Rusketus vanhettaa aikuista naista
Voi sanoa, että ihan järjestään yli kolmekymppiselle rusketus tuo reilusti lisävuosia naamavärkkiin. Oma ihoni on vielä melkein rypytön vaikka ikää on jo yli neljänkymmenen. Olkaa tekin varovaisia sen auringon kanssa siskot.
Kommentit (25)
Nuoren iho vain hehkuu auringosta, mutta sellainen ruskea ryppyinen säkki on aika kauhea! :D Itse en ole ottanut aurinkoa enää vuosiin, vaikka ulkoillessa tietenkin jotain aina tarttuu. Vannon aurinkorasvan nimiin.
Ja tupakka on kanssa toinen minkä vaikutus alkaa näkyä siinä kolme-nelikymppisenä nopeaan, ylähuuleen ilmestyvät ne pystyrypyt mistä tupakoitsijan tunnistaa nopeasti
näyttämään säteilevämmältä ja terveemmältä
huomannut saman! Parikymppisillä se rusketus vielä menee, mutta kolmkymppisillä se vanhentaa järjestäen.
t. 24v. joka ei enää ota aurinkoa
tosin taitaa olla purkista.
http://62.142.11.213/dav/mn/mn_kuvat/mtv3/elixir/henkilot/karita_t/6156…
*ja jos paljon ottaa aurinkoa, se huonontaa ihoa, jos ei ota aurinkoa, iho pysyy pitempään hyvänä.
vai myös normaalia, kevyttä pikkupäivettymistä mitä tulee kesällä ilman auringonottoakin? Koska harva näyttää hyvältä myöskään kalkkilaivan kapteenina...
maksaläikkiä ja muita outoja bigmenttimuutoksia,jotka tekevät myös vanhemman näköiseksi. Kuten myös kesakot aikuisella. Minäkin otan päivetyksen purkista. Tulee tasainen, eikä vahingoita ihoa, vaan suojaa.
se on myös äklö, rusketuskaan ei ole tasainen.
sitten rypistyy kun paljon aurinkoa ottaa. Eli ei pitäisi käristää itseään auringossa nuorenakaan..
Olen nähnyt näitä "ikiruskeita", jotka tykkää maata auringossa ja iho on jo kolmikymppisenä kuin 40- tai 50-vuotiaalla. :)
näyttämään säteilevämmältä ja terveemmältä
Suomalaiset ovat kammottavan kalvakoita luonnostaan. Siihen vielä mustaa vaatetta, niin kaikki mustissaan näyttävät - sori nyt vaan - hautajaissaattueelta.
Papurusketus varmasti vanhentaa ihoa. Mutta terve päivetys sopii ihan kaikille. Iho näyttää päivettyneenä (ei papuruskettuneena) yksikertaisesti paremmalta ja terveemmältä.
Ja tupakka on kanssa toinen minkä vaikutus alkaa näkyä siinä kolme-nelikymppisenä nopeaan, ylähuuleen ilmestyvät ne pystyrypyt mistä tupakoitsijan tunnistaa nopeasti
ja minä tupakoin. Siltikään minua ei kukaan usko yli 35 vuotiaaksi, ihoni ei ole harmaa, vaan päinvastoin raikkaan oloinen ja värinen. Pystyryppyjä huulessa? Ei minulla.
Muut elintavat nimittäin vaikuttavat todella paljon. Välttelen liikaa aurinkoa. Syön paljon kasviksia ja hedelmiä, juon paljon vettä ja liikun ulkona ja sisällä säännöllisesti.
Ikää minulla on 41 vuotta
ja minä tupakoin. Siltikään minua ei kukaan usko yli 35 vuotiaaksi, ihoni ei ole harmaa, vaan päinvastoin raikkaan oloinen ja värinen. Pystyryppyjä huulessa? Ei minulla. Muut elintavat nimittäin vaikuttavat todella paljon. Välttelen liikaa aurinkoa. Syön paljon kasviksia ja hedelmiä, juon paljon vettä ja liikun ulkona ja sisällä säännöllisesti.
Elämäntapasi ovat muuten hyvät ja sitten pilaat kuitenkin terveytesi tupakoimalla.
mutta kyllä ruskettunut iho vaan on paremman näköinen kuin pinkinpunakka löllerö.
Ikää minulla on 41 vuotta
ja minä tupakoin. Siltikään minua ei kukaan usko yli 35 vuotiaaksi, ihoni ei ole harmaa, vaan päinvastoin raikkaan oloinen ja värinen. Pystyryppyjä huulessa? Ei minulla. Muut elintavat nimittäin vaikuttavat todella paljon. Välttelen liikaa aurinkoa. Syön paljon kasviksia ja hedelmiä, juon paljon vettä ja liikun ulkona ja sisällä säännöllisesti.
Perintötekijät ja ylipäätään elintavat. Alkoholia en nauti, joskus ehkä saunan jälkeen siiderin, silloinkin jää yhteen.
Tupakointi on ainoa "paheeni" ja täytyy sitä paheitakin olla.
Ei tässä Claudialta näytä, mutta ikäistään nuoremmalta kyllä :-)
En siis polta askitolkulla, mutta päivässä n. 5 savuketta.
tupakoinnille, minkä olen koskaan kuullut. Poltat siis 5 tupakkaa päivässä, eli riippuvuus ei sen perusteella ole valtavan voimakas. Eikö siis kannattaisi lopettaa? Haiset kuitenkin pahalle niiden viidenkin takia.
Tupakointi on ainoa "paheeni" ja täytyy sitä paheitakin olla.
Kirjoitetaan suomeksi "vanhentaa".