Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele asuinaluetta Kouvolasta! Muutakin tietoa saa laittaa.

Vierailija
14.05.2010 |

Muutamme miehen työn takia Kouvolaan. Entuudestaan aika vieras paikka. Käyty on, mutta ei missään asuinalueilla.

Minne ei kannata muuttaa ja mikä on mukavaa aluetta lapsiperheelle?

Rivitalo/omakotitalo mielessä. Jos ei heti löydy mieleistä, niin sitten asutaan alkuun vuokralla.

Muutetaan elokuussa.

Kouvolaanhan liittyi kait useampikin kunta, kannattaako mitään niistä harkita asuinpaikkana, vai ovatko ihan pieniä paikkoja? Valkeala, Anjalankoski tai Elimäki?

Ollaan kyllä ajateltu aika läheltä keskustaa.

Itse olen äitiyslomalla, eikä työpaikkaa odottamassa ja mies on tottunut ajamaan työmatkoja, joten työpaikan läheisyyttäkään ei kauheasti tarvi ottaa huomioon.

Onko kivoja leikkipuistoja tai asukaspuistoja? Kerhoja lapsille tai äideille ja lapsille?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavan lähellä kouvolaa,noin 6km.rauhallinen paikka,hyvät päivähoitopaikat.me muutettiin muutama vuosi sitten ja kovasti ollaan tykätty,samoin lapset: )

Vierailija
2/4 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyskeskukseen ei pääse millään ja sitten pitää lähteä Elimäelle, jonne on matkaa aikamoisesti.

mukavan lähellä kouvolaa,noin 6km.rauhallinen paikka,hyvät päivähoitopaikat.me muutettiin muutama vuosi sitten ja kovasti ollaan tykätty,samoin lapset: )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienen ikäni asunut myllykoskella (anjalankoskea) ja nyt 20 vuoden jälkeen muutin voikkaalle :D

Ei mitään paras maineisinta aluetta kumpikaan,

Mut ei missään tapauksessa

lehtomäki!

Kaikki muut melkein menettelee kouvolassa..

Koria ja kausala-iitti ehkä rauhallisimmat täällä.

En oo kyl ikinä nähnyt mitään huonomaineista kummassakaan näissä paikoissa joissa olen asunut/asun,legendaa lentää taas :D

Vierailija
4/4 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen myös tänne Kouvolaan miehen työn takia vuosi sitten pääkaupunkiseudulta muuttanut.Äitiyslomaa

aloittelen, LA jussina.Kaksi vanhempaa lasta löytyy myös.

Lähellä keskustaa olevista alueista voisin suositella Vahteronmäkeä,Eskolanmäkeä,Sarkolaa,Mielakkaa jne.

SKR.n kerhot lapsille löytyy läheltä, samoin kuin

pentsoijan perhepuisto.Keskustassa on lisäksi liikennepuisto, sekä MLL.n kahvila.Itse kannattaa

olla aktiivinen, jos äiti-lapsi seuraa kaipaat.

Elimäki on sijainnilttaan 20km lähempänä Helsinkiä,mutta paikkana aika pieni.Samoin kun en

itse muuttaisi Valkealaan tai Anjalankoskelle.

Itse asuttiin hetki vuokralla, ennenkuin löydettiin oma, ravikylässä, keskustan toisella

puolella.Paikasta ei jäänyt kauhean hyvä maku, eli

sitä puolta kaupungista en suosittele..

Jos haluat ottaa yhteyttä, voit laittaa meiliä os.

rvakukko@gmail.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä