MIksi maisteriksi valmistumista olisi teistä niin sopivaa juhlia?
Ainakin yliopistossa (tiedekunnassa ja ko. laitoksella) valmistuminen on niin helppoa, ettei se mitään erikoista ole. Varmasti muualla paljon vaikeampaa.
Kommentit (32)
vanhempien ihmisten keskuudessa.. =0)
se tarkoittaa. ap
se tarkoittaa. ap
Kyllä niiden papereiden hankkimiseen muutama vuosi on kuitenkin mennyt.
Kyllä niiden papereiden hankkimiseen muutama vuosi on kuitenkin mennyt.
onhan sitä työtä tehnyt 10 v :) ap (siis mikä siinä normaaliin elämään verrattuna on niin hienoa?)
Mä ainakin menisin, jos kutsu kävisi.
Ihanaa, jos ihmiset jaksaa juhlia järkätä. Eikä se sana juhla aina tarkoita jotain massiivisia järjestelyitä tai suvun pönötysjuhlia. Voihan sitä juhlia vaikka parhaiden kavereiden kanssa nyyttäreiden merkeissä.
dorka? Samaan syssyyn voit kysyä miksi ristiäisiä juhlitaan, tai ylipäänsä mitään, koska aina löytyy jotain vieläkin hienompaa sinun kategoriasi mukaan.
Ei kait se mistään hienoudesta tms ole kyse, vaan siitä että on saavuttanut jotain, jonka eteen on tehnyt töitä. jos sinä et ole tehnyt töitä maisteriksi opiskelun eteen, niin älä juhli, ketä se kiinnostaisi? Ei ketään. Elämä on katsos täynnä valintoja. Jotku juhlii, toiset ei. Joistakin maisteriksi valmistuminen on hieno saavutus, ehkä itsensä ylittäminen, toisista se ei ole mitään. Valinta on sinun.
Itse tykkään, että on kivempaa kun elämässä on tiettyjä pysäkkejä, kuin ettei mikään olisi mitään. Sellaiset ihmiset säälittävät minua. ilon ja juhlan hukkaa ;)
mene terapiaan ja yrita eroon kateudesta..
eikä elossa pysytteleminen niin kovin erikoista ole. Ei edes kovin vaikeaa.
lukion käyminen sitten jotenkin vaikeaa? Monethan kirjoittaa älliä tekemättä koskaan läksyjä ja lukematta kokeisiin, yliopistossa täytyy kuitenkin useimpien avata se tenttikirja edes kerran. Eivätkä kaikki yliopisto- opiskelijat ole oman alansa neroja, jotka tietävät kaiken aiheesta jo kymmenvuotiaana. Ainakin minun matikan- fysiikan- ja kemianopettajakaverini teki kaikenmaailman laskuja ja labroja sun muita yötä myöten, vaikka sai koulussa aina kymppejä ja älliä joka aineesta.
Jos joskus saan tuon hemmetin gradun pakettiin, niin varmasti olen juhlani ansainnut! Ei omat opintoni ainakaan ole olleet missään määrin helppoja ja opintojen ohessa olen joutunut käydä töissä ja pyörittää perhe-elämää, mikä tuonut myös oman haasteensa opiskeluun.
Siis, yliopistossa ja tiedekunnassa ja laitoksella valmistuminen on helppoa. Missä yliopistossa/tiedekunnassa/laitoksella?
Missä sitten on vaikea valmistua?
Juhlimisesta: Minä ainakin aion juhlia valmistumistani.Olen ylpeä tästä saavutuksestani ja tahdon, nyt kun vihdoin saan ison urakan päätökseen, juhlia sitä ystävieni kanssa. Helppona en tätä olen missään vaiheessa pitänyt! Haasteellisena ja mielenkiitoisena kylläkin.