Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IHANAA!

Vierailija
14.05.2010 |

Kesäinen ilma, lapset juoksee avojaloin, saan istutella kukkia pihalla ja nautitaan jätskiä. Viikonloppuna vielä odotettu teatteri-kylpylä reissu miehen kanssa kahdestaan!

Elämä on aika ihanaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

justiinsa tultiin esikoisen kanssa lampaita kävelyttämästä. Piti tulla juomaan ja syömään sitten taas ulos!

Vierailija
2/7 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vain harmittaa, että on kaunis sää. Vauva huutaa, minä olen nukkunut järjettömän huonosti, taapero kaatui pihalla ja pelkää nyt olla siellä ja vanhin lapsistani riitelee pihalla kavereidensa kanssa. Haluaisin olla ulkona nauttimassa auringosta, mutta sen sijaan olen sisällä kahden huutavan ja itkevän lapsen luona ja kuuntelen vain, kuinka hiekkalaatikolla käy taisto. Ei jaksa, kunpa tämä aurinkoinen päivä olisi tullut joskus toiste.

Ihanaa reissua teille joka tapauksessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös lämmintä ja aurinko paistaa!

Painoni on laskusuunnassa ja 2 viikon päästä meillä on miehen kanssa minilomamatka.

Vierailija
4/7 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota lapset ulos ja niille jotain ekstrakivaa puuhaa (saippuakuplia, jätskiä, keksejä, mehua ja muuta piknik juttua), itsellesi iso kupillinen kahvia ja menette vaan sinne pihalle. Jos hiekkiksellä vaan tapellaa, menette oman porukan kanssa etsimään ötököitä vähän kauemmas :)

Minua vain harmittaa, että on kaunis sää. Vauva huutaa, minä olen nukkunut järjettömän huonosti, taapero kaatui pihalla ja pelkää nyt olla siellä ja vanhin lapsistani riitelee pihalla kavereidensa kanssa. Haluaisin olla ulkona nauttimassa auringosta, mutta sen sijaan olen sisällä kahden huutavan ja itkevän lapsen luona ja kuuntelen vain, kuinka hiekkalaatikolla käy taisto. Ei jaksa, kunpa tämä aurinkoinen päivä olisi tullut joskus toiste.

Vierailija
5/7 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmiin tuo huuto? :DD

Vierailija
6/7 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikutti mun mielialaan tää ilma positiivisesti

Vierailija
7/7 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetan nyt ensin saada tuon taaperon unille, josko meillä sitten kaikilla sujuisi päivä paremmin. Jatkuuhan se tuo paistekin iltaan asti.

t. se jota harmitti

ota lapset ulos ja niille jotain ekstrakivaa puuhaa (saippuakuplia, jätskiä, keksejä, mehua ja muuta piknik juttua), itsellesi iso kupillinen kahvia ja menette vaan sinne pihalle. Jos hiekkiksellä vaan tapellaa, menette oman porukan kanssa etsimään ötököitä vähän kauemmas :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi