MITEN LAPSI PUETAAN? tai tyttö lähinnä.
Meillä on neljäs lapsi.
Laitoin tytölle hameen ja sukkahousut viikko sitten kun mentiin äidilleni, oli vielä ulkohaalari kun viileä tuuli mutta pointti tossa SISÄVAATTEESSA.
Äitini alkoi nipottamaan miten tyttö tarttee BODYN mekon alle, ettei selkä välillä syliin otettaessa paljastu??
MITEN TE PUETTE TYTTÖNNE? Koska en tiennyt että tämä on salatiedettä.
Nyt helteellä lapsella sisällä vaan mekko. Ulos kun mennään niin laitan jaloille sukkista tms.
Pitääkö tyttö vaan hiostaa? :(
Olenko ihan ulapalla??
Kommentit (9)
Minkä ikäinen tyttö?
Onko laiha vai pullea?
Omalla tytölläni olen käyttänyt tosi harvoin sukkiksia. On ollut lämminverinen ja tuntunut viihtyvän pehmeävyötälöisissä leggareissa ja reilussa t-paidassa.
Mulla on manta lasta ja bpdeja käytetään yleensä siihen saakka kun lapsi alkaa käydä potalla. Mutta ei sillä oikeasti väliä ole, body tai paita, miten vaan tykkää.
Tytöillä on käteviä legginsit ja mekot. Sukkikset menevät tosi nopeasti huonon näköisiksi, nyppyyntyvät. Leggarit voi pestä 60 asteesa koneessa.
mutta housujen tilalle pistetään hame tai mekko...siis jos haluaa, käyhän ne housut tytöllekin:)
Miksi kaikesta täytyy tehdä niin vaikeeta? Kai nyt lapsen osaa pukua tollompikin, vai eikö nykyajan vanhemmat osaa ilman listaa, että mitä laitetaan ja missä järjestyksessä ja millekin ilmalle jne?:O
Mulla on alle 3 v tyttö. Nyt kun on hellettä ja kuumaa, on mekko ja pikkuhousut, nilkkasukat ja kengät.
Voisi olla myös shortsit ja t-paita tai legginsit ja tunika.
Bodeja ei enää käytetä, koska ei ole enää kokoja ja käy itse potalla. En laita enää mekon alle aluspaitaa. liian kuuma olisi kesällä.
Syksyä ajatellen: aluspaidoissa on pitkä helma, suojaa selkää. Semmoista voi alkaa käyttää niin puseroiden kuin mekkojenkin alla.
Siis en ymmärrä miksi lapsille puetaan aluspaidaksi tavallinen t-paita, kun myynnissä ja tarjolla on nättejä aluspaitoja, ihan edulliseen hintaan esim. h&m.lla.
On kait makukysymys käyttääkö leggareita vai sukkahousuja, meillä on sukkahousut käytössä mekon kanssa.
yhdistelmtä että leggarit ja t-paita on ikään kuin lapselle olisi unohtunut pukea loppuun asti vaatteet: eihän kukaan kuljeta lasta ulkona sukkahousuissa ja t-paidassakaan !! tai poikaa kalsareissa ja t-paidassa. !!??
Mulla on alle 3 v tyttö. Nyt kun on hellettä ja kuumaa, on mekko ja pikkuhousut, nilkkasukat ja kengät.
Voisi olla myös shortsit ja t-paita tai legginsit ja tunika.
Bodeja ei enää käytetä, koska ei ole enää kokoja ja käy itse potalla. En laita enää mekon alle aluspaitaa. liian kuuma olisi kesällä.
Syksyä ajatellen: aluspaidoissa on pitkä helma, suojaa selkää. Semmoista voi alkaa käyttää niin puseroiden kuin mekkojenkin alla.
Siis en ymmärrä miksi lapsille puetaan aluspaidaksi tavallinen t-paita, kun myynnissä ja tarjolla on nättejä aluspaitoja, ihan edulliseen hintaan esim. h&m.lla.
On kait makukysymys käyttääkö leggareita vai sukkahousuja, meillä on sukkahousut käytössä mekon kanssa.
yhdistelmtä että leggarit ja t-paita on ikään kuin lapselle olisi unohtunut pukea loppuun asti vaatteet: eihän kukaan kuljeta lasta ulkona sukkahousuissa ja t-paidassakaan !! tai poikaa kalsareissa ja t-paidassa. !!??
ja minusta rumat hameen kanssa. Usein ovat vielä eri kuosia tai sävyä ja siihen kun vielä kirjavat sukat ja jos on hihaton hame niin pusero viellä neljättä väriä niin kamalalta näyttää.
se vauhko joka pitää lapsilla bodyja niin kauan kun kokoja riittää (92/98cm) ettei selkä ole paljaana... :) Mutta kylläkin niin että tällaisella selkeesti kesäkelillä olkoon vaikka ilman paitaa, hiostaa ei ole tarkoitus. Mutta esim viikko siitten body ei ollut vielä hiostusta.