Missähän vaiheessa löydän työpaikan, jossa pysyy eikä savusteta ulos?
Olen niin kadehdittu, että kohtaan liikaa päänaukomista ja ihan puhdasta ulossavustusta valhein.
Työelämässä tämän takia tuntuu kun seilaisi avomerellä huonon soutuveneen kanssa ilman pelastusliivejä tai apua.
Ammattitaito on erityisen hyvä, ja olen mukava ihminen (joka ei ikinä kadehtisi muita niin että tekee aktiivisesti toimia muiden estämiseen).
Missä vaiheessa elämää voi luottaa siihen että työpaikka ei lähde ainakaan valheiden tai muun epäselvän takia alta?
Ja kyseessä hoitoala johon sovin 100 prosenttisesti.
Kommentit (54)
Mikä tarve työkavereilla on savustaa muita ulos?
Siinä vaiheessa kun päätät että et vaan lähde työpaikasta vaikka miten savustettaisiin.
Koska siitähän tässä oikeasti on kyse. Sä et ole saanut potkuja, vaan olet itse lähtenyt työpaikoista. Ja alat pitää työpaikkasi täsmälleen siinä hetkessä kun päätät, että enää et lähde.
2: Sen kun tietäs. Tällasia ihmisiä näköjään kohtaa kerta toisensa jälkeen kun on vähän paremman näköinen, ja ammatillisesti pätevämpi ihminen kun keskimäärin.
Nyt kyllä kannattaisi ihan vaan katsoa peiliin.
Tulisikohan sekin vaihe sulle että tiedostat, ettei muita ihmisiä voi eikä pysty muuttamaan, omaa suhtautumistasi sentään voit muuttaa jos haluat ja pystyt...onnea ja voimia matkaan
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun päätät että et vaan lähde työpaikasta vaikka miten savustettaisiin.
Koska siitähän tässä oikeasti on kyse. Sä et ole saanut potkuja, vaan olet itse lähtenyt työpaikoista. Ja alat pitää työpaikkasi täsmälleen siinä hetkessä kun päätät, että enää et lähde.
Onko tuossakaan mitään järkeä? Kun ihmisellä on riittävän paha olo, voi hän ajautua vaikka itsemurhaan. Työpaikka ei ole sen arvoinen.
5: Olisiko sulla jotain järkevääkon perustelua ? :D vai tulitko aukomaan päätä
Se riippuu siitä uskontolahkoissa keitä ne siellä se klikki.
Tulisikohan sekin vaihe sulle että tiedostat, ettei muita ihmisiä voi eikä pysty muuttamaan, omaa suhtautumistasi sentään voit muuttaa jos haluat ja pystyt...onnea ja voimia matkaan
-Tiedostan kyllä tämän. Mutta tämä ei vaikuta siihen, jos esim. joku ulkopuolinen ihminen on niin katkera, että ryhtyy aktiivisesti sabotoimaan mun työtä. Voin suhtautua siihen järjellä, mutta se ei ole tilanne missä mun on motään järkeä olla.
Ainakin joku työpaikka on suhteilla pääsee . Uskonnolla.
Vierailija kirjoitti:
-Tiedostan kyllä tämän. Mutta tämä ei vaikuta siihen, jos esim. joku ulkopuolinen ihminen on niin katkera, että ryhtyy aktiivisesti sabotoimaan mun työtä. Voin suhtautua siihen järjellä, mutta se ei ole tilanne missä mun on motään järkeä olla.
Miten hoitoalalla voi sabotoida toisen työtä?
Tuolla asenteella et koskaan.
-Asennettani on usein kehuttu. :)
Kyllä minä ainakin tunnen vain sellaisia ihmisiå, jotka tekee mieluiten töitä asiantuntevien ja hommansa osaavien kolleegoiden kanssa. Paljon helpommalla sitä itse töissä pääsee, jos kollegat pystyvät hoitamaan omat hommansa, eikä tarvitse katsoa perään ja olla korjailemassa toisten virheitä.
Jos jotain savustettaisiin ulos, niin niitä jotka eivät omia hommiaan tee tai tekevät ne huonosti ja siten heidän takiaan joutuu muut tekemään enemmän.
VARASTETUT VAATTEET PÄÄLLÄ avustusruoka ja huumeet . Terveisin uskonnot.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla asenteella et koskaan.
Tätähän se on. Jos sama ihminen kerta toisensa jälkeen tulee "savustetuksi" ulos työpaikoista, löytyy vika kyllä peilistä. Vaikka olisi kuinka naisvaltainen ala tahansa.
Oletko myös koko työurasi jäänyt ilman mentorointia, perehdyttämistä ja paapomista?
Hellarit käy varastaa lutetilsten tiloissa ja ortodoksit vaparitkin. Muistakin uskonnoista Egyptin henkiä .
Miten hoitoalalla voi sabotoida toisen työtä?
-No näköjään pääosin levittelemällä valheita ja jauhamalla täyttä p*****. Noin helppoa se ilmeisesti on. Hoitoalalla yleensä "syyllinen on se, josta juorutaan". Mun kokemuksen mukaan!
Kokeile politiikkaa.