Risteilystä, oikeammin lippujen lunastuksesta
Olen varannut netistä perheellemme liput piknik-risteilylle, Tku-Maarianhamina-Tku ja maksanut ne pankin verkkoyhteyden kautta. Nyt mietin sitä että voinko saada liput haettua jo edeltävänä päivänä terminaalista kuittia vastaan vai saako ne vasta lähtöaamuna, kun laiva lähtee 8.45?
Osaako kukaan sanoa? Oulusta ajellaan Turkuun edellisenä päivänä ja ajattelin jos liput sais jo silloin niin ei olis sit risteilyaamuna niin kiire.
Kiva, jos joku osaa auttaa.
Kommentit (5)
Täytynee vaan olla sit aikaisin liikenteessä. Osaakohan kukaan turkulainen tai muuten asiasta tietävä sanoa että onko hotelli Hamburger börsistä pitkä matka vikingin terminaaliin? eli kuin aikaisin pitää taksilla että ehtii?
eli oliskohan jotain 3-4 km matkaa satamaan? Ei ole siis pitkä matka, mutta tietysti aamulla tohon aikaan on aika paljon liikennettä, ja nyt kun Myllysiltakin on pois käytöstä, niin se ruuhkauttaa keskustan liikennettä entisestään. Tosin taksikuskit on kyllä aika nopeita sukkuloimaan :). Myös bussilla pääsee, bussi nro 1 lähtee torin reunasta, Hamburger Börsiä vastapäätä ja ajaa tuohon aikaan aamusta satamaan varmaan 10 minsan tai vartin välein.
Eli ei tarvitse mennä mylly- tai muunkaan sillan yli.
Yritin tupssa juuri kartalta katsoa että matka ei mitenkään älyttömän pitkä ole, mutta täytynee varata aikaa jos aamuisin on ruuhkaa. Itse kun olen Oulun läheltä "melkein maalta" niin en aina osaa ottaa huomioon että voi olla ruuhkaakin...
lähtöselvitystä ei pysty tekemään edellisenä päivänä. Olen ite Viikkarilla töissä :)... Eli aamulla aukeaa lähtöselvitys klo 7.30, ihan viimeistään siellä pitää olla puoli tuntia ennen lähtöä eli klo 8.15. Hauskaa reissua :)!