Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OMG mikä fb-kaveri mulla :D

Vierailija
12.05.2010 |

Eräs ala-asteajoilta "tuttu" nainen laittoi mulle muutamia viikkoja sitten kaveripyynnön, jonka hyväksyin.

Nyt olen nauranut ällistyneenä hänen seinäkirjoituksilleen, ei voi olla yli 3-kymppisen näppäimistöltä (ja kuitenkin on) :D

Tyyppi on ilmeisestikin vastarakastunut. Kirjoittaa seinälleen useita kertoja päivässä (tänään taisi olla 5 kertaa) sellaisia rakkausloruja (joita joskus ala-asteella lallateltiin) tai runoja joita voisi verrata näihin legendaarisiin SinäMinä-lehtien teinien lähettämiin runoihin.

tai sitten jotain ylisiirappisia rakkauslaulujen pätkiä joiden perään tunnustaa rakkautaan tähän mieheensä :D

Ja siis jotain ihan käsittämättömän lällyjä aforismeja ja hokee siellä kuinka voi miehensä olla niin ihana ja ihmeellinen ja jotain ihan käsittämätöntä :D

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka aika lailla samaa kastia.

Tekee kumppaninsa kanssa sitä ja tätä, kumppani teki sitä ja tätä.

Ja tämä kumppani on edelleen tahollaan avoliitossa. Kukaan suvustaan ei tiedä tietenkään tästä uudesta naisesta. Ja silti muka puhuvat avioliitosta ja muuta. ELämä on niin siirappia, että.

Vierailija
22/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi putoo sit korkeelt,kun tulee ero,paljastuu että mies on pelimies jne... voi toista:( ensin se on iha pilvilinnois,sit ihan kipee ku putoo sielt.

ite en ees rakastuis enää silmät sokeina.oon koko aika tuntosarvet pystys,jopa nyksän suhteen,oltu koht 2vee..mut silti.en luota.teki sekii aluks aika paskat temput.ekalt tapaamiselt suoraa toisen akan luo ja panemaan.ei hyvä alku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Laura teki ihanat kakat tänään ja äiti on niin onnellinen" "ihana viikonloppu ihanan perheen parissa ihanassa säässä..." OKSENNUS!

Ja en ole katkera yksinhuoltaja, minulla on mies ja 4 poikaa ja vietän ihana perheeni kanssa viikonloppuja (aivan liikaa) mutten avaudu niistä FB:ssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme