City-marketin american food hylly, haluttais kokeilla jotain mutta mitä?
ihanan näköistä oli joku marshmeollow tahna, ja kaikki ne kirsikka coca-cola, suosittele jotain ei Usa:ssa käynneelle?
Kommentit (63)
Mutta makunsa kullakin. Saako sieltä oikeeta mac´n cheese (vai miten se nyt oikein kirjoitetaan...) aineksia? Siis ihan aitoa ja amerikkalaista sellaisessa pahvipakkauksessa, johon lisätään muistaakseni vaan nesteitä ja voita?
Ostin ja en voi kyllä suositella. Mac'n'cheeseä kannattaa kyllä tehdä itse, on herkkua.
ohjetta?
t se mac'n'cheesen kyselijä
lusikallinen kaakaon pinnalle, meidän ekaluokkalainen haaveilee siitä.. :)
Ja itse tykkään Texas Longhorn Rodeo Jalapeno Barbeque -kastikkeesta. On lievästi "tulista", ei mitään tosi tulista.
Miedommasta tykkääville ja lapsille vaikka KC Masterpiece Original Barbecue-kastike, hyvää vaikka lihapullien kanssa.
Ja salaatinkastikkeista tykkään myös. Newman's Own on ihan ok.
Pop tartsit kannattaa jättää kauppaan :)
Osta ihan ehdottomasti Betty Crockerin valmiita porkkanakakku tai suklaafudgekakku jauhoseoksia, voin suositella omasta kokemuksesta!
Ihanan helppoa (tarvii lisätä muistaakseni vain öljyä, vettä ja munaa) ja lopputulos on valehtelematta ainakin itselläni joka kerta muhkea, maistuva ja sopivasti "moist". Ainoana miinuksena jenkki-mitat + fahrenheitit ohjeessa, mutta nopeastiko ne vaikka täällä netissä kääntää tutumpiin suomalaisiin.
Jotkut Hersheyn suklaatkin on maistuvia, ei tosin kaikki. Myös hyytelöseoksia (Jello) ja vaikkapa suklaakeksejä, esim. jo mainittuja Oreoita, kannattaa kokeilla jo ihan yleissivistyksenkin takia. Peruskarkkeja ei mun mielestä jenkit oikein osaa tehdä, maistuvat monesti liian epäaidoille ja esanssisille...
kekseistä oreot on ihan parhaita ja muroista mun lemppareita on fruit loops.
auttais tosiaan jos tietäis mitä se valikoima sisältää, olis helpompi suositella.
mitä noi maksaa siellä. Ainakin muropaketit (esim. Lucky Charms) on ihan järkyttävän hintaisia Cittarissa, muistaakseni reilut 8 €.
tollasta lisäainemyrkkypaskaa? YÖK YÖK YÖK!!!
tollasta lisäainemyrkkypaskaa? YÖK YÖK YÖK!!!
tuo cittarin hyllyhän on meidän perheen pääasiallinen ravinnon lähde ;)
mitä noi maksaa siellä. Ainakin muropaketit (esim. Lucky Charms) on ihan järkyttävän hintaisia Cittarissa, muistaakseni reilut 8 €.
jopas on kalliit!!! murot maksaa meilläpäin noin 4 dollaria, melkein aina tosin jossain tarjouksessa iso laatikko 2.99
jopas on kalliit!!! murot maksaa meilläpäin noin 4 dollaria, melkein aina tosin jossain tarjouksessa iso laatikko 2.99
Olisi ollut hauska testata niitä, mutta ei aivan antanut järki periksi tuohon hintaan.. :)
ostan varastoon kun ne ovat puolihintaisia, "buy one, get one free".
on ihan järkyttäviä verrattuna jenkkilän hintoihin. Mutta tulee tietysti halvemmaksi kuin lentolippu... :) Ja harva tosiaan koko kauppalastiaan tuosta hyllystä kerää.
taalla usassa on paljon pitkalle tuotettuja juttuja jotka "saastaa aikaa", on helppo tehda ja on aivan kauheeta mautonta teollista skeidaa. Sitten on kanssa aivan mielettomasti tuoreita, ihania raaka-aineita joista tehda ruokaa -- niille jotka osaa.
Niin ja muropaketti maksaa max $3. Mutta tuskin siella cittarin hyllyssa on mitaan hyvia muroja vaan jotain froot loopseja ja lucky charmeja :(
Mutta sellainen 340 g kaiketi 2-3 dollarin kieppeillä. En kyllä itse meille osta, kun mieletä ovat junk food.
Olisi ollut hauska testata niitä, mutta ei aivan antanut järki periksi tuohon hintaan.. :)
piti tulla vielä kommentoimaan kun tuossa kaupan mainoslehtistä selasin, nyt on tarjous että 4 muropakettia $8, ja ilmainen maito gallona, maito maksaa normaalisti noin 3,5 dollaria. kellogsin muroja eli special K, froot loops, rice krispies ym.
Osta vaikka kympillä jotain ja kokeile...
Ne on ihania, enkä ole täältä Suomesta niitä vielä löytänyt.
Usassa olen kyllä asustellut. Kirsikka-cokiksesta tykkään, mutta se ei oo kaikkien makuun. Onko siellä Twinkies:ejä? :)