*JOULULAHJAT viikkoon 20*
Aurinkoista uutta viikkoa joululahjojen mammoille :)
Joululahjat 2010
Ester/1.12.
anneh/1.12./KOS
cornflower/1.12./
kuutti/2.12.
niila/2.12./Vammala tai TAYS
elena/2.12.
Sandie/3.12.
vicchio/3.12.
äippä-86/5.12.
Kaala/6.12.
Zerlina/6.12.
Tiitu79x/6.12.
Twinkle/7.12./KOS tai NKL
Tiitu79x/7.12.
VBJ/8.12/KYS
marjiie/8.12.
emo.poikanen/9.12.
haizuli/9.12.
viljatar/9.12.
babybooming/11.12.
silveri/12.12./TAYS
mairen/12.12.
aotearoa/13.12./TYKS
Tinja/13.12.
happines/13.12.
meiju88/13.12.
Niitti/13.12.
äityli-85/14.12
Strawberry2010/15.12.
88äiti/15.12.
Jellona84/16.12./LS
Katjalah/16.12./TAYS
Marie-Helena/16.12.
LoVeLy2/16.12./NKL
Timantti76/17.12./OYS
äitykkäinen2/17.12./JS
bellys/17.12.
Sabriina/18.12.
-coco-/18.12.
viuhka/19.12.
Samaku/19.12.
kattu/20.12.
chocolina/20.12.
Misu-78/21.12
Tanzku/21.12.
sannakko/22.12.
ninnininnuli/23.12.
hiisi70/23.12.
4nEmo/24.12./PHKS
ph/24.12.
eewokki-74/24.12./
maapu/25.12./K-SKS
nuunuu78/25.12.
Katriina89/28.12.
manta1/29.12./HYS
Ellu1984/30.12.
DolceVita/30.12.
ViuhtiTiuhti/30.12.
hiutale/30.12.
nennula
normutin
VanillaSky
CornflakeGirl
olivia2010
Kössi Kenguru
Mindy81
Kommentit (68)
Olette parhaat vanhemmat juuri omallenne vauvalle
Lyhyesti "SUA KOSKETTAA VOI SIIPI ENKELIN, SEN SYLIIN LÖYTÄÄ PIENINKIN"
Rakastakaa
Haizulillekin voimia! :(
Itse olin tänään ultrassa, kaikki hyvin, vastasi täysin viikkoja mikä oli vähän yllätys kun mulla on niin tosi pitkä kierto.. Kovasti oli liikkuvainen kaveri.. Ihanaa! Parin kolmen viikon pääsä siten np-ultra..
ninnininnuli 9+5
Paljon voimia teille, joita suru kohdannut! Noita kirjoituksia lukiessa tulee aina itsellekin olo, että entä jos.... Kun ei sinne neuvolaankaan vielä ole päässyt, niin ei yhtään tiedä mitä tuolla tapahtuu vai tapahtuuko mitään... Onko teiltä kuunneltu sydänäänet jo eka neuvolassa? Mulla olis eka nla maanantaina ja toivon kyllä et äänet kuunnellaan :) Tuota sykemittariakin kokeilin (mies oli tikahtua nauruun :)), mutta ei se mitään näyttäny.
Täällä myös paha olo vaivaa, välillä vain jonkun osan päivästä, välillä koko päivän. Hedelmillä ja kylmillä ruuilla menty, välillä pakotettava ittensä syömään ihan oikeeta ruokaa. Ja väsyttääkin.. Ootan et tulis lisää viikkoja, muissa raskauksissa olo parantunu huomattavasti tuossa 12 viikon jälkeen.
Mairen kyselit liikkumisesta, itse ainakin olen käynyt salilla, bodypumpissa ym. ja aion jatkaa niin kauan kun pystyn. Ettei tulis sitä painoa niin paljon ja muutenkin pysyis mieli virkeenä ja saa hetken sitä ihanaa omaa aikaa :)
Oletteko jo kertoneet miten monille raskaudesta? Itse olen lähimmille ystäville ja perheenjäsenille, "yleisemmin" sitten kun np-ultra on takana.
Miten toi suljettu ryhmä toimii? Mielelläni siellä kirjoittelisin, kunhan vaan aina ehtii :)
ViuhtiTiuhti&muru 8+5
jo ohjeet, kuinka liittymispyyntö laitetaan :)
Syvimmät osanottoni joilla luonto teki tehtävänsä siis ihan itku tuli kun luin...
Laitoin myös liittymispyynnön, kiitos Annah kun aloitit:)
Mulla ollut pahin kuvotus poissa ja vain satunnaista huonoa oloa mutta väsymys on tullut tilalle sen myötä kiukkuisuus siis tämän mainitsi mieheni:) Mites muilla onko ajatukset pyörinyt tulevassa synnytyksessä vielä ja onko ennestään kokemusta? Eli meillä kaksi tyttöä ja molemista raskausmyrkytys tullut 33-35 viikolla ja mulla ollut molemmista synnytys pelko ja on edelleen mutta ei niin vahva ainakaan vielä.. Voimia kaikille odotukseen ja tosi ihana jakaa ajatuksia kanssanne ja lukea kun samaistuu itse välillä muiden kirjoitukseen.
Tännekin vielä samat kun toiseen pinoon.. Eli saikulle laitto lääkäri tänään 13.6. asti, kun tää oksentelu vaan pahenee joka päivä ja huimaileekin vähän väliä.. On se ihmeellistä ettei tähän vaivaan oo keksitty mitään helpotusta.. Esikoisesta oksensin 16 viikolle asti, todella toivon et tää menee aikasemmin ohi! Nyt tää viä tuntuu rankemmalta kun on toi 2vee tossa jota tarvis vahtia ja viihdyttää.. Luojalle kiitos telkkarista ja lastenohjelmista!!
Nyt pakko mennä vaakaan pytyn kautta.. Palailemisiin! Voimia kaikille..
ninnininnuli 10+0
Halauksia kaikille meille joulu-unelmamme menettäneille.
Meillä oli perjantaina 21.5 np-ultra, jossa suureksi järkytykseksi huomattiin ettei meidän vauvan sydän ollut jaksanut enää lyödä torstain 20.5 jälkeen.
Koska mitään merkkiä keskenmenosta ei ole ollut, minulle aloitetaan ensiviikolla lääkkeellinen tyhjennys.
Ollaan oltu rakkaan kanssa vko-loppu mökillä luonnon helmassa itkemässä ja ihmettelemässä elämää ja sen tarkoituksia. Järven rannalla tuli rauha, kuului vain lintujen laulua ja aaltojen kohinaa. Mutta kyyneliä meillä tulee vielä riittämään. Joka aamu on herätty itkien, todellisuus iskee heti, ennenkuin silmiä ehtii avata. Ehkä meillä joskus helpottaa. Erityisen raskasta tämä on kun tämä jo toinen keskenmeno tälle vuodelle.
Toivon että jokainen teistä muistaa jouluna kiittää siitä pienestä kauniista ihmeestä johon pääsette tutustumaan