Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten esim. Lumenen kosmetiikka eroaa kalliimmasta kosmetiikasta?

Vierailija
17.05.2010 |

Esimerkiksi Dermalogica, Decleor tai Lancome? Miksi tai miten ne ovat parempia kuin Lumene?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskettua virtsaa on käytetty desinfiointiin haavoissa yms.

Vierailija
22/35 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalle iholle sopivia ja ei-sopivia tuotteita. Lumenella on paljon hyvää, mutta esim päivävoide tuntui liian paksulta ja rasvaiselta. Testasin Niveaa, ja sieltä löytyi ihanan kevyt ja raikas päivävoide.

Joe Blascon meikkivoiteesta en luovu, sillä se tasoittaa tehokkaasti couperosa-ihon punoituksen. Riippuu vähän mitä oma iho tarvitsee, jos iho on hyväkuntoinen ja heleä luonnostaan niin turha investoida kalliisiin voidepurtiloihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämän maksajan tuotteet voittavat testit, tietysti.

Vierailija
24/35 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

udella, että mitä ihonhoitotuotteita käytät couperosa ihollasi? Mulla on kanssa couperosaa ja nyt kokeilussa Dermalogica sekä Arbutin. Voin sanoa, että Derma ei auta yhtään mitään.

Vierailija
25/35 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä hän todellakaan käytä kalleimpia merkkituotteita (eikä johdu rahan puutteesta, vaan tiedosta).

Älkää uskoko niitä testejä ja tutkimuksia sokeastil, jokuhan nekin on maksanut ja tämän maksajan tuotteet voittavat testit, tietysti.

Vierailija
26/35 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti joku tietty Lumene ei sovi kaikille, mutta eipä sopisi tietty Lancomekaan. Oikea rasva, maksoi se 10 Euroa tai 80 Euroa, toimii tasan yhtä hyvin.

Tyhmiä huijataan...

Vierailija
27/35 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että lancomella on ylikalliita rasvoja niille, jotka eivät voi ostaa halpaa

Vierailija
28/35 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hieno tuote.

Vierailija
29/35 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ihon ihan tuleen. Kirveli niin pirusti. Pahin erehdys oli Lumenen eyeliner, huh huh. Siihen aikaan luin netistä, että Lumenen tuotteissa on joku useita allergisoiva aineosa. Siitä vajaa 10 v. En ole sen koommin käyttänyt.

Vierailija
30/35 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin mun huulet ihan karmeeseen kuntoon, puuteria oon pystynyt käyttämään, mutta muuten en kauheasti ole lumenea uskaltanut käyttää

Vierailija
31/35 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.jymäytetään. Kosmetiikan hinnasta 94 % koostuu muusta kuin itse voiteesta/tuotteesta. Siis pakkaus, markkinointi (suuri osa mielikuvien luomisessa), kuljetus jne... Että silleen...

Vierailija
32/35 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun minä vaihdan tietyn silmänympärysvoiteen toiseen, niin mieheni kysyy parin viikon sisällä, miksi silmäni ovat niin ryppyiset?

Mitenköhän asia on?

a) mieheni on hölmö, kun näkee omilla silmillään

b) sinä olet hölmö, kun intät jotain, mistä sinulla ei ole aavistustakaan

c) minä olen hölmö, koska uskaltaudun kokeilemaan jotain halvempaa tuotetta.

.jymäytetään. Kosmetiikan hinnasta 94 % koostuu muusta kuin itse voiteesta/tuotteesta. Siis pakkaus, markkinointi (suuri osa mielikuvien luomisessa), kuljetus jne... Että silleen...

Vierailija
33/35 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisaaineille, tms. Mutta Lumenen kanssa ei mitään ongelmia ole ollut.

Vierailija
34/35 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn tähän! Suurimmaksi osaksi Lumenen tuotteet ovat aivan surkeita. Olen kokeillut useita kasvovoiteita, tekee kalvon kasvoihin joka lähtee irti kun vanha nahka kun laitat värivoidetta päälle, sama juttu silmänympärysvoiteessa. Voide alle ja värivoide päälle, menee ihan sotkuiseksi ja paakkuiseksi, ei näytä hyvältä! Merkkituotteet ovat kalliita, mutta köyhän ei pidä ostaa halpaa, se on rahan roskiin panemista! En ikinä enää osta Lumenea!

Vierailija
35/35 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene on made in Finland eli siitä pisteet. Käytän valikoidusti eli esim. putsarit ja kasvovedet ajaa asiansa erinomaisesti ja hyvällä hinta-laatu -suhteella. Samoin kulmakynät ja kajalit toimii minulla hyvin.