Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvoitusta poikkeavassa paikassa?

Vierailija
17.05.2010 |

Hei kanssasisaret, olisi kiva kuulla kamppaileeko kukaan muu yhtä ikävän ongelman kanssa :/

Mulla on ihan hirveä karva-ongelma. Tummia, paksuja pitkiä karvoja kasvaa koko navan ympärillä, navasta alaspäin, nännien ympärillä, rintojen välissä, leuassa aina korviin asti. Hormoni- ja muut kokeet on otettu, kaiken pitäis olla kunnossa. Tää on ihan järkyttävää, karvankasvu on tosi nopeeta ja joka päivä saa olla poistelemassa. Häiritsee seksielämääkin kun en kehtaa miehelle näitä esitellä. Navan ympäriltä yritän nyppiäkin mutta esim. rinnoista ei kuulemma saa kun höylätä... :( Nyt taas kesälläkin tosi kiva.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain vaiheessa? Mulla on ongelmana karvojen kasvo nännien ympärille. Siis ihan mustia, kovia karvoja tulee. Yök. Nypin niitä pinseteillä, mutta pakko on päivittäin tarkistaa asia sillä ne kasvavat tosi nopeaan, ja en todellakaan halua että mies näkee. Mulla on myös lievää "viiksikasvua", mutta niitä en pahemmin uskalla nyppiä sillä ovat vaan tummuneet siitä. Tosi hankala ongelma. Ja mustakin on hormonikokeet otettu (sellaiset mitkä otettiin kierron alkuvaiheessa), olivat kuulemma ok. Epäilen itse asiaa, en ole mitenkään tumma muuten joten miksi karvat?!!

Vierailija
2/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vast pari kolme vuotta sitten. oon nyt 26. Olen myös ihan vaalea muuten, mutta navassa ja rinnoissa tosiaan paksuja ja mustia.

Onko sulla lapsia, miten imetyksen aikaan, nypitkö sillonkin? Itse en rinnoista ole uskaltanu nyppiä, ainoastaan höylätä minkä sit joutuukin tekeen 1-2 krt/pvä. Mulla ei ole vielä lapsia, mutta kammoan jo raskausaikaa kun neuvolassa maha pystyssä navasta törröttää karvat, tai ainakin niiden tyngät. ja sitten imettäessä rinnoissa... argh.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy pörheät niskavillat, navasta alaspäin jäykkää musta jouhta, majava kasvaa reisissä ja häppäreiden sisäpuolella, nännipihojen reunoissa muutama musta jouhi, miehekkäät kainalokarvat, hanurikarvat ryppiksen takanakin, säärikarvat rautalankaosastoa...

Ainut mistä olen karvoissani ylpeä, on tuuhea tukkani ;-)

Pco:lla taitaa olla osuutta asiaan :-(

Vierailija
4/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkulaisia munasarjoja, mutta viime gynen käynnillä ne ultrattiin, ja sanoi niiden olevan täysin normaalit. onneks en oo ihan yksin, ärsyttää vaan kun tuntuu että kaikki ympärillä on niin sileitä ku mitkä ja itellä tunkee joka paikasta karvaa.

ap

Vierailija
5/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nänneissä ja navan alla kasvaa turhaa karvaa. Pinsetit on käytössä.

Vierailija
6/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen muutenkin tummatukkainen ja isän puolelta karvaista sukua. Viiksikarvoja otan kylmävahalla ja nypin. Yläreisistä asti kivoja piiiitkiä mustia karvoja ja kunnon "kiitorata" karvoja mahassa. Nännien ympäriltäkin joutuu muutamia nyppimään. Kaiken lisäksi mulla aina raskauksien aikana juuri ne MAHAkarvat alkaa innostua oikein kunnolla. Täytyy varmaan näyttää niille kylmävahaa taas ennen neuvolaa...

t:rv26+

Vierailija
7/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymuoti asettaa meille epärealistiset tavoitteet. Karvankasvu on normaalia. Kaikki tapaukset eivät suinkaan johdu mistään pco:sta tai muusta. On pelottavaa, että suhtaudutte noin voimakkaasti noinkin pieneen ongelmaan.

Vierailija
8/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies ne on nähnyt kun yhdessä asutaan. Poistan vain joka toinen viikko, koska karvatuppitulehdus on aika ikävä vaiva.

Vierailija
9/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana! *oksentaa*

Kun muutenkin hävettää tämä karvankasvu, niin tosi kiva lukea tuollaisia kommentteja. No, ainakin tiedän sen, että olen itse hienotunteinen ja empaattinen ihminen, enkä ikinä, koskaan heittäisi noin tökeröä kommenttia.

Vierailija
10/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvaa nännipihassa karvoja.

Ei voi olla totta, että joku ei uskalla näyttää niitä miehelleen. Aika heikoissa kantimissa on avioliitto silloin :D

Vierailija
11/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvankasvu naisella on ihan ok. Ja niitä kasvaa normaalisti, ilman mitään poikkeavuuksia.

Älä panikoi!!

Vierailija
12/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukarvat siellä täällä ovat normaalia. Vasta sitten kun joudutte ajamaan partanne päivittäin ja parrankasvu on samanlaista kuin miehillä, niin hormooniongelma voi olla. Ja se taas tarkoittaa korkeampaa testosteroni- tasoa = enemmän haluja. Ei pitäisi miesten valittaa jostain karvoista.....

Vierailija
13/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymuoti asettaa meille epärealistiset tavoitteet. Karvankasvu on normaalia. Kaikki tapaukset eivät suinkaan johdu mistään pco:sta tai muusta. On pelottavaa, että suhtaudutte noin voimakkaasti noinkin pieneen ongelmaan.

Kun koko ajan joka paikassa toitotetaan, että naisten liiallinen karvankasvu on ehkä maailman inhottavin juttu (tässäkin ketjussa näin kerrotaan), niin luuletko, että siinä on tosi helppoa hyväksyä itsensä? Mä en ole erityisen karvainen noin muuten, mutta "väärissä paikoissa" kasvaa tummaa karvaa. Mua taas ei esim. kainalokarvat hävetä ollenkaan, en ajele niitä jatkuvasti, mutta nekin on monesta inhottavat.

Vierailija
14/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tähän mennessä (vertais)tukensa antaneille. Tämä yksi oksentaja sai minut ymmärtämään, että karvoineni kaikkineni olen kuitenkin sisäisesti sileä, enkä noin tökerösti kenellekään sanoisi.

Mieluummin karvainen kuin aivoton :)

ap

Vierailija
15/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sama henkilö (tai oikeastaan henkilöt), jotka aika ajoin heittävät rankkaa herjaa milloin mihinkin aloitukseen. On (ovat) rassukat tosi sairaita ja onnettomia tyyppejä, surku heitä, että joutuvat purkamaan näin pahaa oloaan.

Älä siis todellakaan välitä moisten ihmisten heitoista. Onneksi ovat melko yksin elämässään.

Hyi saatana! *oksentaa*

Kun muutenkin hävettää tämä karvankasvu, niin tosi kiva lukea tuollaisia kommentteja. No, ainakin tiedän sen, että olen itse hienotunteinen ja empaattinen ihminen, enkä ikinä, koskaan heittäisi noin tökeröä kommenttia.

Vierailija
16/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikassa kasvaa, raskausajat eivät vähentäneet tai lisänneet. olen harkinnut lääkärillä käyntiä, mitäpä tuo toisaalta auttaisi vaikka tietäisi että hormonit sekaisin? Onko siihen sitten lääkettä olemassa. Viiksiä tulee, tukka on pitkä, posket täynnä nukkaa, nännipihat, napa pukkaa myös jouhia. Majava rehottaa... Jaloissa on piikkilankaa kanssa, kesällä en kulje lyhyissä housuissa koska vaikka kuinka ajaisi niin ihotupet näkyy ja heti samana päivänä jo sänkikin... Huoh, mies on hyväksynyt kyllä tämmöisenäkin. Kasvoista käyn säännöllisin väliajoin vahalla otattamassa isoimmat pois.

Vierailija
17/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sheivaus ei tuota toivottua tulosta. Ei mullakaan tulos ole kovin pitkäikäinen, mutta sänki on paljon mukavamman tuntuinen, ei pistele.

Vierailija
18/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja punaisilla näppylöillä olen sen jälkeen. Toki en ole paljon uskaltanut käyttääkään sitä.

Vierailija
19/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epilointiärsytys yhdessä tai kahdessa päivässä. Huuhtelen epiloinnin jälkeen viileällä vedellä, laitan rasvaa ja aloegeeliä. Hankaan jalkojani peseytyessä kuorintaluffalla tai -hanskoilla.

Vierailija
20/23 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kulmakarvani on yksi pitkä, leveä ja tuuhea karvamato ohimolta toiselle.

Kerran yksi kampaaja alkoi niitä nyppiä, mutta ei pystynyt koska siitä tuli verta joka nyppäisyllä ja karvaan jäi se möykky kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän