Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisitte pienen vauvan äidistä,

Vierailija
14.05.2010 |

joka syöttäisi vauvalle kraanaveteen tehtyä jauhekorviketta, laittaisi lattialle pudonneen tutin takaisin suuhun jne.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tervettä allergiavapaata lasta täälläkin=)

Vierailija
22/25 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa samaa mieltä, mutta tiedän ettei todellisuus tuolla kylillä ole ihan tätä. Kyllä sieltä löytyy aika paljon mammoja jotka kyseenalaistavat kaikki toisten toimintatavat ja puhuvat selän takana...

Mutta niistä keittosuosituksista. Siitä on varmaan parikymmentä vuotta, kun lastenlääkärit ovat jo todenneet, ettei pulloja ja vesiä kannata keittää jos on normaali vesijohtovesi ja että vauva ja lapsi tarvitsee muutenkin turvallista pöpöaltistusta. Terveydenhoitojärjestelmä Suomessa vain on sellainen "rikkinäinen puhelin", että tieto kulkee hitaasti varsinkin tällaisissa asioissa, joissa ikäänkuin höllennetään suosituksia. Lisäksi kaikenlaisia ohjekirjoja ja lärpäkkeitä saa väsätä kuka tahansa valvomatta ja niihin kirjoitellaan mitä sattuu.

Se, että tieto suosituksista ja liiallisen hygienian haitoista menee maan johtavilta lastenlääkäreiltä jokaisen perähikiän terveyskeskuksen terveydenhoitajalle kestää vuosikymmeniä. Riippuu myös terveydenhoitajan iästä,älykkyydestä ja koulutushalukkuudesta, kuinka hän nämä asiat ottaa - jokainen meistä tietää niitä vanhan ajan muoreja, joiden mielestä he ovat aina oikeassa ja tiede ja tutkijat ovat pelkkää huuhaata. Ihan varmasti Suomesta siis edelleen löytyy terveydenhoutajia jotka suosittelevat keittelyä. (Kuten löytyy muuten myös terveydenhoitajia,jotka suosittelevat A-vitamiinipitoisia valmisteita D-vitamiinin lähteeksi, vaikka lastenlääkärit ovatkin nekin jo aikoja sitten todenneet haitallisiksi.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvikkeita en ole käyttänyt. Mihin se tutti pitäisi laittaa? Roskikseenko?

Vierailija
24/25 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutin laitan minäkin takaisin suuhun, kädellä pyyhkäisen pois hiekat tai pölyt jos siinä sellaisia on. Kotona toki saatan välillä pestä mutta en ymmärrä mitä sille sitten pitäisi tehdä jos on jossain reissussa? Korvikkeita en ole käyttänyt mutta jos olen vauvalle vettä antanut niin ihan hanavettä enkä ole keittänyt. Olen käsittänyt että tuo keittäminen on jäänne jostain ajoilta kun käytettiin kaivovesiä.

Vierailija
25/25 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka todennäköisesti on siksi juuri hyvä äiti. Mä kyllä keitin ahkerasti kaiken, vaikka tajusin ettei siitä ole mitään hyötyä; lapsi kun myllersi syöttöjen välit lattialla meidän koiran kanssa, joka taatusti toi kotiin joka ikisen bakteerin mitä tästä kaupungista löytyi. Lapsi on onneksi terve eikä allergioita ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä