Lue keskustelun säännöt.
Ansiosidonnaisen haku äitiysloman päätyttyä?
15.05.2010 |
Valaiskaa pässiä:D
Mitä liitteitä laitan jne. ku ainaki mun logiikan mukaan se palkkatodistus minkä oon laittanu viimeks ku hain liitosta päivärahaa(toukokuun lopun -09 loppui sijaisuus ja sit kesäkuu-heinäkuun puolväliin hain ) ku siitä etiäpäin alko äitiysloma.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla