Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa kun veli kehuu usein siskonsa kauneutta FB:n sivuilla?

Vierailija
18.05.2010 |

tyyliin "sinun kauneutesi sokaisee minut" jne. joka kuvassa kehuu siskoaan ja vain siskoaan. Voisko olla ikävää kun asuvat kaukan toisistaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut heillä voi olla joku inside-juttu, liioittelua. Ihan normaalia nykyään, kuten nää muruttelut ja kullittelut, mikä mua tosin vähäsen ärsyttää. Kutsuuko nää ystäviään livenäkin kullaksi?

Vierailija
2/14 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vitsi.

Minä en ainakaan hetkeäkään luulisi sanamuodon "Sinun kauneutesi sokaisee minut" olevan tosissaan heitetty. Yhtälailla voisin kirjoittaa omalle siskolleni tai veljelleni, että "Voi veljeni miten oletkaan niin älykäs ja viisas", jos se kirjoittaa jotain tyhmää, tai siskolleni johonkin herutuskuvaan kommentoida että "Ooh miten upeaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulosta normaalilta...

t. kolmen veljen sisko

Vierailija
4/14 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä vähän oudolta kuulostaa.

Tunsin kerran miehen, joka kehui todella usein siskonsa ulkomuotoa, aina tissejä myöten. Minusta se oli kummallista. Mies itse oli homo.

Vierailija
5/14 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä ovat?

Mut heillä voi olla joku inside-juttu, liioittelua. Ihan normaalia nykyään, kuten nää muruttelut ja kullittelut, mikä mua tosin vähäsen ärsyttää. Kutsuuko nää ystäviään livenäkin kullaksi?

Vierailija
6/14 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en vois ikinä kuvitella hänen kirjoittelevan tuollasia...

Vierailija
7/14 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yhdessäkin kuvassa sisko oli toisen tytön kanssa niin veli vaan suitsutti kuinka kaunis sisko on. ei se se kaverikaan mikään rumilus ollut, mutta jotenkin tuntui kummalliselta.

AP.

Vierailija
8/14 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"siskoni on kaunis enkeli ihmisen ruumiissa"

ap.

Vierailija
9/14 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D! ap on tosikko.

Vierailija
10/14 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne tekstit näkee moni muukin joten toivotaan että muilla on sitten parempi huumorintaju.

ap.

Vierailija
11/14 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet maailman kaunein olento maanpäällä"

ap

Vierailija
12/14 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sisko ei löydä pokakaveria niin veli vähä avittaa kehumalla vaikka en usko että auttaa

Vierailija
13/14 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hänen vaimonsa otti eron ja huijasis sitä ennen kaiken omaisuuden itselleen.

Luulen että jotain katkeruutta naisia kohtaan ja vain sisko on ns. "hyvä nainen". En tiedä..

ap.

Vierailija
14/14 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jotenkin sukurutsalta, ihan oikeasti!

Mun ex puhui aina lapsirakkaudestaan ja sisarusrakkaudestaan, ja välillä se mietti siskonsa pillukarvoja, niin mielenterveystoimistossa tyyppi diagnosoitiin pedofiiliksi ja insesti heillä kotona oli aika rankkaa kun oikein esiin kaivettiin... Tunnusti sekaantuneensa myös siskoonsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä