Laihdutan ja päätin juuri, etten syö tänään enää mitään
Kommentit (8)
vielä kermavaahtoa ja vadelmia. Ja jotain suolasta - suolapähkinöitä vaikka. Vasta kaksi kertaa olen syönyt tänänään, eikä kyllä nälkäkään ole ollut...
T. karrpi:-)
Kakkosella on pointti. Päätä ennemmin, että syöt illalla vain rahkan ja pakastemustikoita, juot litran vettä ja käyt puolen tunnin iltakävelyllä. On aika lailla tehokkaampi tapa.
Jos nyt alan jotain syödä, niin sitten mussutan vähän väliä koko illan.
Ikinä en ole yöllä syönyt, vaikka nälkä olisi ollut, eikä nälkä ole koskaan estänyt mua saamasta unta.
Pieni nälkä on hyvä sietää. Ja mielitekoja voi opetalla vastustamaan. Ja nykyäänhän syödään mielitekoon, ei ravinnontarpeeseen.
Kuitenkin: jos on nälkä ja jääkaapissa namia, ryhtiliike pettää ennen pitkää. Jos tosiaan haluaa päästä liikakiloistaan, ainoa varteenotettava lähtökohta on tarkastella syömistään ja energiankulutustaan kokonaisuutena. Ihmisen pitää syödä, mutta jokseenkin normaalilla ruokahalulla varustettu ihminen ei tarvitse ruokaa yöllä. Sen edellytys on, että päivällä on syöty asiallisesti. Asialliseen syömiseen voi ihan hyvin kuulua kevyt iltapala.
Syökää kunnon aterioita riittävän usein, älkääkä haaliko niitä herkkuja kaappien täydeltä. Ja lakatkaa lukemasta naistenlehtien laihdutushöpinöitä.
Pitää katsoa kellosta että aha nyt on ruoka-aika, kun muuten ei tahdo muistaa syödä.
muutenkaan kovin paljon enää kuuden jälkeen tule syötyä?
muutenkaan kovin paljon enää kuuden jälkeen tule syötyä?
Just söin katkarapusalaatin majoneesikastikkeella. N. klo 19 on meillä iltaruoan aika.
Just vedin iltapalaksi ennen kasia vesimelonia ja ananasta ja puoli litraa vettä. Taidan kyllä joutua hapankorpun vielä syömään ilman levitettä ja kinkkupäälisellä.