Mitä ajattelet jos näet 130-kiloisen naisen uimahallissa?
Kommentit (24)
nainen,
itse en kehtaa mennä ja olen 164cm ja 66kg
Ei erityisesti ole tapana arvostella muita ulkonäön vaan enemmänkin luonteen perusteella. Tai paremminkin arvioida, eikä arvostella...
Mut ei sen kummempaa. En ala tuijottaa, enkä mitään muutakaan. Kukin on sellanen, kuin on.
että onneksi en ole noin iso.. ja toisaalta nostan hattua, että on pokkaa tulla uimahalliin noinkin isona, kun itselläni ei ole riittävästi "itsetuntoa" näyttäytyä julkisesti uimapuvussa mitoissa 165/70.
silmämääräisesti. Mutta jos näen sellaisen hyvin lihavan naisen uimahallissa, niin ajattelen, että tuolla se on itsetunto kohdallaan kun ilkeää lähteä liikkumaan. Ja sitten ajattelen, että miksen minä sitten ilkeä, kun olen (20kg) pienempi kuin hän. Ja sitten vielä se oma salainen ilonhäive, että joo, on vielä isompiakin ihmisiä kuin minä...
ja kumpa olisin itsekin niin hoikka...
Olen porukan hoikimpia 80:n kiloni kera.
jos noin paljon kiinnitätte huomiota muiden ulkonäköön...
t. se ap, tosin vain 90-kiloinen
Miten onkin päästänyt käymään itselleen noin?
Mutta hyvä että nyt tekee asialle jotain.
Itse olen 170/49 ja en kehtaa mennä uikkareissa ihmisten näkyville siksi että olen tissitön ja perseetön pystyyn kuivanut lankku!!
Että ongelmat itse kullakin :D
Mä käyn siellä uimassa, en miettimässä muiden ulkonäköä.
Ja vielä enemmän, jos on bikineissä. Minäkin olen ylipainoinen, mutta kaksi minua mahtuisi tuohon painoon. En kuitenkaan ihmettelisi että on uimahallissa, siellähän tuon painoisen kuuluu olla eikä kotona sipsejä mussuttamassa.
Lukee, että olen 130-kiloinen nainen. En ole vielä törmännyt häneen. Oletko sinä?
että on tullut uimahalliin, sillä moni kukkakeppi (myös itse) jättää tulematta kun miettii mitä muuta ajattelee ja jos joku pian huomaa että on vaikka vähän selluliittia.
Jos on todella lihava, saatan ajatella että onpas lihava. Samoin jos joku on ylilaiha, saatan ajatella että huh huh miten laiha. Silti se ei tarkoita että ajattelisin siitä ihmisestä mitään, sillä sehän on vaan kuori ja se ihminen on siellä sisällä enkä sitä tunne.
Miten onkin päästänyt käymään itselleen noin?
Mutta hyvä että nyt tekee asialle jotain.
Itse olen 170/49 ja en kehtaa mennä uikkareissa ihmisten näkyville siksi että olen tissitön ja perseetön pystyyn kuivanut lankku!!
Että ongelmat itse kullakin :D
syömishäiriöinen, vai miksi laihuus tekee susta lankun? Mulla on kaveri, joka on sua 9cm pidempi ja 3kg painavampi, ja hän on siis todella hoikka, mutta ei kuitenkaan pahan näköinen, koska ei ole laihduttanut itseään sellaiseksi, vaan on sellainen luonnostaan.
Sen sijaan kun näen tällaisen aloituksen ja osan vastauksista joita olet saanut näen punaista ja hiukseni nousevat pystyyn.
Yksi osa työtäni on saada ihmiset liikkeelle, laihtumaan ja elämään terveellisemmin. Valitettavasti se on monelle vaikeaa myös siksi, että ympäristö halveksii lihavia- pitäisi ensin olla laiha ja mallinmitoissa ja vasta sitten saisi alkaa liikkua...
Meitä on niin moneksi.