Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia miniläppäreistä, kertokaapa!

Vierailija
13.05.2010 |

Mietimme 11v lapsellemme omaa läppäriä ja mietinnässä miniläppäri.

Onko liian pieni ja näkyykö kuva tarpeeksi selvästi?

10 tuumaista olemme harkinneet mutta kertokaa onko liian pieni?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itelläni on asus Eee pc 1005P hyvin on toimi pari kuukautta kunnes iski näyttö vika, mutta meni takuuseen ja käväs huollossa ruotsissa ja vajaa viikko meni ja sain koneen takaisin uudenveroisena (hakivat kotiovelta ja toivat myös takaisin kotiovelle)... kone on todella hyvä yleis kone vaikka näyttö hieman pieni ja samoin näppäimistö (mutta olenkin 24v) joten suosittelen kyllä miniläppäriä lapsellenne...

Ja näyttö aivan yhtä selkeä kuin isoissa koneissa... toivottavasti oli jotain apua :)

Vierailija
2/8 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulunpäättäjäislahjaksi miniläppärin. Siiryy yläasteelle ja tekevät paljon tehtäviä netissä joten sitävarten sen hankin. Meillä on pöytäkone ja isompi läppäri lisäksi eli pelailut voi hoidella muilla koneilla jos poverit ei minissä riitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon kovasti tykänny tästä I-buddiesta.

Ei oo harmittanu ostos. Miehellä pöytäkone iMac.

Vierailija
4/8 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vertailtiin useampaa pientä läppäriä ja monissa tuntui olevan aika kauheat näppäimet. Lopulta kelpuutettiin Acerin aspire one. Pelittää hyvin ja kyllä mä ainakin näen lukea hyvin. Jotkut sivustot on kyllä suunniteltu niin suuriksi, että ne eivät mahdu tämmöiselle resoluutiolle ja siten ihan kaikkia hommia (esim. jotain nettikauppoja vaikka) ei pysty käyttämään.

Vierailija
5/8 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huino akunkesto. Sitä on kyllä parennettu tämän minun koneen jälkeen. Kubn olin valitsemassa miniläppäriä, testasin lähes kaikki kaupoist löytyvät mallit ja tässä oli paras näppäimistö ja Win XP ( Ei siis Vista), joten valinta oli helppo. Joissakin on tosi surkea näppäimistö, niin pienet näppäimet että niillä on hyvin vaikea kirjoittaa kymmenellä sormella.

Tämä on nyt 2 vuotta vanha ja pelittää erinomaisesti kun on piuha seinässä kiinni. Akku kestää noin tunnin.

Vierailija
6/8 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
7/8 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kun myös olemme kiinnostuneita sellaisesta mutta tyttömme on habossa ja mietemme, että näkyykö miten selvästi?

Vierailija
8/8 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli käytössä alle vuoden, kun nuorempi poika (1,5 v) hakkas nyrkillä näppiksen hajalle :(.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan