Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei uskois että Suomessa seksi

Vierailija
12.05.2010 |

on noin surkeassa jamassa parisuhteissa.

No me kai kuulutaankin sit siihen vähemmistöön...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se sitten kertookaan.

Vierailija
2/4 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten lukema oli 20%. Kumpi pihtaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kommunikointitaitojen puutteesta. Kun kerran niin miehet kuin naisetkin ovat tyytymättömiä seksielämäänsä, niin luulisi, että sitä yritettäisiin jollain lailla parantaa. Näin loogisesti ajateltuna ensimmäinen askel olisi todeta puolisolle, että "kuule, mä oon vähän miettinyt, että... Mitäs sä olet mieltä?" Sitten voisi edetä ihan oman mielen mukaan, joko ihan kahden kesken tai jos tarpeelliselta tuntuu, pari- tai seksuaaliterapeutin tuella.

No mutta mitä tekee suomalaiset? Miehet painuu toisten miesten kanssa kaljalle ja märisevät, kun eukko on niin väljä ja ruma ja huono sängyssä ja pihtarikin vielä, ja naiset haukkuu miehiään kilpaa työpaikkojen kahvihuoneissa ja hiekkalaatikoilla. Sitten mennään kotiin, sanotaan puolisolle "ymph" eikä mitään muuta koko päivänä. On se kumma juttu, miten suomalaisten seksielämä on niin surkeaa...

Vierailija
4/4 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa, kukaan ei koskaan ole haukkunut vaimoaan millään tavalla, vaikka tästä pihtaamisasiastakin on puhuttu. Ylipäätään miesten kesken ei eritellä yksityiskohtia samalla tavalla kuin naisten kesken. Asia on tabu. Uskon toki, että naiset haukkuvat miehiään - niin he tekevät täälläkin, ja joskus olen sitä sontaa ollut kuuntelemassakin.

En kuitenkaan koskaan miesten kesken.

Lähinnä on ihmetelty mikä laittaa naisen panemaan miehen vaikkapa vuodeksi tai kahdeksi ulkoruokintaan ilman seksiä.

Tässä törmätään siihen kuuluisaan hankittuun itsemääräämisoikeuteen, jossa jokainen päättää omasta kehostaan, ja jossa on periaatteessa niin helppo nyökkäillä mukana; niinhän se on, ei seksiä tarvitse kenenkään harrastaa, jos ei halua.

Siinä unohtuu kuitenkin se, että avioliiton yksi pääfunktioista kautta ihmiskunnan historia on yksinoikeus puolison seksuaalisuuteen. Jos sinä kiellät minulta seksin, minulla ei ole lainkaan seksiä. Sinulle se on valinta, minulle kidutusta.

Siihen ei sitten auta kuin ero tai pettäminen, ja näistä kumpikaaan ei sanottavammin edistä parisuhdetta.

Eli kommunikointitaitojen puutteesta. Kun kerran niin miehet kuin naisetkin ovat tyytymättömiä seksielämäänsä, niin luulisi, että sitä yritettäisiin jollain lailla parantaa. Näin loogisesti ajateltuna ensimmäinen askel olisi todeta puolisolle, että "kuule, mä oon vähän miettinyt, että... Mitäs sä olet mieltä?" Sitten voisi edetä ihan oman mielen mukaan, joko ihan kahden kesken tai jos tarpeelliselta tuntuu, pari- tai seksuaaliterapeutin tuella.

No mutta mitä tekee suomalaiset? Miehet painuu toisten miesten kanssa kaljalle ja märisevät, kun eukko on niin väljä ja ruma ja huono sängyssä ja pihtarikin vielä, ja naiset haukkuu miehiään kilpaa työpaikkojen kahvihuoneissa ja hiekkalaatikoilla. Sitten mennään kotiin, sanotaan puolisolle "ymph" eikä mitään muuta koko päivänä. On se kumma juttu, miten suomalaisten seksielämä on niin surkeaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme