Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on HALVIN iso juhlatila keskustan tienoolla?

Vierailija
17.05.2010 |

meillä häät tuomiokirkossa ensi vuoden kesällä ja vieraita tulee lähemmäs 150 (jos lapsia tulee myös).. KERTOKAAS HALVIN mahdollinen paikka missä viettää häät... ruoka ja tarjoilut olis tarkotus tehdä itse. Paikka voi toki olla myös vähän kauempanakin jos on halpa ja tilava :) mä oon niin huono ettii netistä mitään... Itse olen äitiyslomalla ja mies opiskelee insinööriksi, joten rahaa on VÄHÄN. vuosi aikaa säästää... t. amatööri

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestissä 13 kirjoitit, että 'mies haluaa ruuat ja juomat Virosta'.

Teillä on kyllä aika suurelliset suunnitelmat siihen nähden, miten pieni budjetti on. Ja suurellisella tarkoitan nyt ihan puhtaasti väkimäärää.

Kuka muuten tekee tarjoilut appiukon riistasta? Entä kakut jne?

Vierailija
42/77 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtä ja kovaa työtä onkin. Toivoisin, ettette nakittaisi lähisuvulle ja ystäville liikaa, koska heillä on oikeus olla kunniavieraita ja nauttia häistä -- ei kokkeja/tarjoilijoita/siivoojia jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ei se appiukko mikään köyhäkään ole... et ei se ruoka täs nyt silleen huoleta enemmänki se tila missä olla... ei toi ruoka mikään pakollinen ole, kunhan viinaa riittää ;)t. ap

Vierailija
44/77 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toi ruoka mikään pakollinen ole, kunhan viinaa riittää ;)t. ap

Loistavissa kantimissa on suunnittelu.

Vierailija
45/77 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee ruuat alkupaloineen 150 hengelle, kakut, kahvileivät, pullat jne päälle?

Just.

Vierailija
46/77 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koristelee tilan ja siivoaa sen häiden jälkeen? Kuka kuljettaa etukäteen kotona tehdyt ruoat paikalle ja hoitaa ylimääräiset pois häiden jälkeen (minne?)? Kuka hoitaa lahjapöytää ja kuljettaa lahjat kotiinne häiden jälkeen? Kuka hoitaa ja viihdyttää mahdollisia lapsivieraita? Mitä ohjelmaa häissä on - orkesteri? Kuka hoitaa baaria, jossa Virosta tuomanne viinat ovat? Mistä jäät ja lasit? Kuka on keittiössä tiskaamassa, kun lasit ja muut astiat ovat lopussa? Kuka hoitaa buffetpöytää tai tarjoilee pöytiin? Kuka on seremoniamestari? Ennen kaikkea: kuka siis siivoaa juhlatilan moitteettomaan kuntoon häiden jälkeen?

Oletteko te ylipäänsä miettineet tätä asiaa yhtään muuten kuin varaamalla tuomiokirkon? Aikaahan tässä onneksi vielä on.

Vierailija
47/77 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä tien toisella puolella.

Olin pari vuotta sitten siellä häissä ja tilat toimivat.

Vierailija
48/77 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten siinä Arabian rannan paikkeilla on sellainen punainen iso puurakennus, jos haluaa vähän maalaisromattisemman juhlapaikan kuin Valkoinen sali.

Vierailija
49/77 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael Agricolan kirkkossa ja hääjuhla oli kirkon kryptassa. Juhlatunnelma säilyi koko ajan , ei tarvinnut etsiä parkkipaikkaa kuin kerran. Suurin osa häävieraista oli muualta kuin Hesasta. Vieraat pitivät järjestelyistä. Nämä häät kyllä poikkeaa "normi"häistä kun siellä ei viina virrannut.

Me vietimme häät, että menimme naimisiin, eikä menty naimisiin, että saadaan viettää häät.

Kävisikö teille niin, että menette naimisiin ja vietätte hääjuhlan vaikka pienemmällä porukalla ja viettäisitte ne "juomabileet" ihan erikseen.

Vierailija
50/77 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kyl se ruoka olis ihan jees.. meinattiin et jos appiukko ja sen vaimo tekis ne liharuuat, kakun eräs kondiittori ystävämme ja osan ruuista vois tilata jostain.. hmm.. no pitää nyt vakavasti harkita noita bileitä ja kysellä miten paljon vanhempamme ovat valmiita auttamaan. Kaikki sukulaiset ja ystävät kyllä tietävät, ettei meillä tule ikinä olemaan mitään paskan jäykkiä hienosto bileitä. Olemme aika boheemeja tyyppejä. Joku iso halli ois kiva :) t. ap

Vierailija
51/77 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap sä oot provo. kukaan ei ole vielä tarttunut tohon häät heinäkuun puolivälissä-asiaan

Vierailija
52/77 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielessäni on. Lykkyä järjestelyihin! Kaipa niitä hallejakin löytyy, joihin voi kaljakorit pinota.

Vierailija
53/77 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä otettu varauksia vuoden 2011 heinäkuulle vai mistä tämän ajankohdan provoksi tietää?

Vierailija
54/77 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

härkäsiä.. Elikkä meille on nyt tuo tuomikirkko varattuna (nettivarauksen tein toukokuun alussa) ja vahvitusviesti on tullut mulle jo sieltä. Mulle tärkeää on vain mennä naimisiin kyseisessä kirkossa. Muulla ei niin paljon ole MINULLE merkitystä. En halua mahtihäitä joihin uppoo tuhansia euroja. Sekä mulla, että miehellä on isot ja tiiviit suvut. Ja isot kaveripiirit. Olis kiva viettää MUKAVAT juhlat jossain siten, että ei tarvitsisi arpoa ketkä on kutsuttu ja ketkä ei. Miehelle oli tärkeetä juhlassa vain se LIHA ja että juomaa riittää. Meidän esikoisen ristiäississä oli 60 henk. ja siinäkin vaan kaikki meille lähimmät. Sinne tein itse kakut yms. Mutta häät nyt on vähän toinen juttu kuiteskin. On tässä vuosi aikaa suunnitella ja miettiä budjettia ja säästää. Meikit, kampaukset, valokuvaajat löytyy ystäväpiiristä ilmaiseksi/pienellä korvauksella. Ulkoilmahäätkin mua miellyttäis... t. ap

Vierailija
55/77 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teetättää mulle hääpuvun intiassa. Se on duunimatkoilla usein siellä ja sillä ei oo pikkurahasta muutenkaan puutetta :) t. ap

Vierailija
56/77 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää sekä juhlatilan etsimisen ja varaamisen että kaikki muut hääjärjestelyt sukulaisillesi. Kerrot vain milloin ja mihin voivat tulla sut meikkaamaan ja kampaamaan ja tuomaan kukat ja puvun. Tuomiokirkosta sitten kuljetetaan sut ja aviomies jonnekin kivaan juhlapaikkaan, joka onkin teille sit just ihana ylläripylläri!!!!

Vierailija
58/77 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahin moka olisi, jos tarjottava loppuu kesken. Olen eri mieltä siitä, että kaksi ihmistä suheltaisi joidenkin ruokien kanssa, ei pidä heille sellaista taakkaa antaa. Suosiolla varatkaa kiiruusti(Jos saatte) pitopalvelu ja laittakaa lasku vanhemmille. Ei ruokien tarvitse olla mitään sen kummempaa kun buffapöytä, jossa kaikille jotain.

Olet ihan liian myöhään liikkeellä!

joo kyl se ruoka olis ihan jees.. meinattiin et jos appiukko ja sen vaimo tekis ne liharuuat, kakun eräs kondiittori ystävämme ja osan ruuista vois tilata jostain.. hmm.. no pitää nyt vakavasti harkita noita bileitä ja kysellä miten paljon vanhempamme ovat valmiita auttamaan. Kaikki sukulaiset ja ystävät kyllä tietävät, ettei meillä tule ikinä olemaan mitään paskan jäykkiä hienosto bileitä. Olemme aika boheemeja tyyppejä. Joku iso halli ois kiva :) t. ap

Vierailija
59/77 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoosta pärähtää.

Tarjoiluna LIHAA ja viinaa:D Vieraita kutsuttu 150 ja ei edes juhlapaikkaa ole tiedossa. Hääpukuakaan ei ole,tai serkku teettää sen Intiassa. Just

Vierailija
60/77 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän häät olivat kesällä Helsingin keskustassa ja kaikki oli varattuna jo vuotta aikaisemmin.

Lisäksi keskustan juhlatiloihin ei saa tuoda omia ruokia ja juomia. Meillä oli onneksi sellainen tila, jossa omat ruoat oli ok, mutta juomat tulivat juhlatilan kautta. Kalliiksi tuli. Ko. juhlatila ei ole enää käytössä yksityistilaisuuksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi