Paljonko raskaana oleva saa anteeksi juhlapukeutumisesta?
Ylioppilasjuhlat ja häät tiedossa ja menisin mieluusti olemassa olevalla asullani eli mustavalkoinen graafinen trikootunika (uusi) ja mustat legginsit. Kengät ovat vielä ostamatta koska turvotus lisääntyy päivittäin, joten pahimmillaan jouduin tyytymään näteimpiin rantasandaaleihin. Ei oikeasti voi mitään...
Kommentit (33)
on tarkoitus laitatuttaa juhlakuntoon. Sormia en ehkä laita kun minusta vaan korostaa niiden turpeutta. Kaula on onneksi vielä aika normaali, samoin korvalehdet, joten korut on ainakin juhlalaatua. Sormuksista ei jaksa nyt sitten puhuakaan. Meikin ja kampauksenkin aion teettää, koska en jaksa pitää käsiä ylhäällä.
Ja todellakin ratkaisu juhliin lähdöstä jää juhla-aamuun. Onneksi kummatkin tapahtumat ovat tässä 10 km säteellä.
Kiitos mekkolinkeistä. Ryhdyn nyt tutkimaan niitä.
Ap
Siis tällainen:
http://pics2.esprit.de/Shop/PicProductCSOutfit/D84267_605.jpg
Tai tällainen:
http://pics2.esprit.de/Shop/PicProductCSOutfit/C84265_540.jpg
t.21
juuri tuota ekan linkin mekkoa katsoin jo itsekin. On kyllä ihania ja kauniita vaatteita. Mutten usko että ne mahtuu päälleni. Hauska tuo ohje, että mitoituksessa on jo huomioitu raskauden aiheuttamat muutokset. I don´t think so... Mutta yhdelläkään mallilla ei ollut rantasandaaleja tai terveyskenkiä. Tai crokseja.
Kivaa kun olette näin paneutuneet tähän ongelmaani. Tässä kuluu päivä mukavasti. Kiitos oikein paljon seurastakin! Ap
itse viime kesänä en ainakaan olis voinut mitään kenkiä pitää kun niin kova turvotus, ainoastaan ne sandaalit menis. Mun mielestä raskaana oleva saa anteeksi, itse en ainakaan kovasti uusia (kalliita) vaatteita raskausajalle viitisi ostaa, edes juhlien takia..
Joku sanoi että ei rantasandaaleissa, eikös jotkut matalat kengät löytyisi.. Itsellä ei olis löytynyt kun olis sitten pitänyt ottaa neljää numeroa liian isot ja kun kengän koko muutenkin 41 niin naisten kenkiä ei olis edes löytänyt. Eli jos ei muut mahdu niin minkäs teet..
Mulla ei myöskään ollut raskausnyrkytystä vaikka turvotusta oli erittäin runsaasti, joillakin sitä voi olla ilmna mitään vakavaa
tärkeintä on pehmeä joustava materiaali. Torstaina ostetut kengät ei ehkä mene lauantai-iltapäivällä jalkaan. Jos nahkakenkiä ei ymmärrettävästi raaski ostaa, halvat tekonahkaiset kesäkengät ovat todella hengittämättömät ja kovat jalalle ja varmasti painavat jalkaa. Kengäthän on aika olennainen osa noin vaikeissa olosuhteissa juhlivalle.
tuo on täysin hyväksyttävä ja hyvän kuuloinen asu! rantasandaaleja ei luultavasti kukaan edes huomaa ja vaikka huomaisikin niin minusta ne ovat täysin hyväksyttävät, koska olet raskaana!
Raskaaana ollessa on vain pukeuduttava siihen mihin mahtuu ja minusta sinulla on hyvä asu mihin mahdut! Eiköhän raskaana olevalle anneta vähän kaikki anteeksi pukeutumisessa ja eihän kukaaan parin päivän päästä edes muista mitä vieraila on ollut päällä!
Hyviä juhlia - olet varmasi kaunis asussasi :)
Itse menin kesän juhlat muuten hyvin saman tyylisellä kokonaisuudella, mutta laitoin tummat äitiys-tukisukkahousut legginsien tilalle. Jaksoi paljon paremmin jalat tukisukissa ja turvotuskaan ei ollut niin pahana, joten kengiksi kävi juhlavat balleriinat.
ollut hyvinkin tervetullut noissa vaatteissa. Tai missä vaan mitkä sopivat. Kaaso meillä olikin raskaana häissämme ja vasta hääkuvista huomasin, ettei hänellä ollut niin kovin juhlavat vaatteet vaan just tunika ja jotkut housut. Mulla oli hääpäivänäni niin paljon muutakin mietittävää ja katseltavaa, etten edes huomannut katsella mitä kaaso oli päälleen pukenut:D
kuulu aikuisen juhalpukeutumiseen vaikka kuinka olisit raskaana. Ja kuten joku sanoikin, ne on kuumat, jos sattuu vaikka helteet. Ohuet, väljät housut on taatusti mukavammat ja vyötäröllähän voi olla minälainen resori/kuminauhaviritelmä vaan, kun se tunika peittää mahan kokonaan. Tee itse tai tilaa netistä pino sovitettavaksi.
Kengät laitat ne mitkä mahtuu. Etenkin kun sulla on pitkät väljät housut, ne ei sieltä paljon erotu. Legginisen kanssa kengät korostuu...
Ja sallin itsellenikin vapautta. Naurakoot muut, jos on pokkaa. Olen ylpeä itseni - raskaanakin :)
Naisten kengät on aika kapeita ja jos on vähänkin leveämpi jalka, ne eivät tado mahtua jalkaan, vaikka tassut olisivat vain kuumuuden takia turvoksissa.
Mun ainakin on vaikea löytää normioloissakin nättejä kenkiä, kun jalkani on pieni ja leveä! Mutta en silti ihan peruslipokkaissa menisi juhliin...=) Onhan niitä sandaaleja nättejäkin, tai sitten olet sukkasiltaan. En muutenkaan tajua tuota, että juhlissa ollaan kengät jalassa sisällä, kun muuten se ei kulttuuriimme kuulu! Siis jos ollaan ihmisten KOTONA!
"Parempia" äitiysvaatteita löytyy aika edullisesti ihan vaikka H&M:ltä, toki tuntuu tyhmältä ostaa kertakäyttövaatetta, jos muita juhlia ei ole.... Itse olin raskausaikana 50-vuotisjuhlissa ja häissä ja teatterissa suorissa housuissa ja vähän paremmassa paidassa, ei siis mitään iltapukumeininkiä... =) Noita housuja käytin sitten ihan arkenakin t-paidan tai neuleen kanssa.
Niin toivoisin etta tulisit mun juhliin siina tunikassa ja sandaaleissa/kumppareissa tai vaikka paljain jaloin, jos vaan jaksaisit muuten tulla.
Olisin pahoillani jos jattaisit juhlat valiin taman pukeutumisasian takia.
Koruilla,meikilla,kampauksella saa kummasti juhlavuutta.