Toivotaan ettei Martinan vauvalle käy onnettomuutta, muuten
voisi käydä huonosti pienokaiselle.
Tukehtuvalle vettä jne.
Mitähän muuta yhtä idioottimaista Martinan ensiapukäsikirjaan kuuluukaan.
Kommentit (17)
Jos käärme puree, lähde juoksemaan.
Jos käärme puree, lähde juoksemaan.
voisi käydä huonosti pienokaiselle. Tukehtuvalle vettä jne. Mitähän muuta yhtä idioottimaista Martinan ensiapukäsikirjaan kuuluukaan.
ja lehtiissä vielä poseeraa en kyllä nuilla ensiapu avuilla ilikiäisi
Jos ette itse ole olleet tositilanteessa, ette voi tietää kuinka siinä käyttäytyisitte. Vaikka tietäisitte ensiaputaidot teoriassa, ne eivät välttämättä muistu heti mieleen kun olette hätääntyneitä.
Propsit Martsulle siitä, että uskalsi puuttua. Moniko jäi toljottamaan suu ammollaan?
[iToivotaan ettei Martinan vauvalle käy onnettomuutta, muuten]voisi käydä huonosti pienokaiselle.
Tukehtuvalle vettä jne.
[/quote]
Martinakin on vain ihminen. Jotkut ovat julkisuudessa toiset taas ei.
Mutta ymmärrän kyllä jos Teillä ei ole omaa elämää niin haukkukaa vaa.
Ajattele jos sun aamupuuro menis vähän mönkään ja palais pohjaan! se ois seuraavassa seiskassa? Haluaisitko?
Jos haluat olet samanlainen kuin Tukiainen, Martina (nykyään aika vähän, Yrittää sentään)sekä Kurhiset että muut. Laita ittes kuntoo ja laita viestiä vaikka Kanervalle!!
Jos on hätätilanne, niin ei sinne pidä juosta hirveellä älämölöllä ja huutaa tilannetta pahentavia ohjeita. Jos ei ole hajuakaan miten toimia, niin parempi pitää turpansa kiinni, jos ympärillä on muitakin ihmisiä. Vähän sama kuin jos joku olisi syttynyt tuleen ja joku Martina2 juoksisi paikalle kädet ilmaa viuhtoen ja huutaa että "puhaltakaa, puhaltakaa" ja alkaisi löyhytellä paidalla ilmaa, kun sillä laillahan ne kynttilätkin sammuu... :D
Puuttua saa, mutta jos ei oikeasti ole ea-taitoja, niin kannattaa ekana huutaa että "onko ea-taitoisia paikalla" tms. tai että "lapsi tukehtuu, apua".
Jos on hätätilanne, niin ei sinne pidä juosta hirveellä älämölöllä ja huutaa tilannetta pahentavia ohjeita. Jos ei ole hajuakaan miten toimia, niin parempi pitää turpansa kiinni, jos ympärillä on muitakin ihmisiä. Vähän sama kuin jos joku olisi syttynyt tuleen ja joku Martina2 juoksisi paikalle kädet ilmaa viuhtoen ja huutaa että "puhaltakaa, puhaltakaa" ja alkaisi löyhytellä paidalla ilmaa, kun sillä laillahan ne kynttilätkin sammuu... :D
Puuttua saa, mutta jos ei oikeasti ole ea-taitoja, niin kannattaa ekana huutaa että "onko ea-taitoisia paikalla" tms. tai että "lapsi tukehtuu, apua".
Mutta ilmeisesti Martin toimintaa ei saa nykyään kritisoida.. Mitenköhän muuten nuo "hengenpelastamiset" ynnä muut sinne lehtien palstoille päätyy? Marttia varmaan seuraa toimittajien armeija läppärit sauhuten..
Ette voi tietää jos ette ole olleet samassa tilanteessa. Ja osaatteko todella ensiavun itsekään?
[iToivotaan ettei Martinan vauvalle käy onnettomuutta, muuten]voisi käydä huonosti pienokaiselle.
Tukehtuvalle vettä jne.
[/quote]
Ja lopuksi vielä elä omaa elämää älkä toisten.
Enempi vain julkisuutta saa kun HEHKUTAT!
ja sitten vielä ksymys mikä susta tekee paremman äidin? Jos edes Aiti olet?
siis mistä tässä nyt on kyse? Onko Martina pelastanut jonkun (ts. yrittänyt)?
se huusi jollekkin isälle jonka vauva meinas tukehtua, että "äkkiä, vettä!" :D todellinen hengenpelastaja..
Ette voi tietää jos ette ole olleet samassa tilanteessa. Ja osaatteko todella ensiavun itsekään?
Jos en ole osannut, olen pysynyt sivussa ja soittanut apua/etsinyt jonkun joka osaa. Esim. hukkuvan lapsen olen osannut nostaa niskaperse-otteella kuivalle maalle ja katsoa, että henki kulkee, samalla huutanut apua paikalle, vaikka itse olen ea-kortillinen.
Jos ei tiedä, niin ei pidä aiheuttaa lisävahinkoa. Aina voi soittaa hätäkeskukseen, sieltä saa heti ohjeita ja neuvoja. Esim. pään vammat, kolaritilanteet, suuret verenvuodot (mistä kohti sidotaan?) jne. ovat sellaisia asioita, joista en tiedä ja soittaisin heti hätäkeskuksesta neuvoa.
minä olen omien ja vieraiden lasten kanssa joutunut monenlaisiin tilanteisiin ja vertakin olen nähnyt aika lailla.
Ymmärrän että kaikki tekee virheitä, mutta niitä ei saa tapahtua huomionkipeyden takia lasten kustannuksella.
Lööppi mikä lööppi ja saitin juttu.
Uskotko jos kerron että Jumala olikin Homo? Tai sun isäs ei olekkaan isä? Jos noi kaikki on vain kirjoihin ja kansiin painettu?
Hei ihan oikeesti HALOO!!
edelleenkään tukehtuva lapsi ei pysty itkemään. Miksi tästä nyt tehdään näin suuri haloo, kun on kyse vain väärin kirjoitetusta "uutisesta"?
Missä lehdessä tää on ollu?
MTV3:n sivulla ja täällä.
niin suurta haloota täytyy itsestään pitää koko mjan :)