Että mua ottaa pattiin, kun mun mies on mennyt ihan sekaisin näistä
vähäpukeisista naisista!. Joka toisen kohdalla se hihkaisee "panisin". Ja vielä kysyy multakin, oliko nätti sun mielestä. Aargh, mulla on muutenkin ongelmia painonpudotuksen kanssa ja kohta hajoo pää. Onko törkee ukko?
Kommentit (43)
kaikilla hormonit hyrrää keväisin, mutta silti ostaan olla ihmisiksi.
Törkee ukko sulla! alahan säki sanomaan kun tulee kivan näkösiä miehiä vastaan et panisin..panisin totakin..katotaan mitä ukko tykkää! JSSAP
mutta että se pahoittaa mun mieleni ja toivoisin ettei hän sanoisi ääneen niitä mielipiteitään.
En todellakaan yrittäisi lietsoa asiaa sanomalla itse vastaavia juttuja.
just.tääl ei hihku mut kahtelee... vituttaa...sit piilovittuilee mun läskeist.no eipähä oo seksii:D
haha
ai että ne hunksit;))))mä menen niit kattoo;)
ja tuo loukkaa mua ihan paljon. Seksielämämme kyllä sujuu, mut kai se sit pitää silmät kii ja kuvittelee panevansa jotain 50-kiloista kaunotarta.
ole myös yllätyksellinen ja arvaamaton, kun mies puhuu miespuolisista työkaveristaan, kysäise hmmmm. ketä tarkoitat ... tarkoitatko siis sitä, jolla on pahuksen hyvännäköinen XxxxxxXXx tai kun mies sanoo, oli varmaan ikävä ilta, kun tuli vaan xxxxx-urheilua, toteat hämmästyneenä, ai tylsä no kaikkea muuta nami! Otetaan koska vaan uusiksi.
vähäpukeisista naisista!. Joka toisen kohdalla se hihkaisee "panisin". Ja vielä kysyy multakin, oliko nätti sun mielestä. Aargh, mulla on muutenkin ongelmia painonpudotuksen kanssa ja kohta hajoo pää. Onko törkee ukko?
totee sille että NIIN PANISIT,MUTTA PANISKO NE SUN KAA?:D HAHAHAAA ETTÄ TUSKIN KELPAISIT NIILLE;))))
ja tuo loukkaa mua ihan paljon. Seksielämämme kyllä sujuu, mut kai se sit pitää silmät kii ja kuvittelee panevansa jotain 50-kiloista kaunotarta.
mä luulin ett oon ainoa... huh huh...kantsisko erota??????
ja ymmärrän hyvin mielipahasi. Mutta ei kai tässä muu auta kuin nauttia itsekin elämästä (=D) ja muistaa, että sinulla on kaksi vaihtoehtoa, elää yksin tai valita joku ihan samanlainen toope, joka ehkä jättää sanomatta ajatuksensa, mutta mielessä se on silti.
ja ymmärrän hyvin mielipahasi. Mutta ei kai tässä muu auta kuin nauttia itsekin elämästä (=D) ja muistaa, että sinulla on kaksi vaihtoehtoa, elää yksin tai valita joku ihan samanlainen toope, joka ehkä jättää sanomatta ajatuksensa, mutta mielessä se on silti.
no täs on pointtiii.nimen omaan...tyhmimmät sanoo ääneen,mut viisaammat,kuten mulla mies,eivät sano mut kahtelevat...
kuhan täst eroon nii en uutta ukkoo ota.korkeintaan irtonumeroita,)
ota naista hihasta kiinni ja sano etta tama mun mies niin panisi sua, otatko? Voisi vahan miehen leuka loksahtaa ja nakisit onko miesta sanojen takana.
ajaa liikenteenjakajaan, kun pää heilui kun hullulla, ja mä olin vain ihan hiljaa ja KIHISIN raivosta. Nyt mökötän täällä ja tuo kattoo lätkää. ap
Oikeasti hän on sisimmässään jo pettänyt sinut. säälin sua ap. Yritä päästä eroon siitä paskasta.
eihän pettäminen kuitenkaan ole "ajatuksissa", vai onko? ap
Oikeasti hän on sisimmässään jo pettänyt sinut. säälin sua ap. Yritä päästä eroon siitä paskasta.
noin mäkin ajattelen.on se pettämistä jos haluis jotai toista... niin ja mistä tietää vaik on jo pettänyt... ap älä kattele enää päivääkää.heitä ulos
se ... rikot vaa ittees tolla...
ota naista hihasta kiinni ja sano etta tama mun mies niin panisi sua, otatko? Voisi vahan miehen leuka loksahtaa ja nakisit onko miesta sanojen takana.
juurikin noin kannattaa tehdä.ja kysy PANETTEKO NYT SAMANTIEN ja sit kysyt ett mikä pointti tuossa on... ja mikä arvosana
Vertaile näiden paidattomien Esojen vartaloita miehesi vartaloon ja hihkaise PAn Pan PAN Panisiiiiin!
Minä olisin parempi.
T: 11cm mies
SANO ukolles että täs on ketä panisin ja näytä tää kuva,että vähä mallii millanen miehen pittää olla;)
http://incrediblehunks.com/wp-content/uploads/2008/10/hunks1.jpg
toljailee niitä ja ehdottelemaan, niinkö? ap