJAN kans,istunut tuomionsa jo Ei hänkään näyttäny häiriintyneeltä.MUTTA HÄNTÄ OLI LAPSESTA ASTI VIETY LAITOKSESTA TOISEEN alko 2vuotiaana, varmaan kaikki näki jotta linnan kunti tosta si sopivasti tehdään.