Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silitätkö pyykit kaappiin laittaessa vai käyttöön ottaessa?

Vierailija
17.05.2010 |

Silitättekö pyykit ennen kuin laitatte ne kaappiin vai vasta sitten kun otatte vaatteen käyttöön?

Mä vasta sitten kun tiedän mitä laitan päälle, serkkuni silittää kaikki saman tien. Onhan vaatekaappi ehkä siisitmmän näköinen kun kaikki on sileää, mutta minusta ois kyllä varsin stressaavaa. Ja jäähän niihin saumat kun viikkaa ja sit pistää suorilla kaapista päälle.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain juhlavaatteet silitän. Ja nekin vasta kun ollaan juhliin lähdössä.

Vierailija
2/21 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yritän ostaa vaatteita, joita ei tarvitse silittää ollenkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en silitä, ellei oo sellasta materiaalia (esim. pellava) että menee ihan ryttyyn.

Vierailija
4/21 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita! Mulla on parempaakin tekemistä päivällä!

Vierailija
5/21 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole koskaan tätä harrastanut ja tuskin tulen näin tekemäänkään

Vierailija
6/21 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyjamista lähtien. Ennen silitettiin itse miehen kanssa, nykyään sen tekee kotiapulainen.

Hyi, ei tulis mieleenkään laittaa kaappiin ryppyisiä vaatteita.

Vierailija
7/21 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä on niin paljon niitä, jotka ei silitä. Kuten minä. Yleensä kaikki silitysintoilijat täällä hehkuttaa.

Vierailija
8/21 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä on niin paljon niitä, jotka ei silitä. Kuten minä. Yleensä kaikki silitysintoilijat täällä hehkuttaa.

Vierailija
9/21 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus hädässä, jos joku vaate on oikein ryppyinen. Nenäliinat silitän valmiiksi, muuta pyykkiä en silitä.

Vierailija
10/21 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitän noin kerran vuodessa 1-2 vaatetta, yleensä jotain juhlavaatteita. Ripustan pyykit niin kuivamaan, että ovat suht sileitä kun kuivavat. Mies ei valitettavasti näin tee mutta eipä tuo kamalasti haittaa...

Opiskeluaikana oli kämppis joka silitti t-paidat ja alushousut. Oli aika ihme tyyppi muutenkin.

Vierailija
11/21 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyjamista lähtien. Ennen silitettiin itse miehen kanssa, nykyään sen tekee kotiapulainen.

Hyi, ei tulis mieleenkään laittaa kaappiin ryppyisiä vaatteita.

Vierailija
12/21 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä muuta teekään kuin silitän, silitän ja silitän. Iiiiks, ryppyisiä sukkia! Ja eikun silittämään...

NO EN.

Vierailija
13/21 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silitän lähes kaikein alusvaatteita lukuunottamatta. Silitetyt vaatteet on siistimmän näköisiä. Eron näkee, vaikka kuinka ne "sileinä" kuivaisikin.

Kokeilkaa joskus vaikka silittää t-paita ja verratkaa muihin silittämättömiin.

Vierailija
14/21 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyjamista lähtien. Ennen silitettiin itse miehen kanssa, nykyään sen tekee kotiapulainen. Hyi, ei tulis mieleenkään laittaa kaappiin ryppyisiä vaatteita.

En vois kuvitellakkaan laittavani silittämätöntä t-paitaa päälleni, saati kauluspaitaa.

Vierailija
15/21 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi juhlavaatteet ja jotku oikeen ryppyset ennen päällepanoa

Vierailija
16/21 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sieltä ottaessani eli kaksi kertaa.

Pitäähän sitä jotain pikku puuhaa kahden lapsen kotiäidillä olla !

Vierailija
17/21 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaatteita silitetään vain tarvittaessa. Juhliin ym. silitetän usein ,silloin on kriteerit vähän korkeammalla. Arkisin jos tarvitsee, eli jos vaate on oikeasti ryppyinen. Pyykit ripustetaan huolellisesti, niin ne kuivuvat aika sileiksi useimmat.

Vierailija
18/21 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten bodyt, trikoot sekä alusvaatteet jää silittämättä.

Itse käytän paljon silkki-puuvilla paitoja tai puuvillaisia/pellavaisia tunikoja, kangashousuja jne joten pakko olla silitettynä. Silitän usein kerta viikkoon koko viikon pyykkisatsin ennen kaappiin laittamista.

Vierailija
19/21 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niille, jotka eivät koskaan silitä esim. lasten vaatteita, sen kyllä huomaa. Koko lapsi näyttää nuhjuiselta kun on ryppyiset vaatteet päällä. Teepaidatkin on ihan erinäköisiä kun ne silittää.

Vierailija
20/21 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain juhlapaitoja saatan joskus silittää, ja joulupöytäliinankin ehkä. Silitysrautaan tartun siis pari kertaa vuodessa. Mies silittää itse omat kauluspaitansa silloin, kun työssään niitä tarvitsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän