Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia joka vaivaa.. (mies ja ystävänsä)

Vierailija
14.05.2010 |

Mieheni tapasi pari vuotta meidän seurustelun alettua koulussa erään naisen ja heistä tuli ystävät. Nyt ollaan seurusteltu jo 10 vuotta ja tuo ystävyys on edelleen kuvioissa. Mutta itseäni on jo parin vuoden ajan vaivannut se miten mies on aina joussut tämän naisen halujen mukaan joka suuntaan. Mies on myös ollut tän naisen luona yötäkin monesti työmatkallaan, kun tämä nainen asui sillä paikkakunnalla jonkin aikaa jonne mieheni työmatka sijoittui ja mies halusi säästää yöpymiskustannuksissa.

Hyvin usein omat ystäväni ovat tätä "kuviota" ihmetelleet ja kerran jopa tämä nainen meni mieheni ja hänen kavereidensa kanssa saunaankin (en pidä sekasaunoista). Heillä on aina ollut nämä omat juttunsa joista en ymmärrä, kun en ole heidän alaansa opiskellut. Pahin oli, kun tässä pari vuotta sitten mies oli työkavereiden kanssa juhlimassa ja oli yön aikana laittanut tälle naiselle viestin, että unohda se äskeinen yms (en muista loppua, mutta mies ei tuona yönä vaivautunut vastaamaan mulle yhteen tekstariin ja tuon kans kyllä jotain sääti. Mies oli myös hävittänyt tän naisen laittamat viestit tai puhelutiedot..tuskin muuten olisi tuollaista sille kirjoittanut). Mies ei aamulla muistanut edes olleensa yhteydessä tähän naiseen..

Olen tietenkin vuosien myötä tutustunut tähän naiseen, mutta jostain syystä en saa tätä asiaa mielestäni pois :( Mieheni ei ole sanojensa mukaan millään tavalla tästä naisesta kiinnostunut, mutta ei olisi ensimmäinen kerta, kun "jättää kertomatta" mulle totuuden. Noh, asia on taas kohta ajankohtainen, kun tää nainen muuttaa taas tuolle paikkakunnalle jonne mieheni joutuu usein työreissuja tekemään. Yks kerta se jo tässä vitsailikin, että hän tulee sitten valehtelemaan mulle yöpaikkansa, kun en enää siihen suostu, että tän naisen luona yöpyy. Oonko mä vaan vainoharhainen vai miten saisin asiaan selvyyden? En kehtaa tältä naiseltakaan kysyä, kun pitää mua sitten ihan idioottina ja eihän se varmasti mitään myöntäis, jos jotain onkin heidän välillään :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olisi....Itsearvostusta kehiin nyt!

Vierailija
2/23 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan vaikuttaa todella paljon se, että meillä on lapsi ja, kun en tiedä varmuudella, että jotain olisi tapahtunut miehen ja sen ystävän välillä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on "miesystävä", jonka kanssa mä olen ollut ystävä jo ennen kuin tutustuin omaan mieheeni. Mä yövyn luonnollisesti ystäväni luona, kun on tarvis, soittelen sille kännissä, jos siltä tuntuu, käyn sen kanssa saunassa, jos siltä tuntuu. Kun se ei ole mulle ensisijaisesti mies, vaan ystävä. Kyl me halaillaan ja kaikkea, mutta niin mä teen muidenkin ystävieni kanssa, oli ne miehiä tai naisia.

Mua ahdistaisi, jos mun oma mieheni alkais kehitellä päässään ihme teorioita meidän ystävyyden laadusta.

Vierailija
4/23 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävyyden laatu on.

Joten oman tilanteesi perusteella et voi suoraan lytätä ap:n tuntemuksia.

Mua ahdistaisi, jos mun oma mieheni alkais kehitellä päässään ihme teorioita meidän ystävyyden laadusta.

Vierailija
5/23 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun olisi itse myös vaikeaa ymmärtää tuota ystävyyttä. En tiedä mitä tekisin asemassasi. Jos mies kieltää kaiken (ja voi olla tottakin) niin ehkä vaan yrittäisin saada miestä kiinni valheesta... Tai ehkä piruuttani ehdottaisin sille kimppakivaa tämän naisen kanssa; siis ihan pokkana. (Vaikka en kyl lähtisi mistään hinnasta)

Vierailija
6/23 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkohan sitä on saada!

Vierailija
7/23 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on "miesystävä", jonka kanssa mä olen ollut ystävä jo ennen kuin tutustuin omaan mieheeni. Mä yövyn luonnollisesti ystäväni luona, kun on tarvis, soittelen sille kännissä, jos siltä tuntuu, käyn sen kanssa saunassa, jos siltä tuntuu. Kun se ei ole mulle ensisijaisesti mies, vaan ystävä. Kyl me halaillaan ja kaikkea, mutta niin mä teen muidenkin ystävieni kanssa, oli ne miehiä tai naisia.

Mutta siinä vaiheessa, kun tämän ystävän höösääminen pari vuotta sitten meni monta kertaa minun ja lapsemme edelle mieheltäni, niin epäilykset heräsivät.. Ei ole normaalia jättää omaa perhettään sivuun ystävän vuoksi.

Ap

Vierailija
8/23 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla ensisijainen, en ymmärrä tuota vaikka jos olisikin pelkkää ystävyyttä.

Vierailija
9/23 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että mies on ihastunut ystäväänsä, mutta ei välttämättä silti tee asialle mitään. Vai suhtautuuko hän noin kaikkiin muihinkin ystäviinsä, esim. miespuolisiin, ja tekeekö yhtä paljon asioita heidän kanssaan?

Vierailija
10/23 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan vaikuttaa todella paljon se, että meillä on lapsi ja, kun en tiedä varmuudella, että jotain olisi tapahtunut miehen ja sen ystävän välillä..

Mutta olet onneton, epävarma, epäluuloinen, mustasukkainen, pyörittelet asiaa päässäsi, et usko miestäsi, mutta ystäviesi epäilyt vahvistavat omiasi, et voi puhua miehesi ystävän kanssa koska pelkäät vaikuttavasi idiootilta. Oletko mielummin nykyisessä tilassa kuin "idiootti" jolla on mielenrauha?

Mitä pitäisi tapahtua, että olisit levollisella mielellä ja mitä voit tehdä että se toteutuisi? Kun tiedät sen, toteuta se.

Sekä miehelläni että minulla on läheisiä vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä, jotkut toinen tuntee, jotkut ei. Ihmisellä pitää voida olla parisuhteen ulkopuolista elämää, hulluksihan sitä muuten tulee!

Vierailija
11/23 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olet onneton, epävarma, epäluuloinen, mustasukkainen, pyörittelet asiaa päässäsi, et usko miestäsi, mutta ystäviesi epäilyt vahvistavat omiasi, et voi puhua miehesi ystävän kanssa koska pelkäät vaikuttavasi idiootilta. Oletko mielummin nykyisessä tilassa kuin "idiootti" jolla on mielenrauha?

Mitä pitäisi tapahtua, että olisit levollisella mielellä ja mitä voit tehdä että se toteutuisi? Kun tiedät sen, toteuta se.

Sekä miehelläni että minulla on läheisiä vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä, jotkut toinen tuntee, jotkut ei. Ihmisellä pitää voida olla parisuhteen ulkopuolista elämää, hulluksihan sitä muuten tulee!

parisuhteen ulkopuolista elämään. Hyvä, kun ukkoa enää kotona näkee, kun juoksee ystäviensä kanssa pelaamassa, töissä, illanvietoissa jne. En todellakaan tiedä, mitä pitäisi tapahtua, että saisin rauhan tän yhden asian suhteen..

Ap

Vierailija
12/23 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan pyytäisin miestäni jonnekin parisuhdeterapiaan.

Vierailija
13/23 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole itse sosiaalinen joten sinulla on päinvastainen mies. Tarvitset sohvaperunamiehen. Sellaisen joka viihtyy kotona televisiota katsellessa.

Väärä miesvalinta. Ei tuollaista mistä voi vangita kotiin. Hänen on oltava vapaa.

Vierailija
14/23 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkohan sitä on saada!

käsitin että naisystävän luona yöpyy eikä miehen

Vierailija
15/23 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole itse sosiaalinen joten sinulla on päinvastainen mies. Tarvitset sohvaperunamiehen. Sellaisen joka viihtyy kotona televisiota katsellessa.

Väärä miesvalinta. Ei tuollaista mistä voi vangita kotiin. Hänen on oltava vapaa.

sosiaalisia =) En todellakaan halua mitään sohvaperunaa..vuosien aikana tuosta miehestä on tullut yrittäjä, jonka ajan vie työ ja jonka rinnalle tarvitsee urheiluharrastuksen..harmi vain, että kotona ollessaan sen ajan vie jo töllö tai tietokone! Niin..ehkä se sitten pitäisi päästää toi mies kärsimyksistään ja erota, kun ilmeisesti vieläkin vapaampi haluaa olla..ei olisi sitten lapsikaan vaatimassa isänsä huomiota edes 10 minuutiksi päivässä. Sillähän kaikki ongelmat ratkeaisi.

Ap

Vierailija
16/23 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei viihdy kotona, eikä tee asioita sinun ja lapsen kansssa vaan on poissaoleva, niin ei kai ainoa ongelma ole se, miten hän suhtautuu naisystäväänsä? Johan tuossa on ongelmia omasta takaa tarpeeksi.

Vierailija
17/23 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalisia =) En todellakaan halua mitään sohvaperunaa..vuosien aikana tuosta miehestä on tullut yrittäjä, jonka ajan vie työ ja jonka rinnalle tarvitsee urheiluharrastuksen..harmi vain, että kotona ollessaan sen ajan vie jo töllö tai tietokone! Niin..ehkä se sitten pitäisi päästää toi mies kärsimyksistään ja erota, kun ilmeisesti vieläkin vapaampi haluaa olla..ei olisi sitten lapsikaan vaatimassa isänsä huomiota edes 10 minuutiksi päivässä. Sillähän kaikki ongelmat ratkeaisi.

Ap

Elät nyt väärän miehen kanssa. Ei voi mennä niin että on kaksi sosiaalista yhdessä. Vain toinen voi olla sosiaalinen ja mennä, toisen on oltava kotona joko miehen tai naisen. Kaksi sohvaperunaa toki voi olla yhdessä kun molemmat viihtyvät kotona. Eli vaihda miestä jos ei kiinnosta. Miehesi on sosiaalinen etkä voi muuttaa häntä.

Vierailija
18/23 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyttä jatkui eri asteisena ja minulle tämä oli ihan ok. Meillä parisuhdetta takana 9vuotta, kolmas lapsi syntyy syyskuussa ja mies jäi kiinni 2 kk sitten että hänellä ja tällä "ystävällä" on suhde. Siis täysin jotain muuta, mitä oli halunnut minun uskovan. Niin sairasta, etten vieläkään tahdo tätä todeksi uskoa.. Minä jäin lasten kanssa meidän taloon, mies muutti pois ja jatkaa nyt elämää tämän "ystävänsä" kanssa.

En olisi koskaan uskonut että kukaan voisi olla näin julma toiselle ihmiselle.. Mutta pakko se on uskoa, että mies on mies ja aivot sijaitsee alempana kuin meillä naisilla.

Vierailija
19/23 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on aina jotain muuta. Kannattaa heti jättää tai ottaa yhteys tähän ystävään ja uhkailla.

Vierailija
20/23 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyttä jatkui eri asteisena ja minulle tämä oli ihan ok. Meillä parisuhdetta takana 9vuotta, kolmas lapsi syntyy syyskuussa ja mies jäi kiinni 2 kk sitten että hänellä ja tällä "ystävällä" on suhde. Siis täysin jotain muuta, mitä oli halunnut minun uskovan. Niin sairasta, etten vieläkään tahdo tätä todeksi uskoa.. Minä jäin lasten kanssa meidän taloon, mies muutti pois ja jatkaa nyt elämää tämän "ystävänsä" kanssa.

En olisi koskaan uskonut että kukaan voisi olla näin julma toiselle ihmiselle.. Mutta pakko se on uskoa, että mies on mies ja aivot sijaitsee alempana kuin meillä naisilla.

Hirveästi jaksamista sulle..! Tuo on niin väärin, että mies voi noin vaan heivata lapset ja tosta vaan häipyä toisen matkaan. Kaikkea hyvää sinulle..toivottavasti se oikea onni joskus tulee kohdallesi.

Juuri tätä pelkäänkin omalla kohdallani, että olen liian sinisilmäinen asioiden suhteen ja en yleensä millään suostu näkemään sitä pahinta..olisi hirveää, että se sitten tulisi esille myöhemmin..olisi niin petetty ja hyväksikäytetty olo (mua, kun on aiemmassa suhtessa petetty) :(

Ap