Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä häiritse olla miehiänne suurempia?

Vierailija
16.05.2010 |

Ja en nyt tarkoita niitä pareja joissa mies on vain se lyhyempi osapuoli, vaan niitä joissa nainen on sellainen valtava valas ja mies normaali! Eilen olin kaupungilla ja näin näitä tällaisia pareja hirveän paljon.

Minulla on erittäin timmi mies, entinen urheilija ja tekee fyysistä työtä, ja vaikka oma BMI on 19 niin välistä silti harmittaa kun en ole kuitenkaan läheskään niin timmi kun mieheni, vaikka hoikka olenkin. Niin mietin vaan että miltä näistä naisista tuntuu, kun ero on huomattava mieheensä nähden ja mietityttää myös mitä se mies tuumii vaimostaan...?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mitä puristelle :)

Vierailija
2/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erittäin timmi mies, entinen urheilija ja tekee fyysistä työtä, ja vaikka oma BMI on 19 niin välistä silti harmittaa kun en ole kuitenkaan läheskään niin timmi kun mieheni, vaikka hoikka olenkin.

että toisilla ihmisillä on muutakin ajateltavaa, kuin oman kroppansa vertaaminen puolison kroppaan? Naisella on muuten luonnostaan enemmän rasvaa kuin miehellä, joten etenkin mieheen vertaaminen on aika aivotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinpäin eli eikä miehiä häiritse olla kamalastai vaimoaan suurempi siis ei pituudelta/lihaksikkuudelta vaan jos nainen hoikka ja timmi ja mies todella lihava. Ja mitä se vaimo ajattelee tällaisesta. Näitä pareja näkee vielä enemmän.

Vierailija
4/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaudestahan se hevonenkin potkii - sanotaan.

Eihän se kokoa aina katso.

Vaikka kyllä ihmetyttää tuollaiset pariskunnat - oli sitten mies tai nainen isompi ja toinen pienempi kooltaan.

Vierailija
5/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silmiin pisti sama asia. Suurin osa pariskunnista, ainakin lapsiperheistä, oli sellaisia että nainen oli 15-20 kg ylipainoinen ja mies laiha tai ainakin normaali.

Vierailija
6/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä kumpikaan ei ole kyllä valas. ollaan normaalipainoisia

Vierailija
7/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erittäin timmi mies, entinen urheilija ja tekee fyysistä työtä, ja vaikka oma BMI on 19 niin välistä silti harmittaa kun en ole kuitenkaan läheskään niin timmi kun mieheni, vaikka hoikka olenkin.

että toisilla ihmisillä on muutakin ajateltavaa, kuin oman kroppansa vertaaminen puolison kroppaan? Naisella on muuten luonnostaan enemmän rasvaa kuin miehellä, joten etenkin mieheen vertaaminen on aika aivotonta.

Enhän minä nyt sitä kokoajan ajattele, mutta tuli vaan eilen mieleeni kun istuskeltiin ravintolan ulkopöydässä ja katselin siinä samalla ohikulkevaa ihmisvirtaa.

Ja kyllä minun silmääni sattui näitä mainitsemiani pareja hurjan monta!

Vierailija
8/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silmiin pisti sama asia. Suurin osa pariskunnista, ainakin lapsiperheistä, oli sellaisia että nainen oli 15-20 kg ylipainoinen ja mies laiha tai ainakin normaali.

Tosin minun silmiini osui myös paljo naisia joilla tuota ylipainoa oli varmasti vieläkin enemmän!

Vierailija
9/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on aina vaatimuksena ollut, että miehen pitää olla 20 cm pidempi ja 20 cm painavampi.

Vierailija
10/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon et kyllä usko itsekään

Vierailija
11/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin painoindeksi.

Se on kumminkin niin pieni osa ihmisen elämää. Eihän tätä maailmaa täydelliseksi saa. Jostain aina repsottaa. Myös hoikilla ja paskantärkeillä ihmisillä.

Rennosti vaa päivästä toiseen ja elämän joka hetkestä nauttien jokainen omana itsenään.

Vierailija
12/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin usein jos mies on tumma, musta mamu niin suomalainen nainen on ISO.

Vierailija
13/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä miestäkään valinnut sen mukaan, että olisin ottanut hoikimman, vaan otin mukavimman, fiksuimman ja se on jonka kanssa kemiat natsasivat. Paino vaihtelee, rakkauden määrä ei.

Vain todella yksinkertaiset ihmiset tuijottavat toisen ihmisen painoindeksiä.

Vierailija
14/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: Tuohon et kyllä usko itsekään

mutta mua silti ärsyttää, että on olemassa ihmisiä, jotka ei voi käsittää, että eri ihmisten silmää miellyttää eri asiat.

Mulla on ollut aina iso perse, josta en ole koskaan tykännyt, mutta kummasti kaikki miehet, joiden kanssa olen seurustellut, ovat tykänneet siitä mun läskiperseestä kaikista eniten mun kropassa. Ei hoikista sääristäni, litteästä vatsastani ja kapeista käsivarsistani, vaan isosta perseestä.

Olen tosi pahoillani, että murskasin teidän kuvitelmat siitä, että naisen täytyy olla kaikkien miesten mielestä täydellisen timmi ollakseen haluttava. Toivottavasti jaksatte tästä eteenpäin.

Vierailija
15/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksis kauhistella sitäkin, että mun mies on niin laiha. Kauhistelkoot. Mä tykkään siitä tuollaisena.

Vierailija
16/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on aina vaatimuksena ollut, että miehen pitää olla 20 cm pidempi ja 20 cm painavampi.

onhan sulla nyt varmasti mittasuhteet niinkuin opeteltuna ulkoa?

Että ihminen voi olla 20cm painavempi oikeesti?

Vierailija
17/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on esim.

- hyvin koulutettu

- kasvoiltaan kaunis

- hygieniastaan hyvin huolta pitävä

- mukava

- raitis

- sydämellinen

- iloinen

- hyvin perheestään huolta pitävä

- onnellinen

- hyvä ja innokas sängyssä

hänen pitäisi hävetä, jos hän painaa suhteessa enemmän kuin miehensä? Siis naisen mitta on ainoastaan hänen painonsa? Onneksi mun mieheni on eri mieltä sinun kanssasi. :D

Vierailija
18/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä häiritsee olla painavampi kuin mieheni, ja siksi yritänkin koko ajan laihtua. Tosin aika heikoin tuloksin. :(

Ja en ole uskaltanut kysyä mitä mieheni ajattelee läskeistäni. Ei kai hän niitä erityisemmin rakasta mutta ei myöskään jätä minua niiden takia. Ylipainoa on mulla nyt n.25kg jotka tulleet kolmen raskauden myötä. Naimisiinmennessämme olin 20kg kevyempi kuin nyt... huoh.

Vierailija
19/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ite sanonutkin että ei olisi kiva halailla luukasaa..

Vierailija
20/62 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ite sanonutkin että ei olisi kiva halailla luukasaa..

mieluummin kuolet nuorena ylipainoon, kuin että voisit hoikempana elää pidempään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan