Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisitte minuna? (kaveriasiaa)

Vierailija
15.05.2010 |

Mä koetin soittaa ystävälleni torstaina, hälytti,mutta laittoi poikki. Ei oo soittanut takaisin. Eilen tekstasin asiani, eli olen tulossa lapseni kanssa käymään entisessä opiskelukaupungissani, missä hän asuu ja kysin että onko maisemissa jos treffattaisiin silloin kun tuun. Ei oo vastannut.

Me ollaan olltu hyviä ystäviä, läheisiä jo lähes 20 v ja hän on ollut aina huono pitämään yhteyttä. Hän on toivonut meitä kylään. Meillä noin samanikäiset samaa sukupuolta olevat lapset (leikki-ikäiset).

On mulla muitakin kavereita siellä. Kohta on jo vaikeaa saada kunnon tapaamisaikaa, jos vastaa vaikka ensi viikolla.

Miten ei ehdi testaamaan yhtä viestiä takaisin? Laittaisitteko uutta viestiä vai antaisitteko olla?

Ei oo ollut mitään riitaa, mikä selittää tämän.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää roikkumaan.

Vierailija
2/12 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt joku tilanne päällä. Laittaisin viestin milloin olen tulossa ja pyytäisin kaveria ottamaan yhteyttä jos kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasiko kaverisi jotain vain vain katkaisi hälyänneen?

Vierailija
4/12 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit jos oot jo ehtinyt tehdä muita suunnitelmia (mitä tietenkin teet), kun sit ottaa yhteyttä, niin se on sitten voi voi. Sano, miksi yritit tavoittaa, mutta kun ei onnistunut, niin sulla on jo muuta.

Vierailija
5/12 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt pidetään toi, että ei mitään riitaa, niin toiset on vaan tuollaisia. Että poissa silmistä, poissa mielestä. Vaikka on aikanaan oltu tosi hyviä kavereita, niin sitten se vaan loppuu, kun muuttaa tai tulee jotain erilaista elämään. Itsekin olen menettänyt kaksi tosi hyvää kaveria, ei vaan ikinä jaksanut vastata puhelimeen, viesteihin, sähköpostiin jne. Jos jossain väistämättä törmää, niin sitten vähän vaikeena sanotaan että on pitänyt monta kertaa ottaa suhun yhteyttä. Ja erotessa luvataan kirjoitella tai soitella että nyt sitten varmana tavataan pitkästä aikaa. Ja arvaat varmaan, että se asia unohtuu heti kun kadun kulmasta kääntyy.

Vierailija
6/12 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse, yleensä on huono soittamaan, kun puhuu työkseen puhelimessa. Silloinkin toivoi meitä kylään.

Mitään ei oo sen jälkeen tapahtunut meidän välillä paitsi mä oon lähettänyt nimpparikortin hänelle.

Siitä tuskin voi suuttua.

Ja yhdelle muulle vastaajalle: mä laitoin jo tarkat päivät, milloin ollaan (ensi viikonloppu).

ap

Älä jää roikkumaan.

Vierailija
7/12 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tehnyt noin ennenkin (on yh, varmaan just silloin ei pystynyt vastaamaan, soitin to päiväasaikaan) ja soittanut sitten kumminkin yleensä parin päivän sisällä mulle.

ap

vastasiko kaverisi jotain vain vain katkaisi hälyänneen?

Vierailija
8/12 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koetan vaikka huomenna uudestaan soittaa. Jos ei vastaa, niin ei voi mitään. Olisin kuullut jos olisi jotain tosi vakavaa (yhteisiltä kavereilta).

ap

Sit jos oot jo ehtinyt tehdä muita suunnitelmia (mitä tietenkin teet), kun sit ottaa yhteyttä, niin se on sitten voi voi. Sano, miksi yritit tavoittaa, mutta kun ei onnistunut, niin sulla on jo muuta.

Vierailija
9/12 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitäkin on jo ehkä 5 v? On nähty tällä välin. Ja vastannut kumminkin. Voihan nytkin tekstata että ei oo paikalla jos ei huvita nähdä.

Ja mulla asuu siellä samalla paikkakunnalla siskoni ja ollaan aina siellä yötä, kun käydään. Joten ei voi olla siitäkään kiinni, että änkeäisin hänen luo vieraaksi vaan haluaisin vaan tavata vaikka jossain leikkipuistossa, jutella, lapset leikkivät sen ajan yhdessä (ennenkin leikkineet). Mahdollisesti käydä sen jälkeen kahvilla tai vaikka torilla jätskillä yhdessä.

ap

jos nyt pidetään toi, että ei mitään riitaa, niin toiset on vaan tuollaisia. Että poissa silmistä, poissa mielestä. Vaikka on aikanaan oltu tosi hyviä kavereita, niin sitten se vaan loppuu, kun muuttaa tai tulee jotain erilaista elämään. Itsekin olen menettänyt kaksi tosi hyvää kaveria, ei vaan ikinä jaksanut vastata puhelimeen, viesteihin, sähköpostiin jne. Jos jossain väistämättä törmää, niin sitten vähän vaikeena sanotaan että on pitänyt monta kertaa ottaa suhun yhteyttä. Ja erotessa luvataan kirjoitella tai soitella että nyt sitten varmana tavataan pitkästä aikaa. Ja arvaat varmaan, että se asia unohtuu heti kun kadun kulmasta kääntyy.

Vierailija
10/12 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkemmin ajateltuna. Ja autoin häntä täältä toiselta paikkakunnalta käsin tosi paljon kun hän jäi yh:ksi. Hän myös auttoi mua keskusteluapuna kun meillä oli kriisi miehen kaa muutama v sitten jne.

ap

Vierailija
11/12 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väillä se puhelimessa roikkuminen ahdistaa niin, että en tosiaan halua puhua puhelimitse ollenkaan töiden jälkeen. Vaatii niin erilaista paneutumista kuin "livenä" juttelu. Mä tosin olen sitten kova testailemaan...

VOisko olla, että vzzn on niitä ihmisiä, ettei jaksa olla sosiaalinen, jos väsynyt tai muuten stressaantunut? Joillekin sosiaalinen kanssakäyminen vaan on rankkaa, kun toisille käy itsestään.

Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti, vaikka tosi tylsää onkin kun yhteydenpito jää sitten pääasiassa omile hartioille. Mutta tosiasia vaan on, että kaikkki eivät luonteltaan ole yhtä sosiaalisia.

Vierailija
12/12 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on ihan suoraan tuon sanonut, joten en ihmettele jos ei jaksa. Torstaina oli vapaalla kyllä.

Mutta laittaisi edes sen tekstarin. Voihan olla että on poikki muuten, ihan tavisflunssien ym. väsyttämä ettei jaksa ollenkaan. Mutta käyn vaan kerran tai pari vuodessa siellä.

ap

Väillä se puhelimessa roikkuminen ahdistaa niin, että en tosiaan halua puhua puhelimitse ollenkaan töiden jälkeen. Vaatii niin erilaista paneutumista kuin "livenä" juttelu. Mä tosin olen sitten kova testailemaan...

VOisko olla, että vzzn on niitä ihmisiä, ettei jaksa olla sosiaalinen, jos väsynyt tai muuten stressaantunut? Joillekin sosiaalinen kanssakäyminen vaan on rankkaa, kun toisille käy itsestään.

Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti, vaikka tosi tylsää onkin kun yhteydenpito jää sitten pääasiassa omile hartioille. Mutta tosiasia vaan on, että kaikkki eivät luonteltaan ole yhtä sosiaalisia.