Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaan ja selkään tullut paljon finnejä, mistä johtuu ja miten saan ne pois?

Vierailija
15.05.2010 |

Mulla ollut aina rasvainen iho, kasvoissa näppylää, mutta ei ole ennen ollut näin runsaasti rinnassa ja selässä. Inhottavaa kun tulee kesä, ja voisi pitää avonaisia toppeja, ja en viitsi, kun näyttää rumalta.

Pitäiskö hakea joku lääkekuuri tai vahvat puhdistusaineet?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

qlaira pillerit tilalle ja uusia finnejä ei ole tullut

Vierailija
22/25 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt 10 päivää käyttänyt noita Aco-tuotteita. aamuin ja illoin puhdistanut kasvot ja selän sekä rinnan puhdistusvaahdolla. Pyyhkinyt vielä kasvovedellä ja laittanut kosteusvoiteen. Iho on paljon parempi. Kaikki isot finnit lähteneet, ja kokonaisuudessaan iho kirkkampi, mattapintainen, puhtaamman oloinen.

Ihanaa. Ja uskomatonta, että auttaa näin nopeasti. Eikä ollut edes kalliita, taisi olla noi 3 tuotetta yhteensä n 30e. Ja aika isot pakkaukset.

Jos jollain samaa ongelmaa, kokeilkaa!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 23:27"]

tää on iha hirveet ku on seläs suht paljo näppyjäja nyt mua jo kiusataa siit oon koht 15 vuotias ja nyt on kesä... ois kiva olla uikkareis rannal .... mutku en kehtää tarviin neuvvoja äkkiä mä kuolen :(

[/quote]Mene lääkäriin, saat antibiootit.

[/quote]ab kuurilla ei pidä ottaa aurinkoa

Vierailija
24/25 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2010 klo 14:11"]olen nyt 10 päivää käyttänyt noita Aco-tuotteita. aamuin ja illoin puhdistanut kasvot ja selän sekä rinnan puhdistusvaahdolla. Pyyhkinyt vielä kasvovedellä ja laittanut kosteusvoiteen. Iho on paljon parempi. Kaikki isot finnit lähteneet, ja kokonaisuudessaan iho kirkkampi, mattapintainen, puhtaamman oloinen.

Ihanaa. Ja uskomatonta, että auttaa näin nopeasti. Eikä ollut edes kalliita, taisi olla noi 3 tuotetta yhteensä n 30e. Ja aika isot pakkaukset.

Jos jollain samaa ongelmaa, kokeilkaa!

ap

[/quote]

Lol, saatko paljonkin palakkaa

Vierailija
25/25 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on näppyjä selässä ja rinnassa ja viime aikoina alko tulla niskaan ja ajattelin että pian ne on mun naamassa. Luin kaikki mitä voi tehä ja yritin vartalovoiteella mut tuntu että se pahempi vaan, teki mieli itkee kun ei voi pitää hiuksia kiinni kun niskassa näkyy näppyjä. Mut sitte aloin pesee ja rasvaa toisella rasvalla.

1. Käy suihkussa joka päivä jos et halua hiuksia pestä niin pese edes vartalo.

2. Käy saunassa, niitten näppyjen pitää joskus kuivaakin. (mulla autto)

3. Käytä hajusteettomia pesuaineita(mä vaihdoin niin tuntu että se helpotti vähän)

4. Käytä jotain rasvaa ite käytin "Garnier ambre solaire-sun protection Milk" kylläkin aurinko rasvaa mutta se kosteuttaa hyvin

5. Kuori ihoa ainakin kerran viikossa ite käytin "blackhead eliminating - daily actub-neutrogena" se on mustapäille myös hyvä.

6. Nuku mieluummin ilman paitaa ja rintaliivejä.

7. Aina kun oot urheilu pese selkä, kainalot, rinta ja myös kaula ja kasvot.

8. Muista vaihtaa rintaliivit useesti, ne kerää melkein eniten bakteereja ja hikeä.

9. Vaihda myös peti vaatteet useesti ainakin kahden viikon välein

10. Pidä hiuksia kiinni jos se on mahdollista

11. Pidä mahdollisimman ohkasia ja hyvin hengittäviä vaatteita ite aina kun tuun kotiin otan hupparin alta rintaliivit ja t-paidan pois ja pesen selän, rinnan ja kaulan.

12. Juo paljon vettä

13. Muista olla kärsivällinen, se vie aikaa!

Toivottavasti oli apua, mulla kaikki ei oo vielä lähteny kun aloitin nää ihan vähän aikaa sitten, mutta toivottavasti kaikkien selät on pian näpyttömiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme