Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OMG mikä fb-kaveri mulla :D

Vierailija
12.05.2010 |

Eräs ala-asteajoilta "tuttu" nainen laittoi mulle muutamia viikkoja sitten kaveripyynnön, jonka hyväksyin.

Nyt olen nauranut ällistyneenä hänen seinäkirjoituksilleen, ei voi olla yli 3-kymppisen näppäimistöltä (ja kuitenkin on) :D

Tyyppi on ilmeisestikin vastarakastunut. Kirjoittaa seinälleen useita kertoja päivässä (tänään taisi olla 5 kertaa) sellaisia rakkausloruja (joita joskus ala-asteella lallateltiin) tai runoja joita voisi verrata näihin legendaarisiin SinäMinä-lehtien teinien lähettämiin runoihin.

tai sitten jotain ylisiirappisia rakkauslaulujen pätkiä joiden perään tunnustaa rakkautaan tähän mieheensä :D

Ja siis jotain ihan käsittämättömän lällyjä aforismeja ja hokee siellä kuinka voi miehensä olla niin ihana ja ihmeellinen ja jotain ihan käsittämätöntä :D

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi kirjoittaa, että olisitte tyytyväisiä?Voisiko joku nyt sitten kertoa iha esimerkkejä?

Vierailija
2/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh, kitkeriä sano kettu pihlajanmarjoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se nyt kamalaa jos joku on erilainen kuin sinä! Miten ne kehtaa!

" Laura teki ihanat kakat tänään ja äiti on niin onnellinen" "ihana viikonloppu ihanan perheen parissa ihanassa säässä..." OKSENNUS!

Ja en ole katkera yksinhuoltaja, minulla on mies ja 4 poikaa ja vietän ihana perheeni kanssa viikonloppuja (aivan liikaa) mutten avaudu niistä FB:ssä.

Vierailija
4/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ennen kaikkea äiti ja rakastan miestäni ja lapsiani. Ei minulla ole paljon mitään muuta kerrottavana.

Työkin on, mutta sitä teen ennen kaikkea rahan vuoksi. Työpäivästä en uskalla pahemmin kirjoitella, koska työkavereitakin on niin paljon Facebookissa.

Sitä paitsi, mun elämä ainakin on oikeasti IHANAA. Tajuan itsekin eläväni parasta aikaa. Sydän täynnä onnea koko ajan. Miksi sitä onnea pitäisi peitellä? Ei se ikuisesti välttämättä kestä. Itketään sitten kun on itkun aika.

En minä ainakaan kävisi Facebookissa ollenkaan, jos sinne ei kukaan mitään kirjoittaisi. Kiva, että ihmiset aidosti jakavat kuulumisiaan toisille, niin hyviä kuin huonojakin.

PS: Mun mies on aivan ihana ja on ollut sitä jo 15 vuotta!!!

Vierailija
5/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaankaan yhtää vastausta siihen, että mitä sinne pitäs kirjottaa!t.12

Vierailija
6/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä tyhjän kanssa nämä "olipa ihana sunnuntai perheen parissa".

Vierailija
7/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaisi, että hänen entisellä ala-astetuttavallaan olisi asiat huonosti. Onhan se nyt hirveää, jos pitää kateellisena katsoa toisten onnea.

Vierailija
8/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö itse nauti niistä harvoista yhteisistä vapaapäivistä perheen kanssa? Minun elämässäni ne ovat elämän parasta antia.

Vierailija
9/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka poika vasta kuivaksi opetteleekin ja asiat on aika mahtavia kun poika höpöttää ja onnistuu.

Senkun poistavat ystävät minut listoiltaan jos lapsiperheen arkeen liittyvät päivitykset eivät kiinnosta. Ei jää ahistaan. Tietääpä vaan ettei jengi ole kiinnostunut minun olostani, arjestani tai tekemisistäni...

Vierailija
10/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kakka-,hammas,ym pottajutut;)koska se on MUN elämää tällä hetkellä!!Piilottakoon seinäni se kuka ei jaksa eikä viitti lukea!!

Vierailija
11/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista räkää/kakkaa kunkin koiralla/lapsella on tullut...yhdellä fb-kaverilla aina tällaset jutut

Vierailija
13/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans aivan kypsä.. On ollut todella sekoilua koko tämä vuosi..

Hän erosi ilmeisen katkerana alkuvuodesta, ja sen jälkeen ollut kaikkea eri ryhmiin liittymisiä, sekoilua missä nimenomaan halutaan morkata sitä exää.. No nyt on sitten löytynyt uus rakkaus joka on niin ihqu että.. Nyt morkataan exää ja hehkutellaan uutta..

Vierailija
14/23 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaivaa

Vierailija
15/23 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa kastia on kaikki nää joilla kaikki on aina niin ihanaa, ihanaa vettä sataa, ihanaa duuni päivä, ihana mies, ihanat muksut plää plää. Jengi on huvittavaa kyllä joo

Vierailija
16/23 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastuminen on ihana tunne. Toiset ovat luonteeltaan estottomampia kuin toiset. Osahan pyrkii piilottamaankin tunteensa.

Jos sinua hänen rakastumisensa häiritsee, noin voit piilottaa hänen status-päivityksensä.

Minusta on todella valloittavaa, kun joku uskaltaa olla julkisesti noin rakastunut.

Vierailija
17/23 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa yritin muka hankkia ns. kavereita, mutta eihän niistä kukaan mun oikeita kavereita ole...

Mitä tehdä?

Muutama vain ok, mutta muu yhtä tyhjän kanssa

Jätänkö käymättä, vai voiko noita ihmisiä poistaa, etteivät näe, että olen poistanut - etteivät siis loukkaannu tms?

Ihme kirja toi naamakirja!?

Vierailija
18/23 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä aio hänen päivityksiään piilottaa, mullahan on ollut hauskaa nämä viime viikot! :D

Itse rakastuminen ei ihmetytä, vaan se että se saa aikuisen naisen todellakin kirjaimellisesti taantumaan teinin tasolle. Siihen ei kaikki pysty ;)

ap

Vierailija
19/23 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne ei oo sun oikeita kavereita ni mitä sua kiinnostaa loukkaantuuko ne kun poistat ne? :D

Vierailija
20/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihana lukea ja kuunnella kun ihmiset on onnellisia elämästään ja rakastuneina hehkuttavat sitä :)

Suomessa taitaa edelleen olla päälimmäisenä: positiivisuus on perseestäja se kel onni on, se onnen kätkeköön...

enkä aio hänen päivityksiään piilottaa, mullahan on ollut hauskaa nämä viime viikot! :D Itse rakastuminen ei ihmetytä, vaan se että se saa aikuisen naisen todellakin kirjaimellisesti taantumaan teinin tasolle. Siihen ei kaikki pysty ;) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan