Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsiperhe ja verotus?

Vierailija
16.05.2010 |

Veroilmoituksen viimeinen jättämispäivä edessä, ja nyt vasta hoksasin tällaista miettiä, toivottavasti AV:stä löytyy verotietoisia ihmisiä vastaamaan... Miten huollettavat otetaan huomioon verotuksessa? Huomasin että minun tiedoissani on viime vuonna syntynyt lapsemme, mieheni verotiedoissa häntä ei mainita. Onko tällä asialla merkitystä? Minun tuloni ovat nyt olemattomat, mieheni meidät käytännössä elättää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos asuntolainaa eikä mies tajunnut merkitä, että lapsikin on

Vierailija
2/3 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa..

Meillä vaan molemmille on merkitty lapsi, mutta se ei ole kummankaan verotukseen vaikuttanut.

Pitääkö nyt jommalle kummalle se korjata siihen valkeelle alueelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten asuntolainan suhteen vaikuttaa?