Karvoitusta poikkeavassa paikassa?
Hei kanssasisaret, olisi kiva kuulla kamppaileeko kukaan muu yhtä ikävän ongelman kanssa :/
Mulla on ihan hirveä karva-ongelma. Tummia, paksuja pitkiä karvoja kasvaa koko navan ympärillä, navasta alaspäin, nännien ympärillä, rintojen välissä, leuassa aina korviin asti. Hormoni- ja muut kokeet on otettu, kaiken pitäis olla kunnossa. Tää on ihan järkyttävää, karvankasvu on tosi nopeeta ja joka päivä saa olla poistelemassa. Häiritsee seksielämääkin kun en kehtaa miehelle näitä esitellä. Navan ympäriltä yritän nyppiäkin mutta esim. rinnoista ei kuulemma saa kun höylätä... :( Nyt taas kesälläkin tosi kiva.
Kommentit (23)
Ei mummona sitten enää ole niin kovasti karvaa.
Siis ihan oikeasti, kaikilla naisilla on karvoja navassa jne. Nykyään on vaan vallalla muoti, jossa aikuisen naisen pitää olla karvaton. Ei pidä oikeasti!! Älkää naiset antako periksi!! Luonnollisuus on okei.
Mulla on aina ollut, jo ennen ensimmäistä lastakin. Minäkin niitä häpeilin aina, mutta nyt ei siippaa kiinnosta pätkääkään onko mulla mahassa karvaa kuinka paljon ja minkä väristä. Ja sitä on! Tummaa, pitkää vahvaa karvaa navasta pimpsuun asti ja eniten vitsittää se että olen muuten niin vaaalea, mutta ongelmapaikkojen alueen karvat (kainalot, sääret jne.) on tuota tummaa, vahvaa karvaa.
Nyt olen 25 ja luultavasti tulen näistä kärsimään lopunikäni.. :(