Onko hölmöä juhlia maisteriksi valmistumista? Onko
kukaan pitänyt juhlia tai ollut juhlissa? Sellaisia vähän suurempia kuin omat vanhemmat ja sisarukset...
Kommentit (14)
Onhan se nyt isompi saavutus kuin ylioppilastutkinto. Järjestin kyllä kohtuullisen pienet juhlat, perhe, appivanhemmat, lähisuku ja ystäviä. Aion juhlia myös tohtorin tutkintoani tällä kertaa suuremmalla porukalla, kun varaa on nyt isompaan.
Miksei maisteriksi valmistumistakin. Itse en jaksanut juhlia pitää. Valmistuminen sattui sellaiseen ajankohtaan, että olin ollut koulutustani vastaavassa työssä jo yli puoli vuotta, eikä se paperin käteen saaminen enää silloin kummoiselta tuntunut. Mutta ehkä oli enempi viitseliäisyydestä kiinni.
sehän on hieno saavutus! onneksi olkoon!
Itsekin mietin samaa. Oon kohta 30 v (liian vanha?) mutta yks 40 v juhli valmistumistaan. Kuinka suuria juhlia ajattelit?
muuttaneet uuteen kotiin, joten pidin isot valmistujais-synttäri-tuparit, joihin kutsuin sukulaisia ja kavereita.
Mä ainakin tulen juhlimaan isosti! En ole ikinä viettänyt tupareita, kihlajaisia, häitä tai lasten nimiäisiä, vaikka olisin voinut. Mutta nämä juhlat pidän ja olen ne totisesti ansainnut.
tyyppi oli oikein vuokrannut ihan ravintolatilaakin siihen käyttöön. En kyllä muiden tuttujen tiedä viettäneen kuin tosiaan vanhemmat ja siskot kahviteltu ja saatu ehkä joku koru heiltä. Näin meilläkin hillitysti ja miehelläni ja noin 15 kaverillamme ainakin.
Tai mistäs minä sen tiedän noista kavereista, jospa eivät halunneet kutsua minua ja mulle ei ole koskaan kerrottu koko juhlien olleenkaan. No ei vaiskaan, kait ne olisi kutsunut, tai jos ei sittenkään... nyt alkoi epäilyttää. :)
Pidin jopa monet juhlat: sukulaisille ja kahdet ystäville. Oli mukavaa! Suosittelen, vaikka aikamoinen homma oli leipoa ja laittaa, niin oli sen arvoista.
Maisteriksi valmistunut on sentään joutunut jotain sen eteen tekemäänkin, toisin kuin esim. ylioppilas, joka normaaliälyllä varustettuna selviää avaamatta edes kirjaa.
jos siis olisin maisteri.
Jokainen saa juhlia sitä mitä haluaa ja kokee itselleen tärkeäksi! Älä välitä muiden mielipiteistä.
Onnea hienosta saavutuksesta!
On tuossa jos missä aihetta juhlia. Onnea :)
ja hauskoja ja ihania juhlia on olleet!
Ilman muuta voi ja kannattaa juhlia, jos siltä tuntuu! Kivat juhlat piristää aina (ainakin vieraita :)
Ihan yhtä tärkeitä rituaaleja ja käännekohtia aikuistenkin valmistumiset on. Juhlat pystyyn vaan!